لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه فولاد صبح پارسیان

گروه صنایع فولاد صبح پارسیان

گروه صنایع فولاد صبح پارسیان از جمله واحدهای تجاری فرعی گروه مالی پارسیان و شرکت نهایی بانک پارسیان می باشد. این گروه صنعتی با هدف تولید و رسیدن به میزان حداکثری قسمتی از دارائی های بانک پارسیان در حوزه صنعت فولاد و صنایع وابسته آن در تهران تاسیس شد.  حوزه فعالیت گروه صنایع فولاد صبح پارسیان، ساخت و پوشش لوله های مورد نیاز در قالب قرارداد های منعقد شده، راه اندازی خط تولید تیرآهن و اقدامات اولیه جهت بهره برداری از خط نورد میلگرد است.

درباره گروه صنایع فولاد صبح پارسیان

گروه صنایع فولاد صبح پارسیان توسط بخش خصوصی در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد. این گروه صنعتی با استفاده از ظرفیت ‌های موجود در زمینه های نیروی انسانی متخصص، تجهیزات به روز، شیوه‌های نوین تولید. استفاده از مواد اولیه با کیفیت، به عنوان یکی از تولید کنند‌گان مطرح محصولات فولادی کشور محسوب می شود. محصولات تولیدی این گروه صنعتی شامل انواع مقاطع فولادی تیرآهن، میلگرد، نبشی، لوله های اسپیرال، انواع پروفیل، قوطی و لوله های داربستی و همچنین انواع دربهای آسان باز شو قابل استفاده در صنایع غذایی(کنسرو و تن ماهی و …) می باشند.

از جمله اهداف اصلی این شرکت تأمین نیاز داخل کشور، کاهش واردات. افزایش صادرات، کاهش هزینه‌های سربار و دستیابی به یک قیمت مناسب تر حوزه صنایع فولادی است. مدیرعامل گروه صنایع فولاد صبح پارسیان، آقای رضا بشارتی زاده است که با به کارگیری همت و تلاش خود توانسته تا زمینه اشتغال پایدار را برای جوانان متخصص در این صنعت فراهم کند.

مجتمع فولاد پارسیان

کارخانه فولاد صبح پارسیان

کارخانجات ساخت لوله های فولادی و پوشش داخلی و خارجی آنها و همچنین کارخانه نورد گرم انواع مقاطع تیرآهن، پروفیل، نبشی و ناودانی مستقر در شعبه مشهد، آمل و تاکستان از جمله واحدهای تولیدی فعال گروه صبح پارسیان است.

کارخانه فولاد صبح پارسیان (شعبه آمل)

کارخانه فولاد صبح پارسیان (شعبه آمل) به عنوان یکی از معتبرترین و قدیمی ترین کارخانه های تولید پروفیل در ایران و در استان مازندران است. این کارخانه واقع در کیلومتر ۳ جاده آمل به بابل می باشد. این مجموعه با مساحتی در حدود ۲۱۶۰۰ متر و دارا بودن چهار خط تولید قوطی را آغاز نمد. و یک خط باز با ظرفیت تولید ۳۵۰۰ تن در ماه از سال ۹۵ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. این کارخانه صنعتی با تهیه مواد اولیه که ورق گرم (HB) عمدتاً از فولاد مبارکه اصفهان، ورقهای روسیه، قزاقستان و گیلان تامین می شود. محصولات خود را تولید می کند.

  • کارخانه فولاد صبح پارسیان (شعبه مشهد)
  • کارخانه فولاد صبح پارسیان (شعبه مشهد) مشتمل بر۴۴۰۰۰ مترمربع سالن‌های تولید است. ۳۰۰۰ مترمربع سالن‌های پشتیبانی، ۱۰۰۰ مترمربع اداری و ستادی و مابقی سایت و بارانداز کارخانه است. در این کارخانه انواع مقاطع تیرآهن، پروفیل، نبشی و ناودانی تولید می شود. 

کارخانه فولاد صبح پارسیان (شعبه تاکستان)

کارخانه فولاد صبح پارسیان (شعبه تاکستان) در سال ۱۳۸۰ در مجاورت شهرستان تاکستان شروع به کار کرد. این مجموعه در زمینی به مساحت تقریبی ۴۰ هکتار و فضای سرپوشیده ۲۳۰۰۰ مترمربع احداث شد. و کارخانه دارای ۲ خط تولید میلگرد می‌باشد. انواع میلگردهای آجدار A2 و A3 بر اساس استاندارد ملی و بین المللی، در قطرهای ۱۰ الی ۳۲ میلیمتر. به روش نورد گرم، از محصولات این شرکت می باشد. در مجموع ظرفیت تولید این شرکت به میزان ۵۹۰ هزار تن در سال، تولید انواع میلگردهای ذکر شده می باشد.

تیرآهن مشهد- تیرآهن اصفهان

کارخانه گروه صنایع آسان تیکن

کارخانه گروه صنعتی آسان تیکن از جمله کارخانه های فولاد صبح پارسیان است. با بهره گیری از دو خط مدرن و پیشرفته تولید انواع درب آسان بازشو قوطی های فلزی و درب آلومینیوم قوطی های نوشیدنی، توانست در جهت خودکفایی و جلب رضایت مشتریان این صنعت به لحاظ کیفی و کمی نیازهای بازار داخلی و افزایش کیفیت را تامین نماید. همچنین این مجموعه درصنعت بسته بندی صادرکنندگان موادغذایی و کنسروی کشور سهم بسزایی را ایفا کند.

محصولات صنایع فولاد صبح پارسیان

محصولات صنایع فولاد صبح پارسیان شامل سبد متنوعی از انواع محصولات فولادی است از جمله این محصولات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع لوله‌های فولادی اسپیرال در اندازه های ۲۰ – ۱۲۰ اینچ و با ضخامت های ۴ الی ۲۵ میلیمتر تولید می شود. گریدهای فولادی ST37 تا گرید X70 همراه با طول حداکثر ۱۸ متر مطابق با استانداردهای بین‌المللی
  • تیرآهن در انواع و اندازه های ۱۴ الی ۲۷
  • میلگردهای آجداردر انواع بر اساس استاندارد ملی ایران ۳۱۳۲ و با هر استاندارد بین المللی دیگر در قطرهای ۱۰ الی ۳۲ میلیمتر، به روش نورد گرم
  • لوله، پروفیل های با مقاطع مربع و مستطیل در انواع با رعایت استاندارد های ملی و بین المللی
  • مقاطع تیرآهن، نبشی و ناودانی: انواع تیرآهن IPN وIPE در انواع اندازه های ۲۷۰-۲۴۰-۲۲۰-۲۰۰-۱۸۰-۱۶۰-۱۴۰-۱۲۰ میلیمتر و انواعن ناودانی در اندازه های ۱۸۰-۱۶۰-۱۴۰-۱۲۰ میلیمتر از محصولات این گروه صنعتی هستند. همچنین انواع نبشی بال مساوی و بال نامساوی در اندازه های ۸۰ تا ۱۶۰ میلیمتر توسط این گروه صنعتی تولید می گردد.
  • درب فلزی قلع اندود (Tin Plate EOE)در اندازه های (۹۹ – ۸۴ – ۷۳) میلیمتر که  قابل استفاده در بسته بندی قوطی‌های (۲۰۰ – ۵۰۰ – ۱۰۰۰ ) گرمی مواد غذایی مانند انواع کمپوت و کنسروجات، رب و تن ماهی هستند و نیز درب آلومینیومی (Aluminum EOE)با کاربرد در بسته بندی انواع نوشیدنی‌های گازدار و بدون گاز مانند آبمیوه، ماءالشعیر و نوشابه ها از جمله محصولات تولید شده در کارخانه های این گروه صنعتی می باشند.

تیرآهن فولاد صبح پارسیان

تیرآهن فولاد صبح پارسیان به عنوان یکی از باکیفیت ترین محصولاتی است که توسط این گروه صنعتی در کشور تولید می گردد. از جمله مزایای اصلی تیرآهن تولیدی گروه فولاد صبح پارسیان می توان به دانش فنی ارزنده در این حوزه اشاره کرد.به کار گیری نیروی انسانی توانمند و متخصص همراه با توان فنی مطلوب و بهره گیری از ماشین آلات مدرن برای تولید انواع تیرآهن، اخذ تأییدیه فنی برای تولید این محصولات از مراجع ذی‌صلاح از مهمترین عواملی است، که این مجموعه سر لوحه کار خود قرار داد . در خرید تیرآهن فولاد صبح پارسیان، وجود یک مرجع فروش معتبر ضروری بوده و به شما کمک می‌کند تا تجربه خرید خوبی را داشته باشید. بنابراین برای اطلاع از قیمت تیرآهن، قیمت میلگرد، قیمت پروفیل صبح پارسیان پیشنهاد می کنیم به سایت شرکت های معتبر مانند شرکت آراد آهن مراجعه نمائید.     

مرکز فروش محصولات صبح پارسیان

شرکت آراد آهن به عنوان نمایندگی فروش محصولات صبح پارسیان، سابقه ای طولانی در این زمینه همکاری با این شرکت داشته و محصولات تولیدی آنها را با ارزان ترین قیمت به بازار عرضه می‌دارد. در مورد شرکت آراد آهن باید گفته که این مجموعه یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کننده محصولات فولادی است. از مشخصه های اصلی این شرکت که سبب شد تا به یکی از شناخته شده ترین مراجع فروش آهن آلات تبدیل گردد. قیمت گذاری و فروش کلیه محصولات فولادی با ارزان ترین و بهترین قیمت است. دلیل اینکه محصولات صبح پارسیان، با نازل ترین و کمترین قیمت به بازار ارائه می‌شود؛ فروش محصولات بدون واسطه و به صورت مستقیم است. چنانچه قصد خرید محصولات شرکت فولاد صبح پارسیان را دارید. می‌توانید با مشاوران ما در سایت آراد آهن ارتباط برقرار کرد و از آخرین قیمت های محصولات این مجموعه اطلاع کسب نمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی