لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

فولاد میانه (فولاد آذربایجان)

فولاد میانه (فولاد آذربایجان)

فولاد آذربایجان ( فولاد آذربایجان) یا همان فولاد میانه در سال ۱۳۶۸ تاسیس گردید و در بازار آهن و فولاد شروع به فعالیت کرد. مجتمع فولاد آذربایجان به فولاد میانه نیز شهرت دارد.یکی از پرکاربردترین و پرمصرف‌ ترین محصولات این روزها، انواع آهن آلات است که در صنایع مختلفی از جمله صنعت ساختمان استفاده می شوند. جهت تأمین نیاز بازار داخلی ایران، شرکت ‌ها و کارخانه ‌های زیادی در این حوزه فعالیت می ‌کنند. یکی از این کارخانه‌ ها، کارخانه فولاد میانه (فولاد آذربایجان)  است که شرکتی بسیار موفق در زمینه تولید محصولات فولادی و به خصوص میلگرد است.

در ادامه قصد داریم بیشتر با این کارخانه و محصولات تولیدی آن آشنا شویم. کارخانه فولاد میانه ( فولاد آذربایجان) در سه کیلومتری شهر میانه در استان آذربایجان شرقی تاسیس شد. شروع بهره برداری این کارخانه در سال ۱۳۷۹ بود. موقعیت مکانی این کارخانه در نزدیکی ایستگاه راه آهن شهر میانه است. یکی از عوامل موفقیت این کارخانه نزدیکی به خط راه آهن شمال غرب و در مجاورت قرار گرفتن با جاده ‌های ترانزیتی است.

تعداد پرسنل این کارخانه بسیار بالاست، در واقع این شرکت تولیدی برای تعداد ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و حدود ۵۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی کرده است. هدف تولیدی این کارخانه ۵۵۰ هزار تن مقاطع فولادی مختلف در سال است. کلیه‌ی محصولات فولاد میانه (فولاد آذربایجان) مطابق با استاندارد های جهانی تولید و به بازار عرضه می ‌شود. از مهم ‌ترین محصولات این کارخانه می ‌توان به میلگرد اشاره کرد. لازم به ذکر است که میلگرد های تولیدی این شرکت تحت استاندارد ملی ۳۱۳۲ تولید می ‌شوند و با بهره ‌مندی از کیفیت بسیار بالا، مقاومت و استحکام کششی بسیار مطلوبی دارند.

کارخانه تولید فولاد میانه ( فولاد آذربایجان)

فولاد میانه از جمله اولین کارخانه‌ ها در ایران است که از تکنولوژی پرد استفاده می ‌کند. این کارخانه یکی از زیرمجموعه ‌های هلدینگ ایمیدور و شرکت ملی فولاد ایران است. کارخانه تولید فولاد میانه ( فولاد آذربایجان ) از جمله کارخانه های با سابقه در کشور است که محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می کند.

محصولات تولیدی فولاد میانه (فولاد آذربایجان)

تمام محصولات تولیدی این کارخانه با بهره گیری از روش ها و تکنولوژی های پیشرفته جهت بهبود خواص مکانیکی و افزایش مقاومت تولید می‌ شوند. یکی از مهم ‌ترین محصولات تولیدی فولاد میانه ( فولاد آذربایجان) میلگرد آجدار است. میلگرد ساده و اجدار فولاد میانه (فولاد آذربایجان) مطابق با استاندارد های جهانی و تحت استاندار ملی ساخته می‌شود. تولیدات و مشخصات فنی محصولات فولاد میانه (فولاد آذربایجان) در ادامه ذکر می شود:

  • میلگرد آجدار میانه ( فولاد آذربایجان) در سایز های ۱۰ تا ۳۰ و تحت استاندارد INSO 3132 تولید و روانه بازار می ‌شوند.
  • میلگرد ساده فولاد میانه که در سایز های ۱۴ الی ۵۰ میلی ‌متر موجود هستند و مطابق با استاندارد AIN 1013 تولید و عرضه می ‌شوند.
  • نبشی فولاد میانه که در سایز های ۳*۲۵ الی ۱۰*۱۰۰ تولید می‌ شوند و مطابق با استاندارد DIN 1028 هستند.
  • تسمه فولاد میانه که در ابعاد ۵*۲۵ الی ۱۲*۱۲۰ و تحت استاندارد DIN 1017 تولید و عرضه می‌شوند.
  • نبشی و ناودانی فولاد میانه که نبشی ‌های تولیدی این شرکت در ابعاد ۱۵*۳۰ الی ۶۰*۱۴۰ هستند و مطابق استاندارد DIN 1028 تولید می‌ شوند.

اگر قصد خرید هر یک از محصولات فولاد میانه را دارید، می ‌توانید به شرکت آراد آهن، مرکز فروش کارخانه فولاد میانه (فولاد آذربایجان) است، مراجعه بفرمایید. آراد آهن با بهره گیری از بهترین کارشناسان فروش، شما را به خوبی در زمینه خرید انواع قطعات آهنی و فولادی راهنمایی می ‌کند. افرادی که در زمینه آهن آلات اطلاعات خوبی دارند، می دانند که این شرکت بهترین قیمت ‌ها را ارائه می ‌دهد.

 میلگرد های آجدار فولاد میانه

یکی از مهم ‌ترین محصولات فولاد میانه میلگرد آجدار است. این میلگرد ها در مقاطع سبک تولید می‌ شوند و یک نوع  میلگرد ساختمانی و صنعتی هستند که دارای سایز های ۱۰ تا ۲۲ هستند.  مواد اولیه کارخانه فولاد میانه (فولاد آذربایجان) شمش فولادی ۱۵۰ و ۱۳۰ میلی ‌متری و با طول ۱۲ متر است که با بهره گیری از این مواد، سالانه حدود ۵۵۰ هزار تن محصول تولید می ‌شود. این رقم قابل رشد است و چشم ‌انداز های مثبتی برای آن پیش بینی می ‌شود.

نکته بسیار حائز اهمیت درباره مواد اولیه این مجموعه این است که مواد اولیه آن به سه درجه‌ی مختلف درصد کربن کم، متوسط و کم آلیاژ دسته بندی می‌شوند و تحت استاندارد های ST-50 ،ST 44 و ST 3  کشور آلمان هستند. علاوه بر این، همه آن ها مورد بررسی‌ واحد کنترل کیفی کارخانه نیز قرار می‌ گیرند.

تجهیزات کارخانه فولاد میانه ( فولاد آذربایجان)

کارخانه فولاد میانه با بهره گیری و استفاده از بهترین و به ‌روز ترین تجهیزات و ماشین آلات، در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت بالا را به بازار عرضه کند. در ادامه به مهم ‌ترین تجهیزات کارخانه فولاد میانه  اشاره می‌ کنیم.

کوره پیش گرم این کارخانه، توان تولید ۱۱۰ تن در ساعت را دارد. این کارخانه از قیچی‌های پاندولی برای برش با روش نورد سرد بهره می ‌گیرد. همچنین از قیچی ‌های اضطراری جهت برش محصولات نور گرم استفاده می‌ کند. از سیستم ‌های پیشرفته و کاربردی این کارخانه می‌ توان به سیستم عملیات حرارتی با نام مستعار QTB، سیستم ‌های بسته بندی تمام اتوماتیک و سیستم‌ هایی با هدف تاب گیری قطعات تولید شده اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده این کارخانه به میز شارژ تمام اتوماتیک ارسال شمش ‌ها به کوره و دستگاهی با هدف پوسته زایی از قطعات نیز مجهز است. همچنین در این کارخانه ۱۸ عدد استند با قابلیت کنترل سرعت موجود است و در نهایت بستر های خنک کننده برای انواع قطعات فولادی نیز تعبیه شده است.

میلگرد فولاد میانه

استاندارد های محصولات فولاد میانه

شرکت فولاد میانه (فولاد آذربایجان) همانند بسیاری دیگر از کارخانه ‌های فعال در حوزه تولید آهن و فولاد، دارای آزمایشگاه و واحد کنترل کیفی است. هدف واحد کنترل کیفی، بررسی و نظارت بر کیفیت محصولات تولیدی نهایی و اطمینان از کیفیت مطلوب و ارزشمندی تولیدات است. تنها پس از عبور از واحد کنترل کیفی و حصول اطمینان از کیفیت مناسب تولیدات است که محصولات می ‌توانند به بازار عرضه می ‌شوند.

واحد کنترل کیفیت در مجموعه فولاد میانه دارای بخش ‌های ایمنی و سازگاری با محیط زیست است که مطابق با استاندارد های OHSAS 18001:1999 ،ISO 14001:2004 و ISO9001:2000 در حال نظارت و بررسی است. علاوه بر این، استاندارد ISO 17025 با هدف انجام روند کنترل کیفیت و بررسی ‌های آزمایشگاهی و ارتقا واحد کنترل کیفیت به سطوح بالاتر نیز در حال راه اندازی و تأسیس در این کارخانه است.

افتخارات شرکت فولاد آذربایجان

در کارخانه فولاد میانه تلاش می‌ شود که محصولات تولیدی فولاد میانه با بهره گیری  از علم و تکنولوژی روز دنیا تولید شوند. از اهداف دیگر این کارخانه می‌ توان به تولید محصولات با بهترین کیفیت در سطح بازار داخلی، کاهش در هزینه ‌ها، کاهش انرژی مصرفی و مورد نیاز این کارخانه اشاره کرد. از سوی دیگر، افزایش دانش فنی و مهارت پرسنل از جمله اهداف طولانی مدت مجتمع فولاد آذربایجان است. در طی سال‌ ها تلاش و کوشش و برنامه ریزی ‌های دقیق، کارخانه فولاد میانه (فولاد آذربایجان) موفق به دریافت گواهی نامه ‌ها و افتخارات زیر شده است:

  • دریافت گواهی نامه رضایت پرسنل و مشتریان از واحد کنترل کیفیت شرکت با شماره ISO 9001 :2015
  • اخذ گواهی نامه سلامت محیط زیست با شماره ISO 14001 :2015
  • دریافت گواهی نامه بسیار معتبر سلامت و ایمنی پرسنل، سلامت شغلی و سیستم مدیریت ایمنی با شماره ISO 45001 :2018
  • دریافت تقدیر نامه صرفه جویی در مصرف انرژی و مدیریت انرژی با شماره ISO 50001 :201
  • عرضه بهترین خدمات پس از فروش و سیستم کارآمد رسیدگی به شکایات و انتقادات مشتریان با ثبت شماره ISO 10002 :2018
  • سیستم سنجش رضایت ‌مندی مشتریان و تلاش در جهت مشتری مداری حداکثری با شماره ثبت شده ISO 10004 :2018
  • اخذ گواهینامه استاندار های اروپایی (CE) از کمپانی dedal با ثبت شماره ۱۹۲۲-CPR -1069 و قابلیت صادرات محصولات تولیدی به کشور های اروپایی و کشورهای همسایه.

اهداف و ارزش ‌های اخلاقی در کارخانه فولاد میانه

  • عرضه و تولید محصولات مطابق با ظرفیت واقعی و تأمین نیاز های بازار داخلی ایران و تلاش در جهت توسعه امر صادرات
  • تلاش در ارتقا و حفظ سلامت کلیه پرسنل کارخانه  و ایجاد محیطی بسیار قابل اطمینان و ایمن
  • بهره گیری از استاندارد های ملی و بین‌المللی و تولید محصولات مطابق با این استاندارد ها
  • توجه کامل به سیستم ‌ها و شبکه‌ های مدیریتی پیشرفته و به روز در جهت افزایش توان رقابتی در بازار داخلی و خارجی
  • وقت شناسی و ارائه به موقع سفارشات در عین کیفیت بالای آن ها
  • یادگیری مدام، نوآوری روزافزون، ارتقا کار تیمی و مشارکت سازمانی

قیمت محصولات فولاد میانه (فولاد آذربایجان)

با توجه به بازار فعلی و تغییرات مداوم و نوسانات قیمت و ارز، ارائه یک قیمت مشخص و ثابت برای محصولات فولادی و آهنی مقدور نیست و این مورد در خصوص قیمت محصولات فولاد میانه (فولاد آذربایجان) نیز صدق می ‌کند. در نتیجه نیاز به قیمت گیری روزانه و لحظه ‌ای می ‌باشد. برای اطلاع از قیمت روز میلگرد فولاد میانه (فولاد آذربایجان) می ‌توانید به سایت شرکت آراد آهن مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است که در صفحه این شرکت قیمت محصولات فولاد میانه به همراه مشخصات فنی آن ها جدول بندی شده است. شما می‌ توانید در صورت هر گونه سوال و ابهام، با کارشناسان و روابط عمومی این شرکت تماس حاصل فرمایید. شرکت آراد آهن مرجع فروش فولاد میانه (فولاد آذربایجان) است و بهترین قیمت ‌ها و را ارائه می‌ دهد.

جمع بندی

کارخانه فولاد میانه (فولاد آذربایجان) از سال ۱۳۷۹ مشغول به فعالیت است. از جمله مهم‌ ترین تولیدات این کارخانه می ‌توان به انواع میلگرد های ساده و آجدار، تسمه فولاد، نبشی و ناودانی فولاد اشاره کرد. این شرکت با تلاش و برنامه ریزی در جهت تحقق اهداف خود توانسته گواهی نامه و تقدیر نامه ‌های زیادی را در زمینه کیفیت محصول، ارائه خدمات، مشتری مداری، حفظ سلامت کارکنان، صرفه جویی در مصرف انرژی و محیط زیست اخذ کند. درنتیجه یکی از شرکت‌های خوش نام و تضمین شده در حوزه آهن و فولاد باشد. جهت اطلاع از قیمت‌ های روز و خرید محصولات تولیدی فولاد میانه (فولاد آذربایجان) می‌توانید به مرکز فروش آن یعنی شرکت آراد آهن مراجعه فرمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی