لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

پروفیل علویجه

کارخانه فولاد علویجه

شرکت تعاونی فولاد علویجه یکی از تولیدکنندگان معتبر فولاد کشور است. این مجموعه تولیدی در زمینه‌ی تولید انواع قوطی و پروفیل فولادی فعالیت دارد. و با عرضه محصولات خود توانسته گامی مؤثر در تأمین نیاز بازار داخلی کشور بردارد. و خود را در داخل و خارج از کشور مطرح نماید.به دلیل موفقیت‌های بسیاری که شرکت تعاونی فولاد علویجه در سال‌های فعالیت خود کسب نمود؛ بازرگانی آرادآهن دراین مقاله به معرفی این کارخانه پرداخت و به طور کامل محصولات فولاد علویجه را مورد بررسی قرارخواهد داد.

تاریخچه شرکت تعاونی فولاد علویجه

شرکت تعاونی فولاد علویجه در سال  ۱۳۷۴ با عضویت ۸ نفر و پس از دریافت مجوزی به شماره: ۱۱۲۳۸۶ توسط اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران به صورت رسمی به ثبت رسید. سپس این شرکت که در شهرک صنعتی علویجه واقع در استان اصفهان احداث شده، زیر نظر اداره کل امور تعاونی‌های تولیدی وزات تعاون فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید انواع لوله وپروفیل فولادی آغاز به کار نمود. در طی سال‌های گذشته با تأسیس و افزودن فازهای تولیدی میزان ظرفیت تولید خود را روز به روز افزایش داد. در ادامه به بررسی فازهای مختلف کارخانه فولاد علویجه خواهیم پرداخت.

فاز اول: اولین فاز شرکت تعاونی فولاد علویجه در زمینی به مساحت ۳۴ هزار متر مربع و در سالنی به مساحت ۲ هزار مترمربع احداث شد. این فاز در اواخر سال ۱۳۷۴ و پس از دریافت پروانه بهره برداری از سازمان صنایع استان اصفهان افتتاح گردید. منجر به اشتغالزایی ۳۰ نفر از نیروهای انسانی جویای کار شد. ظرفیت تولید این فاز از کارخانه به ۱۲۰۰۰ تن انواع پروفیل باز در سال می‌رسد.

قوطی وپروفیل علویجه

فاز دوم تولید کننده قوطی و پروفیل علویجه:

این فاز در سال ۱۳۷۷ با وسعت بخشی به زیربنای سالن تولید تا ۶ هزار متر مربع و به کارگیری دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن آغاز به کار کرد. بهره‌برداری از این فاز منجر به اشتغالزایی ۶۰ نفر و نیز افزایش ظرفیت تولید از ۱۲ هزار تن تا ۴۲ هزار تن در سال شد. فاز دوم کارخانه فولاد علویجه قابلیت تولید انواع قوطی، پروفیل و لوله فولادی را دارد.

برای استعلام قیمت قوطی و پروفیل علویجه تماس بگیرید

فاز سوم:

سومین فاز تولیدی کارخانه بعد از دریافت مجوز از سازمان صنایع استان اصفهان در سال ۱۳۸۵ کلید خورد. اجرایی شدن این فاز افزایش زیربنای سالن‌های مختلف تولیدی و اداری شرکت به ۱۲۳۸۴ مترمربع و نیز بهره برداری از ۸ خط تولید و اشتغالزایی ۱۶۵ نیروی انسانی را به دنبال داشت. با اجرای شدن فاز سوم کارخانه ظرفیت تولید سالانه کارخانه به ۲۰۰ هزار تن در سال رسید.

فاز طرح توسعه:

فاز طرح گسترش و توسعه کارخانه در سال ۱۳۸۹ اجرایی شد. در پی اجرایی شدن این طرح زیربنای سالن انبار تولیدات و مواد اولیه و نیز قسمت‌های اداری کارخانه به ۲ هزار متر مربع رسید. پس از آن در سال ۱۳۹۱ خط تولیدی به منظور ساخت لوله و قوطی مبلی و … مجهز به دستگاه‌های ساخت شده در کشور ایتالیا نصب و راه‌اندازی گردید. همچنین در سال ۱۳۹۲ خطوط تولیدی به منظور ساخت پروفیل زد و سایر پروفیل‌های فولادی به سایر خطوط کارخانه افزوده شد. طرح توسعه شرکت فولاد علویجه زمینه‌ی اشتغال ۲۰۰ نیروی انسانی دیگر را فراهم نمود.

پروفیل علویجه

محصولات فولاد علویجه

شرکت تعاونی فولاد علویجه درحال حاضر ۴۰ نوع محصول فولادی را با کیفیت‌های بالا تولید و در بازار عرضه می‌نماید. این محصولات شامل انواع: پروفیل جور درب و پنجره، زهوار، انواع قوطی‌های فولادی، چارچوب‌های فلزی طرح فرانسوی و مکزیکی، انواع پروفیل زد، انواع لوله‌های فولادی صنعتی و داربستی، انواع ورق سخت و…. خواهد شد.

تمامی این محصولات در سایزهای مشخص و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید و عرضه می شود. کلیه مواد اولیه ای که به شرکت وارد می شود به کارخانه توسط واحدهای کنترل کیفی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و تنها در صورتی مجوز مصرف در خطوط تولیدی را دریافت خواهند نمود که از کیفیت موردنظر برخوردار باشند. همچنین کلیه تولیدات و محصولات این کارخانه قبل از ورود به بازار توسط واحدهای آزمایشگاهی و کنترل کیفی مستقر در خطوط کارخانه مورد آزمایش قرار خواهند گرفت. در آخر آرم تعاونی فولاد علویجه بر روی تک تک محصولات این شرکت به منظور تضمین اصالت کالا درج خواهد شد.

در راستای این گونه فعالیت‌ها که به منظور تضمین کیفیت محصولات تولیدی در این کارخانه صورت می‌گیرد.شرکت تعاونی فولاد علویجه موفق به دریافت گواهینامه‌های ISO 9001: 2008 و ISO 14001: 2004 و OHSAS 18001: 2007 به ترتیب در حوزه‌های مدیریت کیفیت و مدیریت محیط زیست از شرکت MIC انگلستان شده است. همچنین محصولات تولیدی این شرکت به دلیل کیفیت بالا گواهینامه تائید محصول از CE اروپا نیز دریافت نموده‌اند.

مرغوبیت محصولات تعاونی فولاد علویجه همچنین راه را برای صادر شدن به بازار سایر کشورهای منطقه نیز هموار نموده است.

در ادامه به بررسی مشخصات فنی محصولات فولاد علویجه خواهیم پرداخت:

مشخصات فنی قوطی و پروفیل علویجه

لوله فولاد علویجه: 

شرکت فولاد علویجه انواع لوله صنعتی و داربستی را در سایزهای مختلف تولید می‌نماید. لوله های صنعتی علویجه از نوع لوله‌های درزدار در سایزهای ۱۹ تا ۱۱۴ میلیمتر و با ضخامت‌های مختلف ۱ تا ۴ میلیمتر به بازار عرضه خواهند شد. از این لوله‌ها در صنایع مختلف نفت، گاز و پتروشیمی و نیز به منظور ساخت و ساز سازه‌های سبک و سنگین استفاده می‌شود.

شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت روز لوله علویجه در هر کدام از سایزها و ضخامت‌ها با شماره تماس مندرج در سایت تماس بگیرید.

پروفیل فولاد علویجه

پروفیل‌های ی که در این کارخانه تولید می شود، انواع مختلفی دارد. که هر کدام دارای ویژگی‌‌ها و مشخصات متفاوتی هستند و اغلب به منظور استفاده در صنایع ساختمانی کاربرد دارند.

انواع پروفیل علویجه عبارتند از:

  • پروفیل درب و پنجره علویجه: این نوع پروفیل‌ها در سه گروه ۵۰۷، ۵۰۸ و ۵۰۹ و در ضخامت‌های مختلف ۲ تا ۲.۵ تولید خواهند شد.
  •  پروفیل‌های باز علویجه: که در انواع مختلف زیر تولید و در بازار عرضه خواهند شد:
  • چارچوب فلزی فرانسوی در ضخامت‌های ۲ و ۲.۵ میلیمتر
  • فلزی (۱-۸۶) درضخامت‌های ۲ و ۲.۵ میلیمتر
  • چارچوب فلزی مکزیکی در ضخامت ۲ میلیمتر
  • پروفیل Z  در سایز ۱۶۰ تا ۲۲۰ میلیمتر در ضخامت‌های ۲.۵ و ۳ میلیمتر
  • نبشی سایز ۳ در ضخامت‌های ۳ و ۴ میلیمتر
  • نبشی سایز ۴ در ضخامت‌های ۳ و ۴ میلیمتر
  • زهوار در ضخامت‌های ۲ و ۲.۵ میلیمتر

بهترین قیمت پروفیل را در سایت و کانال تلگرامی بازرگانی آرادآهن مرجع قیمت گذاری انواع مقاطع فولادی صنعتی و ساختمانی مشاهده کنید.

قوطی آهنی فولاد علویجه

انواع قوطی‌های فولاد علویجه در سایزها، ابعاد و اشکال مختلف به شرح زیر تولید خواهند شد:

  1. مربعی: قوطی‌های مربعی دراین کارخانه در ابعاد ۲۰ *۲۰ تا ۹۰*۹۰ و در ضخامت‌های ۱.۵ تا ۴ میلیمتر تولید می‌شوند.
  2. شش ضلعی: این قوطی‌ها با فاصله ۲۲ میلیمتری بین اضلاع و در ضخامت‌های ۱.۵ و ۲ میلیمتر در این کارخانه تولید می شوند.
  3. قوطی‌های مستطیلی: انواع قوطی‌های مستطیلی در ابعاد ۲۰*۱۰ تا ۴۰*۱۰۰ و در ضخامت‌های مختلف ۱.۵ تا ۴ نیز جزء محصولات تولیدی این شرکت به شمار می‌روند.

شایان ذکر است که انواع ورق سخت در ضخامت و ابعاد مختلف و با توجه به نیاز مشتری در طول‌های ۳ تا ۹ متر نیز توسط این کارخانه قابل تولید است.

شما می‌توانید جهت خرید محصولات فولاد علویجه با شماره ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس بگیرید

افتخارات شرکت تعاونی فولاد علویجه

شرکت تعاونی فولاد علویجه با احداث در یکی از شهرستان‌های کوچک استان اصفهان فرصت‌های شغلی فراوانی را برای شهروندان این شهر ایجاد و با اشتغال زایی کارگران بومی منطقه از مهاجرت ساکنان این شهرستان به سایر شهرهای بزرگ جلوگیری نموده است. از دیگر افتخارات این شرکت می‌توان به مشارکت در کارهای فرهنگی و عمرانی به منظور پیشرفت شهرستان علویجه از لحاظ اجتماعی اشاره کرد. کسب رضایت مشتریان با عرضه‌ی محصولات با کیفیت بسیار بالا که توجه مصرف کنندگان را به خود جلب نمود از دیگر افتخارات این شرکت به شمار می‌رود.

تحویل مستقیم بیش از ۹۰ درصد تولیدات به شرکت‌های تعاونی مسکن و ساختمان سازی، دریافت گواهینامه‌ها و تاییدیه‌های داخلی و جهانی، اخذ لوح‌های تقدیر از مراجع و مراکز مختلف و … نیز  افتخاراتی است که تاکنون شرکت تعاونی فولاد علویجه موفق به کسب آن‌ها شده است.

قیمت روز قوطی و پروفیل علویجه

قیمت روز تولیدات کارخانه فولاد علویجه با توجه به قیمت روز مواد اولیه، نرخ تورم، هزینه‌های تولید، حمل و نقل و انرژی محاسبه و توسط مراجع معتبر در بازار اعلام می‌شود.

شما می‌توانید قیمت روز پروفیل علویجه و سایر محصولات این کارخانه را در سایت آرادآهن مشاهده نموده و پس از مقایسه‌ی قیمت‌ها اقدام به ثبت سفارشات خود کنید.

شایان ذکر است که بازرگانی آرادآهن به واسطه‌ی ارتباط مستقیمی که با این کارخانه برقرار نموده است، به محض هرگونه نوسانی که قیمت‌ها را دستخوش تغییر سازد، درجریان قرار گرفته و قیمت روز محصولات علویجه را در سایت خود به روز رسانی می‌نماید.

فروش قوطی و پروفیل علویجه

آراد آهن نمایندگی فروش محصولات فولاد علویجه با بهترین قیمت کلیه محصولات تولید شده توسط این کارخانه را به صورت مستقیم و با حذف دست واسطه‌گران تأمین نموده و در سراسر کشور عرضه می‌نماید.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارشات خود در هر کجای کشور که هستید با شماره‌ی درج شده در سایت تماس بگیرید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی