لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه فولاد آناهیتا گیلان

مجتمع فولاد آناهیتا گیلان

فولاد آناهیتا گیلان در شمال کشور، در نزدیکی شهر رشت واقع است و یکی از بهترین تولیدکننده‌های میلگرد در بازار آهن شناخته می‌شود. این کارخانه  توانایی تامین میلگرد برای پروژه‌های ساخت و ساز و عمرانی در استانهای شمال کشور ، استانهای همجوار و امکان صادرات به کشورهای همسایه را دارد ؛ بنابراین برای افرادی که در زمینه پروژه‌های ساختمانی و عمرانی در شمال کشور، در شهرهای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان فعالیت می‌کنند، محصولات فولادی این کارخانه بسیار محبوبیت دارد. در این مطلب به معرفی کارخانه آناهیتا گیلان و بررسی محصولات فولادی آن می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

کارخانه فولاد آناهیتا گیلان

کارخانه میلگرد آناهیتا گیلان با  تغییر کاربری در سال ۱۳۸۹ به عنوان ریخته گری وتولید انواع مقاطع فولادی و آلیاژی و ذوب از قبیل شمش، نبشی، نادوانی، میلگرد و همچنین واردات وصادرات کالاهای مجاز  با شماره ۱۶۱۷۴ در اداره ثبت شرکت‌های رشت ثبت گردید. این کارخانه در سال ۱۳۹۱ ، ماشین آلات صنعتی را از شرکت‌های معتبر اروپایی خریداری نمود و در سال ۱۳۹۲ با وجود موانعی همچون بحران اقتصادی و تحریم‌های دولت‌های غربی، تولید آزمایشی خود را در زمینی به مساحت ۲۰۹۰۸ متر مربع آغاز نمود و در سال ۱۳۹۳ از خط تولید خود از جمله خط تولید میلگرد آجدار آناهیتا رسما بهره‌برداری کرد. در حال حاضر انواع میلگرد در این کارخانه بر اساس استاندارد ملی ایران ۳۱۳۲ ISIRI که نشان دهنده تضمین کیفیت محصولات این کارخانه می‌باشد، تولید می‌شود.

این کارخانه برای ۱۵۵۰  نفر مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است، همچنین با ظرفیت تولید سالیانه ۳۲۰ هزار تن، بخشی از نیاز بازار داخلی آهن کشور را تامین می‌کند. این کارخانه جهت کنترل و نظارت دقیق بر محصولات خود، اقدام به خرید پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی نموده است و به عنوان آزمایشگاه همکار با اداره استاندارد گیلان نیز، همکاری می‌کند.

محصولات کارخانه فولاد آناهیتا

محصولات کارخانه فولاد آناهیتا سه فاز دارد که در زیر به شرح آن می‌پردازیم.

  • فاز اول، تولید میلگرد فولادی با ظرفیت ۳۲۰ هزار تن در سال
  • فاز دوم، خط ذوب فولاد
  • فاز سوم، تولید میلگرد در سایزهای کوچک

محصولات فاز اول کارخانه فولاد آناهیتا، شامل انواع میلگرد بوده که نام هر کدام بر اساس استاندارد شماره ۳۱۳۲ ملی ایران ، طبق طبقه‌بندی زیر می‌باشد:

  • میلگرد ساده س ۲۴۰
  • میلگرد آجدار مارپیچ ، آج ۳۴۰
  • میلگرد آجدار مارپیچ ، آج ۳۵۰
  • میلگرد آجدار جناقی ، آج ۴۰۰
  • میلگرد آجدار جناقی ، آج ۴۲۰
  • میلگرد آجدار مرکب ، آج ۵۰۰
  • میلگرد آجدار مرکب ، آج ۵۲۰

محصول فاز دوم کارخانه فولاد آناهیتا:

محصول فاز دوم این کارخانه تولید شمش‌های فولادی بر اساس استاندارد۵sp   می باشد.

محصولات فاز سوم کارخانه فولاد آناهیتا:

فاز سوم محصولات این کارخانه، تولید میلگردهای سایز کوچک شامل انواع الکترود و مفتول سیاه می‌باشد.

مشخصات فنی میلگرد آناهیتا

اصلی‌ترین محصول تولید شده در کارخانه فولاد آناهیتا گیلان، انواع میلگرد ساختمانی می‌باشد. معمولا از شمش‌های فولادی نوع SP 5   در ابعاد ۱۲۰× ۱۲۰ یا ۱۲۵ × ۱۲۵ یا ۱۴۰ × ۱۴۰ و یا ۱۵۰×۱۵۰ به عنوان ماده‌ی اولیه‌ و به روش نورد گرم برای تولید میلگرد آناهیتا استفاده می‌شود. میلگردهای آناهیتا به دو شکل ساده و آجدار و در گریدهای  A1، A2، A3،  A4و بر اساس استاندارد ۵۷۸۱ GOST روسیه و استاندارد ۳۱۳۲ ISIRI  ملی ایران تولید می‌شود. در بازار آهن  میلگردهای گرید A2 و A3  بیشتر استفاده می‌شوند. وزن میلگرد آناهیتا گیلان جزء سبک وزن‌ترین میلگردها در بازار آهن می‌باشد. میلگرد آجدارآناهیتا در سایزهای ۸ تا ۳۲  تولید و روانه بازار مصرفی می‌شود.

مشخصات فنی میلگرد آناهیتا از نظر فیزیکی مانند قطر اسمی، مشخصات هندسی (مانند ارتفاع، پهنا و زاویه آج)، ترکیب شیمیایی و خواص مکانیکی (مانند تنش تسلیم، درصد ازدیاد و طول نسبی) و … کاملاً مطابق با استاندارد می‌باشد. در صورت سفارش مشتری میلگرد آناهیتا با گرید A4  توسط کارخانه فولاد آناهیتا گیلان تولید و ساخته می‌شود. در این کارخانه بر روی میلگرد A2  حروف  A.G.J.U  ، بر روی میلگرد A3  حروف A.G.C.T و بر روی میلگرد A4  حروف A.G.S.T حک می‌شود که در بازارآهن شناخته شده است.

قیمت میلگرد آناهیتا گیلان

به حداقل رساندن هزینه‌های اجرایی موجب شد که قیمت میلگرد آناهیتا گیلان از لحاظ اقتصادی در بازار آهن و فولاد کشور مناسب و مقرون به صرفه ‌باشد. از عوامل دیگری که بر قیمت این محصول تأثیر می‌گذارد نوسانات بازار ارز و  بازار فولاد، میزان عرضه و تقاضا و … می‌باشد که می‌تواند باعث تغییرات قیمت به صورت لحظه ای شود به گونه‌ای که ممکن است در روز چندین بار قیمت این محصول در بازار آهن تغییر کند.

قیمت میلگرد آناهیتا به صورت لحظه‌ای توسط کارشناسان مجموعه آراد آهن از کارخانه فولاد آناهیتا گیلان استعلام می‌شود و در سایت آراد آهن بروزرسانی می‌شود. شما می‌توانید در لیست قیمت مربوط به میلگرد این کارخانه، آخرین و مناسب‌ترین قیمت میلگرد آناهیتا گیلان در گرید و سایز‌های مختلف آن را مشاهده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز، وزن و مشخصات فنی این محصول با کارشناسان ما در بازرگانی آرادآهن تماس حاصل فرمایید.

فروش میلگرد آناهیتا در آراد آهن

کارخانه فولاد آناهیتا گیلان برای ارسال سریعتر سفارشات خود و تحویل آن به مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ناوگان حمل ونقل آرمان بارگیل را راه‌اندازی نموده است. همین امر موجب بالاتر رفتن رضایت مشتریان در سراسر کشور از خرید محصولات فولادی این کارخانه شده است. مجموعه بازرگانی آرادآهن در اصفهان به عنوان مرجع خرید میلگرد آناهیتا، نیاز بازار آهن آلات کشور را به انواع میلگرد آناهیتا در گریدها و سایزهای مختلف با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تامین می‌نماید.

فروش میلگرد آناهیتا در آراد آهن  بر اساس آخرین و به روزترین قیمت روز میلگرد آناهیتا در بازارآهن کشور می‌باشد. این شرکت موفق به کسب بالاترین میزان رضایت مشتری از نظر کیفیت و قیمت در بین شرکت‌های فعال در این زمینه شده است. شما می‌توانید جهت خرید این محصول یا کسب مشاوره تخصصی با کارشناسان باتجربه ما در واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی