لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

شرکت نورد بهار بجنورد

شرکت نورد بهار بجنورد

شرکت نورد بهار بجنورد در سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در کوتاه مدت موفق شد در زمینه تولید انواع تولیدات فولادی به عنوان یکی از شرکت‌های برتر و مطرح شناخته شود.

این کارخانه با ظرفیت سالانه تولید ۴۷ هزارتن در شهر بجنورد واقع در استان خراسان شمالی است و به تنهایی محصولات آهنی و فولادی مورد نیاز بازار شمال شرقی کشور را تأمین می‌نماید.

در  کارخانه نورد بهار بجنورد انواع محصولات فولادی چون: انواع لوله وپروفیل درب و پنجره ساختمانی، انواع ورق‌های فولادی برش شده در ابعاد مختلف، سازه‌های فلزی و تیرهای فلزی مخابرات تولید شده و به بازار عرضه می‌گردد.

این شرکت علاوه بر تأمین نیاز بازارهای داخلی، تولیدات خود را در بازارهای سایر کشورهای منطقه نیز عرضه می‌کند. مدیران و متخصصان شرکت نورد بهار بجنورد امید دارند با اجرایی شدن اهداف خود موجب بالا رفتن ظرفیت تولید سالانه این کارخانه، و در نتیجه افزایش میزان صادرات محصولات به سایر کشورها شوند.

محصولات نورد بهاربجنورد

در شرکت نورد بهار انواع محصولات فولادی با کیفیتی در خور تولید و به دست مصرف کنندگان داخلی و خارجی می‌رسد. این محصولات عبارتند از:

لوله‌های درز دار:

لوله‌های درز دار یا درز جوش خود به دو روش مستقیم و اسپیرال تولید می‌شوند.در تولید لوله درز دار ابتدا ورق فولادی را در ابعاد مورد نظر برش می‌دهند و سپس توسط فرایندهای نورد آن را از حالت تخت به شکل مدور درمی‌آورند. هنگامی که دو لبه ورق فولادی به یکدیگر نزدیک شدند، این دو لبه را به روش‌های مختلف جوش می‌دهند.

خرید لوله فولادی

لوله بدون درز:

به لوله‌های فولادی بدون درز لوله مانسمان نیز گفته می‌شود. در ساخت لوله‌های بدون درز از شمش فولادی به عنوان ماده ‌ی اولیه استفاده می‌شود. شمش‌های فولادی را بعد از حرارت و گداخته کردن، با عبور از سایر فرایندها به شکل لوله‌ی فولادی ،از خط تولید کارخانه خارج می‌کنند.شایان ذکر است که کیفیت و قیمت لوله بدون درز نسبت به لوله‌های درزدار بالاتر است.

ورق سیاه:

از دیگر محصولات شرکت نورد بهار بجنورد می توان به ورق سیاه اشاره کرد.که یکی از محصولات نیمه نهایی فولادی محسوب می‌شود که طی فرایند نورد گرم در دمایی بالاتر از ۹۳۰ درجه سانتیگراد تولید می‌شود. ورق‌ سیاه در گریدهای اصلی St37  و St52 و با ضخامتهای متفاوت از ۱ میلیمتر  تا ۱۰ سانتی‌متر و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود. از ورق سیاه به عنوان یک ماده‌ی اولیه در ساخت محصولات بسیاری چون: انواع پروفیل، تیرآهن، تسمه، گاردیل، تجهیزات صنعتی، کشتی سازی و… استفاده می‌شود.

ورق روغنی:

ورق‌ روغنی برخلاف ورق‌های سیاه از روش نورد سرد به دست می‌آیند و پس از طی  فرایند نورد سرد برای افزایش مقاومت آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی روغن کاری می‌شوند. کیفیت این ورق‌ها نسبت به انواع ورق سیاه بالاتر است. ورق‌های روغنی در سه گرید st12 ، st13 و st14  با خاصیت کشسانی متفاوت تولید می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این ورق می‌توان به میانگین ضخامت ۰.۰۳ تا ۳ میلیمتر و عرض میانگین ۱۰۰ الی ۱۲۵ سانتی متر اشاره کرد.

ورق گالوانیزه:

به ورق‌های آهنی و یا فولادی که با یک لایه فلز روی پوشش داده می‌شوند، ورق گالوانیزه می‌گویند. ورق‌های گالوانیزه به دلیل پوشش از جنس روی در برابر زنگ زدگی، آسیب و خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارند و بالطبع قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.ورق‌های گالوانیز با ضخامتی بین ۰.۵ تا ۲.۵ میلیمتر و عرضی بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۵۰ میلیمتر تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

خرید ورق سیاه

ورق رنگی:

ورق رنگی از دیگر تولیدات شرکت نورد بهار بجنورد است.سطوح ورق‌های گالوانیزه بعد از شست و شوی کامل و عاری شدن از هر گونه آلودگی و چربی وارد سیستم تولید ورق رنگی میشود. ورق‌های رنگی با لایه‌ی ۲۰ الی ۲۵ میکرونی در روی سطح لوله و ۷ تا ۱۵ میکرون در پشت کار پوشش داده می‌شوند.این لایه ی رنگی باعث افزایش زیبایی ظاهری، مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی ورق خواهد شد.

ورق اسیدشویی:

ورق اسید شویی نوعی ورق سیاه به شمار می‌رود. در واقع در صورتی که ورق سیاه بعد از تولید توسط فرایند نورد گرم، اسید شویی شود و هرگونه ناخالصی از آن رفع گردد، به آن ورق اسید شویی می‌گویند.ورق‌های اسیدشویی از نظر ظاهری بسیار به ورق های روغنی شبیه می‌شوند. این ورق‌ها در ابعاد ۱۰۰ سانتی متر و ۱۲۵ سانتی و با ضخامت‌هایی از ۱.۵ تا ۶ میلیمتر تولید و روانه بازار می‌شوند.

ورق کرکره‌ی:

ورق‌های فولادی موج دار و گالوانیزه شده را ورق کرکره‌ی می‌گویند. این ورق‌ها به دلیل اینکه در محیط‌های باز و سقف‌ها بیشترین کاربرد را دارند به صورت موج دار و گالوانیزه ساخته می‌شوند. حالت موج دار به راکد نماندن آب روی سطح ورق کرکره‌ی کمک می‌کند و لایه‌ی گالوانیزه نیز موجب افزایش مقاومت ورق در برابر زنگ زدگی و خوردگی می‌شود. ورق های کرکره در انواع مختلف از نظر ابعادی، ضخامتی، ظاهری ، طرح و رنگ تولید می‌شوند.

مرکز فروش شرکت نورد بهار بجنورد

جهت اطلاع از قیمت و یا خرید محصولات شرکت نورد بهار توصیه می‌شود به مراکز فروش معتبر این شرکت مراجعه کنید تا ضمن دسترسی به قیمت‌های مناسب از اصالت این محصولات اطمینان کافی را داشته باشید.شرکت آراد آهن مرکز فروش شرکت نورد بهار بجنورد، کلیه‌ی محصولات تولیدی توسط این شرکت را با قیمتی مناسب به دست مشتریان می‌رساند.شما می‌توانید قیمت محصولات شرکت نورد بهار بجنورد را از طریق تماس با شماره‌ی: ۳۴۰۵۵-۰۳۱ استعلام نمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی