آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

عوامل موثر بر قیمت قوطی پروفیل

خرید قوطی وپروفیل
۳/۵ - (۱ امتیاز)

خرید قوطی پروفیل که به عنوان یکی از امور ثابت در بسیاری از پروژه های ساخت و ساز به شمار می آید. دلیل این امر این است که کاربرد پروفیل ها بسیار گسترده است. و این مقاطع فولادی از مصالح ساختمانی ضروری برای تعداد زیادی از سازه های صنعتی و ساختمانی محسوب می شوند. پروفیل ها دارای انواع متنوعی هستند و همین امر اهمیت و لزوم داشتن یک راهنمای خرید را بیش تر مشخص می کند. راهنمای مناسب خرید قوطی پروفیل به مصرف کنندگان کمک می کند تا قیمت آنلاین قوطی و پروفیل را در مناسب ترین مقدار آن از بهترین مراکز فروش دریافت کنند.

قیمت پروفیل و قوطی آهن امروز با توجه به لزوم خرید این محصولات برای انواع پروژه های ساخت و ساز، یکی از شاخص های مهم در محاسبات هزینه های پروژه ها به حساب می آید. بر همین اساس است که بهترین و مناسب ترین میزان قیمت قوطی و پروفیل در بازار آهن بهترین گزینه برای مدیران پروژه ها خواهد بود. سازندگان به این صورت است که

راهنمای خرید انواع پروفیل چرا لازم است؟

داشتن یک راهنمای خرید برای تهیه انواع پروفیل چه از نظر اقتصادی و چه از لحاظ ایمنی سازه ها بی نهایت اهمیت دارد. چنانچه به دلیل ناآشنایی با انواع مختلف پروفیل اصفهان و تولیدات دیگر شهرهای کشور که در بازار آهن آلات عرضه می شوند.خرید پروفیل و قوطی به اشتباه انجام شود، خسارت های فراوان مالی و جانی برای پروژه ها به وجود خواهد آمد. گاهی این خسارت ها می تواند به طور کلی باعث توقف روند اجرای یک پروژه شود و کل سرمایه سازنده را از بین ببرد. این اشتباه هم می تواند در رابطه با انتخاب نادرست این مقاطع فولادی از نظر مشخصات فنی پروفیل ها صورت گیرد. هم ممکن است به دلیل بی توجهی به قیمت این محصولات به وجود بیاید.

قیمت پروفیل

قیمت پروفیل

قیمت پروفیل برای خریداری کردن انواع پروفیل ها یکی از اطلاعات مهمی است که باید مصرف کنندگان از آن مطلع باشند. آن ها پس از اطلاع پیدا کردن از قیمت روز قوطی و پروفیل و خرید قوطی پروفیل قادر خواهند بود تا مدیریت های مالی خود را به درستی و کاملاً دقیق انجام دهند. به این ترتیب، امکان خریدی کاملاً حساب شده به راحتی برای آن ها فراهم خواهد شد. در واقع دانستن قیمت مقاطع فولادی مورد نیاز یک سازه در کنار آگاه بودن از ویژگی ها و کاربردهای آن محصولات، به سازندگان کمک می کند. تا بهترین نوع محصولات را که دارای مناسب ترین قیمت هستند تهیه کنند. به عنوان مثال، قیمت  قوطی ۱۰*۱۰ اصفهان به دلیل کاربرد این مدل قوطی در ساخت نرده کشی ساختمان ها، برای این نوع پروژه های ساختمانی، یکی از موارد تعیین کننده هزینه های نهایی خواهد بود.

قیمت پروفیل از هر نوع آن ازجمله قوطی، پیش از هر عاملی وابسته به مشخصات فنی پروفیل و قوطی است. مشخصاتی نظیر سایزهای مختلف قوطی و پروفیل، وزن، ابعاد، جنس، کیفیت ساخت و نوع پروفیل از عواملی به شمار می آیند که تعیین کننده قیمت این نوع مقاطع فولادی هستند. کیفیت ساخت این محصولات به کارخانه های تولید کننده آن ها نیز مربوط می شود. و به همین دلیل است که امکان تفاوت قیمت برای تولیدات کارخانه های مختلف وجود دارد. به عنوان مثال، قیمت قوطی علویجه که به شرکت تعاونی فولاد علویجه تعلق دارد. با قیمت قوطی تولیدی برخی از کارخانه های دیگر متفاوت باشد. مراکز فروش هم در قیمت ها تأثیر می گذارند. به عنوان نمونه، مصرف کنندگان می توانند به راحتی خرید بهترین قیمت قوطی آهنی در آراد آهن را با انتخاب این نمایندگی تجربه کنند.

خرید قوطی پروفیل

مشخصات فنی پروفیل ها

پروفیل ها دارای تنوع فراوانی هستند و هر یک از آن ها نیز مشخصات خاص خود را دارند. به همین دلیل است که بیان مشخصات فنی تمام انواع آن ها در این مقاله امکان پذیر نیست. البته با مراجعه به وب سایت آراد آهن عرضه کننده انواع قوطی و پروفیل می توانید همه اطلاعات مورد نیاز درباره انواع پروفیل ها را همراه با قیمت روز آن ها مشاهده کنید. بر همین اساس، به عنوان نمونه به مشخصات فنی قوطی که یکی از انواع پرکاربرد این نوع مقاطع فولادی محسوب می شود، اشاره می کنیم.

  • قوطی ها پروفیل های بسته توخالی هستند که سطح مقطع آن ها دارای شکل های هندسی مربع و مستطیل است. مصرف کنندگان با توجه به موارد مصرف خود می توانند انواع آن ها را از یک مرکز خرید انواع  قوطی آهنی تهیه کنند.
  • تولید آن ها عموماً با استفاده از روش نورد گرم انجام می شود.
  • قوطی های با سطح مقطع مربع، سایزی از اندازه ۶۰*۶۰ تا اندازه ۲۷۰*۲۷۰ میلی متر دارند.
  • پروفیل و قوطی های با سطح مقطع مستطیل، سایزی از اندازه ۱۰۰*۴۰ تا ۳۰۰*۱۳۵ میلی متر را دارا هستند.
  • قوطی هایی که دارای سایزی بزرگ هستند، به قوطی های ستونی معروف هستند. قیمت قوطی ستونی به دلیل کاربردهایی که این نوع قوطی در صنعت دارد، یکی از عوامل مهم در برآورد هزینه های بسیاری از سازه های صنعتی به شمار می آید.
  • وزن این مقاطع در جدول وزنی پروفیل ها قابل مشاهده است. عموماً فروش قوطی آهنی تمام سایزها با توجه به وزن هر شاخه انجام می شود.
عوامل موثر بر قیمت قوطی پروفیل

قیمت پروفیل و قوطی آهن امروز

قیمت پروفیل و قوطی آهن امروز علاوه بر وابسته بودن به ویژگی های فنی و روش ساخت آن ها در خط تولید کارخانه به عواملی خارج از کارخانه نیز مربوط می شود. این عوامل عموماً به صورت مداوم در حال تغییر هستند و همین امر باعث می شود تا قیمت امروز قوطی و پروفیل را در جدول های موجود در مراکز فروش به صورت روزانه ثبت کنند. برخی از عوامل اثرگذار بر قیمت که جزء متغیرهای جهانی هستند، شامل موارد زیر می شوند:

  • تغییر در قیمت ارز
  • نوسانات در قیمت مواد اولیه
  • تغییر در سیاست های خارجی

بعضی دیگر از عوامل اثرگذار بر قیمت پروفیل و قوطی آهن امروز، در سطح کشور وجود دارند و در خود کشور قابل بررسی و کنترل هستند. مواردی مثل:

  • تغییر در سیاست گذاری های حوزه صنعت فولاد
  • متغیر بودن هزینه های حمل و نقل
  • تغییر در تعرفه های قیمت گذاری و قانون گذاری
  • در میزان عرضه و تقاضا در بازار محصولات فولادی
  • تغییر سیاست های کاری مرکز پخش قوطی آهنی: این ویژگی نشان می دهد که به طور قطع بهترین راه ممکن برای خرید را پاسخ به سؤال از کجا قوطی آهنی بخریم پیش روی مشتریان قرار می دهد.

خرید قوطی پروفیل

خرید پروفیل و قوطی در صورتی می تواند با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام شود که خرید از یک نمایندگی فروش انواع قوطی و پروفیل در سراسر کشور نظیر آراد آهن انجام شود. این نمایندگی ها به دلیل این که امکان خرید مصرف کنندگان را از کارخانه تولید کننده مهیا می کنند، با کوتاه کردن دست واسطه ها، ارزان ترین قیمت عرضه شده در بازار آهن آلات را در اختیار آن ها قرار می دهند. بر همین اساس است که مثلاً در فروشگاه های متفرقه قیمت امروز قوطی آهن ۱۴ قیمتی بسیار دورتر از قیمت درب کارخانه خواهد بود. در صورتی که خرید قوطی پروفیل از همین نوع را با قیمتی فوق العاده نزدیک به قیمت درب کارخانه می توان به عنوان نمونه در آراد آهن نمایندگی فروش انواع قوطی و پروفیل در اصفهان و سراسر کشور دریافت کرد.

نمایندگی ها به عنوان یک مرجع معتبر فروش، رابط مستقیم خریداران و کارخانه ها هستند.  آن ها با ارجاع تقاضای مصرف کنندگان به تولید کنندگان و در جریان گذاشتن تولید کنندگان به میزان تقاضای بازار، حتی می توانند به عنوان یکی از اهرم های پرقدرت برای کنترل میزان عرضه و تقاضا در بازار عمل کنند. به این ترتیب خریداران می توانند قیمت آنلاین قوطی و پروفیل در بازار را همواره با تغییراتی معقول مشاهده کنند.