آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

پروفیل مقاطع باز چیست؟

پروفیل مقاطع باز - پروفیل زد
به این مقاله امتیاز دهید

آیا در مورد پروفیل‌ ها اطلاعاتی در اختیار دارید؟ برای دریافت آخرین قیمت پروفیل به چه مرجعی مراجعه خواهید کرد؟ شاید از اهمیت پروفیل ها مطلع هستید و می دانید که چه کاربردهای مهمی دارند. خرید و فروش مقاطع فولادی مقوله دیگری است که باید به آن نیز توجه داشت. آیا می‌ توان به هر سایت و منبعی برای قیمت مقاطع فولادی اعتماد داشت؟ اگر به دنبال یافتن این سوالات هستید و قصد دارید در حوزه قیمت قوطی و پروفیل به یک منبع معتبر و مطمئن مراجعه کنید ادامه این متن را مطالعه نمایید.

پروفیل مقاطع  باز چیست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است در حوزه مقاطع فولادی برای افراد پیش آید این است که پروفیل مقاطع باز چیست؟ این نوع پروفیل به پروفیل ‌هایی گفته می ‌شود که سطح مقطع آنها باز است. این نوع محصول فولادی در موارد مختلف کاربرد داشته و در ضخامت‌ و ابعاد متفاوت تولید و وارد بازار می ‌شود. از جمله انواع این نوع پروفیل می‌ توان به پروفیل زد، پروفیل آبرو دو طرفه و یک طرفه اشاره کرد.

پروفیل زد چیست؟

بعد از آشنایی با انواع پروفیل مقاطع باز، باید به این سوال مهم نیز پرداخت که پروفیل زد چیست؟ پروفیل زد از پروفیل ‌های بسیار پرکاربرد در ساختمان ‌سازی و سوله سازی است و اگر از سطح مقطع به یک شاخه پروفیل زد نگاه کنید می توانید حرف z انگلیسی را مشاهده کنید؛ علت این نامگذاری نیز تنها همین شباهت می ‌باشد. برای دریافت قیمت روز پروفیل زد به سایت آراد آهن نیز مراجعه کنید.

مشخصات پروفیل زد

از جمله مواردی که می‌ توان در مورد مشخصات پروفیل زد عنوان کرد، قابلیت استفاده از آن در ساخت  ایستگاه ‌های اتوبوس، سالن‌ های ورزشی، ترن و غیره است. شایع‌ ترین سایز این نوع پروفیل ۲۲، ۲۰ و ۱۸ است و اگر جایی نیاز باشد تا این نوع مقطع فولادی در یک سایز متفاوت تولید شود، امکان آن به راحتی فراهم می ‌‌باشد. اگر به دنبال دریافت قیمت پروفیل زد هستید، حتما از سایت آراد آهن نیز بازدید کنید.

انواع پروفیل زد

به دلیل کاربردهای متنوع پروفیل های زد این پروفیل ها نیز در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. انواع پروفیل زد شامل پروفیل زد گالوانیزه و معمولی می باشد و در سایزهای مختلفی تولید می شود. پروفیل زد ۱۶، پروفیل زد ۱۸، پروفیل زد ۲۰ و پروفیل زد ۲۲ در ضخامت ‌های ۲، ۲.۵ و ۳ میلی ‌متری و با وزن‌ های متفاوت تولید و وارد بازار می ‌شود.

کاربرد پروفیل زد

کاربرد پروفیل زد را به دلیل شکل و ساختار خاصی که دارد در بسیاری از محیط‌ها و سازه ‌ها می ‌توان شاهد بود. یکی از جاهایی که بیشترین بهره را از این نوع پروفیل می ‌برد، صنعت ساختمان‌سازی است. معمولا در هر فضایی که نیاز باشد ظرفیت باربری افزایش پیدا کنید اولیه و بهترین گزینه ‌ای که می توان استفاده کرد، پروفیل زد می ‌باشد.

پروفیل آبرو چیست ؟

همان طوری که در قسمت های بالاتر اشاره داشتیم، یکی از انواع پروفیل مقاطع باز، پروفیل آبرو است. در این جا به صورت خلاصه و مفید در مورد این سوال که پروفیل آبرو چیست، نکاتی را ارائه خواهیم داشت.

مشخصات فنی پروفیل آبرو

موضوع مهمی دیگری که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم، مشخصات فنی پروفیل آبرو است. ضخامت این قطعه فولادی ۲ تا ۳ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۶ سانتی‌تر و طول نیز ۶ متر است. معمولا  وزن آن نیز از ۷۰ کیلوگرم بیشتر می ‌باشد. مواد اولیه به کار رفته در هر کارخانه می تواند متفاوت باشد و هر چه چگالی بیشتر باشد، در یک سایز معین، محصول مورد نظر وزن بیشتری نیز خواهد داشت. به دلیل اینکه مقاطع فولادی بر حسب کیلویی به فروش می رسند، وزن آنها بسیار مهم است.

انواع پروفیل آبرو

انواع پروفیل آبرو در بازار موجود بوده و برای کاربری ‌های متفاوت نیز از آن استفاده می ‌کنند. از جمله انواع این نوع پروفیل می ‌توان به مدل ‌های جعبه ‌ای، گرد، فیتیله‌ ای، لندنی و مخفی اشاره داشت. هر یک از انواع این نوع پروفیل مقطع باز، کاربرد خاص خود را داشته و چنانچه قصد دارید از قیمت پروفیل آبرو اطلاع پیدا کنید می ‌توانید به سایت آراد آهن نیز مراجعه نمایید. به روزترین قیمت ‌ها در این سایت درج خواهد شد.

کاربرد پروفیل آبرو

یکی از موارد کاربرد پروفیل آبرو جمع کردن و انتقال آب باران از روی سقف و رساندن آن به قسمت ‌های پایینی ساختمان است. این نو پروفیل بیشتر برای سقف سوله ها و سقف های شیروانی به کار می رود.

مرجع فروش پروفیل در اصفهان و تهران

اگر به دنبال مرجع فروش پروفیل در اصفهان و تهران هستید و قصد دارید مقاطع فولادی را با بالاترین کیفیت و برترین قیمت دریافت کنید، بازرگانی آراد آهن بهترین گزینه و پیشنهاد برای شما می ‌باشد.

آراد آهن نمایندگی فروش پروفیل در اصفهان و تهران

آراد آهن نمایندگی فروش پروفیل مقاطع باز در اصفهان و تهران بوده و به دلیل تجربه خوبی که در طی این سال ‌ها به دست آورده، توانسته خدمات خوبی را در این حوزه ارائه دهد. سایت متعلق به این مجموعه همواره در تلاش است تا به روزترین و آخرین قیمت را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

قیمت پروفیل

برای دریافت قیمت پروفیل باید به مجموعه ‌هایی مراجعه کنید که می ‌دانید، قیمت محصول ارائه شده توسط آنها با کیفیت در تناسب و هماهنگی کامل است. از جمله این مجموعه ‌های فعال می ‌توان به آراد آهن اشاره کرد.

قیمت پروفیل زد

یکی از بازرگانی ‌های فعال در حوزه تولید و فروش انواع پروفیل مقاطع باز، آراد آهن می ‌باشد. سایت این مجموعه آخرین قیمت پروفیل زد را در اختیار متقاضیان قرار داده است. برای دریافت قیمت روز پروفیل زد به مراجع معتبری مانند آراد آهن مراجعه کنید. تمامی قیمت ‌های درج شده در این سایت بروز بوده و هیچ تفاوتی با قیمت ‌های بازار ندارد. شما در آراد آهن می توانید با خیالی آسوده خرید اینترنتی خود را انجام دهید، چرا که بهترین قیمت را برای انواع مقاطع فولادی ارائه می دهد.

جمع بندی

در این متن در مورد پروفیل مقاطع باز که یکی از آنها پروفیل زد است صحبت کرده و در مورد کاربردها، ویژگی‌ها و مشخصاتی دارد که نکاتی را گوشزد کردیم. در ضمن، توجه شما را به این نکته نیز جلب کردیم که برای دریافت قیمت روز پروفیل زد به منابعی مراجعه  کنید که می ‌دانید همیشه قیمت روز را در اختیار شما قرار می‌ دهند. یکی از این نمونه ‌های معتبر و مطمئن، سایت آراد آهن است که قیمت قوطی و پروفیل را روزانه در اختیار شما قرار می دهد. شما با عضو شدن در کانال تلگرامی این مجموعه می توانید از قیمت روز انواع مقاطع فولادی مطلع شوید.