لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

شرکت فولاد فرم سپاهان

شرکت فولاد فرم سپاهان

مجموعه فولاد فرم سپاهان یکی از شرکت هایی است که در زمینه ساخت و اجرای محصولات فلزی فعالیت دارد. این شرکت در نزدیکی شهر اصفهان قرار دارد. و در حال حاضر نیز به تولید و اجرای محصولات و سازه های فلزی مشغول به فعالیت می‌باشد. در ادامه توضیحات بیشتری درباره نوع محصولات و فعالیت های این کارخانه به شما ارائه خواهیم داد.

کارخانه فولاد فرم سپاهان

کارخانه فولاد فرم سپاهان در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع و سالن های تولیدی با زیر بنای ۵۰۰۰ متر مربع در نزدیکی شهر اصفهان تاسیس شد . این شرکت با داشتن کادر مجرب و دانش های اجرایی قادر به اجرای انواع سازه های صنعتی و مسکونی، سوله و جرثقیل های سقفی است. ظرفیت تولید و اجرای این سازه ها به ۱۵ هزار تن در سال می‌رسد. همچنین، شرکت سپاهان قابلیت تولید سقف عرشه فولادی و انواع پوشش های فلزی به ظرفیت سالانه ۱۰ هزار تن را داراست.  

ورق فولادی سپاهان

محصولات تولیدی فولاد فرم سپاهان

همان طور که اشاره شد، این مجموعه علاوه بر خدمات اجرایی به تولید برخی محصولات نیز مشغول می‌باشد. در ادامه به خدمات و محصولات تولیدی فولاد فرم سپاهان اشاره خواهیم کرد.

  • پوشش های فلزی: این واحد صنعتی با در نظر داشتن نیاز بازار انواع پوشش های فلزی نظیر ورق های پوششی گالوانیزه، سینوسی، ذوزنقه ای و سفالی را تولید کرده و همچنین ظرفیت تولید ۱۰ هزار تن از محصولات را دارد.
  • پروفیل  Z، سینی برق: علت نام گذاری آن شکل Z مانند این پروفیل است. این نوع پروفیل های کاربردهای زیادی در صنایع مختلفی مانند ساخت و سازهای فولادی دارند. همچنین تولید سینی های برقی که قادر به پشتیبانی از انواع متد های سیم کشی هستند؛ در این مجموعه تولید می‌شود.
  • سازه های صنعتی و سوله: طراحی، ساخت و اجرای سازه های صنعتی و سوله ها نیز جزء تولیدات و خدمات مجموعه فولاد فرم سپاهان است.
  • پایه ها و دکل های فلزی: دکل های چند وجهی، لوله ای، ماژور و مکعبی از جمله تولیدات این کارخانه هستند.
  • جرثقیل سقفی و دروازه ای: تولید و اجرای جرثقیل های سقفی و دروازه ای از دیگر خدمات این شرکت است. جرثقیل دو پل، تک پل، دروازه ای و نیم دروازه ای از جمله این خدمات به شمار می‌آیند.
  • برش هواگاز: برشکاری هواگاز از ضخامت ۱۰ تا ۲۰۰ میلیمتر و در روش های خاص حدود ۶ تا ۳۰۰ میلیمتر انجام می‌گیرد. با استفاده از این روش، برش محصولات دقیق و تمیزتر صورت میگیرد. و همچنین سرعت تولید را نیز افزایش داده است.
  • تولید و اجرای عرشه فولادی: از دیگر محصولات و خدمات این مجموعه به شمار می‌آیند که در ادامه بیشتر در این باره توضیح می‌دهیم.

ورق عرشه فولادی فولاد فرم سپاهان

سقف عرشه فولادی به دلیل نصب سریع و سبک بودن به یکی از بهترین روش های اجرای سقف تبدیل شده است. به طوری که استفاده از این سیستم در مجتمع های اداری، مسکونی، هتل ها، سوله ها و…. کاربرد فراوانی پیدا کرده است.در واقع در اجرای این سیستم، سقف عرشه فولادی به یک سکوی دائمی تبدیل شده است و اجرای آن را راحت تر می‌کند.

یکی از اجزای اصلی این سیستم، ورق عرشه فولادی فولاد فرم سپاهان است. این ورق ها عمدتا از ورق های فولادی گالوانیزه تولید می شود و دارای سطح مقطع ذوزنقه می‌باشند. به عبارت دیگر، ورق های عرشه فولادی با طراحی و ساختار مخصوصی که دارند به عنوان یک قالب در نظر گرفته می‌شوند. در مرحله بعد، بتن ریزی بر روی قالب ها صورت گرفته است و این درگیری ورق عرشه با بتن موجب استحکام و مقاومت سقف خواهد شد.  

عرشه فولادی

قیمت ورق عرشه فولادی

استفاده از ورق های عرشه فولادی تولید شده توسط شرکت سپاهان مزیت های زیادی را در اجرای و ساخت سازه ها بوجود آورد. کاهش ضخامت سقف و در نتیجه کاهش وزن آن، امکان اجرای همزمان سقف ها، ایمنی بالا و مقرون به صرفه بودن از جمله مزایای این محصول فولادی به شمار می‌آید. اهمیت و کارایی این سازه سبب شد، تا قیمت آن نیز همواره مورد توجه سازندگان قرار گیرد. اما، قیمت ورق عرشه فولادی به عوامل متعددی نظیر سایز، استاندارد، وزن و متراژ آن بستگی دارد. از طرفی مواد اولیه به کار رفته در آن یعنی ورق های گالوانیزه همواره دچار تغییرات قیمتی هستند. که این مورد نیز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت ورق های عرشه خواهد داشت.

خرید محصولات فولاد فرم سپاهان

شرکت آراد آهن یکی از بزرگترین تامین کنندگان محصولات فولادی در کشور است که به عنوان مرجع معتبر اعلام قیمت شناخته می‌شود. در واقع مجموعه آراد آهن با توجه به نیاز مشتریان خود محصولات مورد نظر را به صورت مستقیم و با حذف واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. توجه به این مورد سبب شد تا محصولات این شرکت ها با بهترین قیمت توسط شرکت آراد آهن به بازار عرضه گردد. برای خرید محصولات فولاد فرم سپاهان می‌توانید به آدرس وب سایت آراد آهن مراجعه نمایید. کلیه مشخصات، ویژگی ها و قیمت های لحظه ای این محصولات در وب سایت آراد آهن منتشر می‌شود. بنابراین، می‌توانید خریدی بدون دغدغه و راحت را تجربه نمایید.  

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی