لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

شرکت پروفیل جباری

شرکت پروفیل فولادی اصفهان (پروفیل سازی جباری)

قوطی و پروفیل جباری از مهمترین محصولات کارخانه جباری است. شرکت پروفیل فولادی اصفهان که با نام پروفیل سازی جباری نیز شناخته می‌شود. سال هاست که در زمینه تولید محصولات فولادی فعالیت دارد. این مجموعه در استان اصفهان قرار دارد. و به عنوان یکی از مطرح ترین واحدهای تولید پروفیل در کشور می‌باشد. عاملی که موجب مطرح شدن این مجموعه شده ، تولید بیش از ۱۳۰ نوع محصول متنوع فلزی علاوه بر پروفیل است.

شرکت پروفیل جباری از گذشته تا به امروز

شرکت پروفیل جباری با به کارگیری نیروهای مجرب و متخصص و تجهیزات به روز، در کنار بیش از ۴۰ سال سابقه، توانست جایگاه ارزشمندی در تولید محصولات فولادی کشور کسب نماید. آقای قاسمعلی جباری به عنوان مدیر عامل این مجموعه از آغاز فعالیت خود، افتخارات بسیاری را کسب نموده است. از جمله این افتخارات می‌توان به انتخاب واحد نمونه استانی در سال های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ اشاره نمود. از این رو این واحد تولیدی یکی از بزرگترین کارخانه های محصولات فولادی در کشور به شمار می‌آید.

پروفیل جباری

همان طور که اشاره شد، تعداد محصولات تولیدی این شرکت بیش از ۱۳۰ نوع بوده و شامل پروفیل درب و پنجره، قوطی، کرکره، نوار برشی، ناودانی، انواع چارچوب فلزی، نبشی، زهوار، ورق شیت تجهیزات گالوانیزه و… می‌شوند. موقعیت جغرافیایی این مجموعه در استان اصفهان و منطقه صنعتی درچه، مبارکه و اشترجان است. در واقع موقعیت جغرافیایی مجموعه پروفیل سازی جباری به گونه ای است که به ترانزیت داخلی دسترسی داشته و به راحتی تمامی محصولات خود را به نقاط مختلف کشور ارسال می‌کند.

محصولات پروفیل سازی جباری

شرکت جباری در طی سال های فعالیت خود سعی نموده تا محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا و با کیفیت لازه به بازار عرضه نماید. این هدف سبب شد تا این شرکت موفق به دریافت نشان بین المللی طلای کیفیت BID پاریس در سال ۲۰۱۴ و ثبت اختراع تیر فولادی با جان سینوسی در IUI سوئیس گردد. بنابراین محصولات پروفیل سازی جباری براساس استانداردهای لازم بوده و شامل: ورق شیت، ورق استیل، لوله استیل، نوار برشی، ناودانی، تسمه، نبشی، ورق کرکره، انواع قوطی و پروفیل، انواع لوله، چهارچوب درب و پنجره و بسیاری موارد دیگر باشد. در ادامه توضیحات بیشتری درباره مشخصات دقیق این محصولات به شما ارائه خواهیم داد.

مشخصات پروفیل جباری

در مورد مشخصات پروفیل جباری و دیگر محصولات آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پروفیل چهار چوبی درب و پنجره: در تولید این نوع پروفیل از فولاد سیاه استفاده می شود و طی فرآیند نورد گرم به ورق سیاه تبدیل می‌شود. پس از آن به فرم مورد نظر تبدیل خواهد شد و به ابعاد مختلف برش میخورد. این پروفیل با نام پروفیل L شکل نیز شناخته می شود و در ضخامت بین ۰.۹ تا ۲.۵ میلی متر بوده و طول ۶ متر به بازار عرضه می‌گردد.
  • پروفیل لنگه در: فرآیند تولید این محصول نیز همانند پروفیل چهار چوب درب و پنجره بوده و در ضخامت ۲ تا ۴ میلی متر و طول های ۶ تا ۱۲ تولید می‌شوند. نام های دیگر این پروفیل،  پروفیل ۵۰۸ یا پروفیل زد Z است.
  • پروفیل رانر و استاد: این پروفیل U شکل از اجزای مهم در زیرسازی دیوارهای خشک یا کناف است که طبق دو استاندارد DIN و NF تولید می‌شود. این محصول در ابعاد مختلفی در کارخانه جباری به بازار عرضه می‌گردد.
  • لوله سیاه: از لوله سیاه در ساخت داربست، انتقال آب، گاز، صنایع کشتی سازی و… استفاده می‌شود. این محصول در شرکت جباری با استاندارد DIN2440  و سایزهای  ۲۵، ۳۲، ۳۸، ۴۲، ۱۰۲ تولید می‌شود.
  • قوطی گالوانیزه: ضد زنگ بودن قوطی های گالوانیزه سبب شده تا در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد؛ چراکه از فولاد ضد زنگ ساخته می‌شود. از مدل های این قوطی می‌توان به فلنج، C100، C70، C50، F47، L25، UH36، U48، U100 و سایزهای مختلف اشاره نمود.
  • قوطی ستونی: پروفیل ستونی یکی از انواع قوطی و پروفیل جباری است که به شکل مربع و مستطیل تولید می‌شود. پروفیل‌های قوطی مربع و مربع مستطیل با ابعاد ۶۰*۶۰ تا ۱۷۰*۱۷۰ میلی‌متر تحت عنوان پروفیل قوطی ستونی نامیده می‌شوند. این نوع پروفیل به دلیل قیمت به صرفه، وزن کم و سطح مقطع مناسب از محبوبیت زیادی در حوزه تولیدات فولادی برخوردار است.
  • ورق کرکره سینوسی: این ورق گالوانیزه نازک به شکل موج دار و سینوسی است. از این ورق ها با سایز و ابعاد مختلف در پوشش سقف انواع سوله، حصارهای دور ساختمان و منازل و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • و…
پروفیل و قوطی جباری

مرجع فروش قوطی و پروفیل جباری

در مورد فروش قوطی و پروفیل جباری پیدا کردن یک مرجع معتبر به شما کمک خواهد کرد تا خرید مطئن و مناسب را تجربه کنید. در حالت کلی یک مرجع فروش معتبر دارای ویژگی و خصوصیاتی است که موجب می‌شود تا خریداران به آن اعتماد کنند.

  • ارائه کلیه مشخصات محصولات خود به صورت دقیق و با جزئیات کامل علاوه بر ایجاد آگاهی برای خریدار، نشان دهنده توجه و اهمیت فروشنده به خریدار خواهد بود. از این رو به مشخصات محصولات توجه ویژه ای داشته باشید.
  • ارائه برخی خدمات ویژه مانند تحویل محصول در کمترین زمان ممکن و یا ضمانت محصول نیز از دیگر خصوصیات یک مرجع فروش معتبر است.
  • از مهمترین مواردی که در پیدا کردن یک مرجع معتبر، باید مد نظر قرار دهید؛ خرید از نمایندگی شرکت خواهد بود. وجود نمایندگی سبب می‌شود تا محصول بدون واسطه و با قیمت بهتری به دست شما رسد.

شرکت آراد آهن به عنوان مرجع فروش قوطی و پروفیل جباری شناخته شده و مرجعی معتبر و قابل اطمینان برای خریداران می‌باشد. در توضیح این شرکت باید گفت که مجموعه آراد آهن از معتبرترین شرکت های عرضه کننده محصولات فولادی با نازل ترین قیمت است. این شرکت یک مرجع قیمت گذاری در بازار آهن آلات بوده و محصولات مورد نظر را بدون واسطه و در کمترین زمان ممکن به دست خریدار می‌رساند. شما می‌توانید برای دریافت مشخصات و قیمت قوطی و پروفیل جباری به سایت آرادآهن مراجعه نمایید.

قیمت روز انواع قوطی و پروفیل جباری

قیمت روز انواع قوطی و پروفیل جباری

خصوصیات محصول و میزان کیفیت آن از فاکتورهای مهمی هستند که در هنگام خرید برای افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علاوه بر این، قیمت این محصولات نیز فاکتور مهمی به شمار می‌آید. در قیمت روز انواع پروفیل جباری عوامل متعددی تاثیر گذار هستند که موجب تغییر قیمت به صورت روزانه می‌گردند. قیمت و حمل و نقل مواد اولیه، سایز و ابعاد محصولات، نوع محصول، نوع کاربرد آن، روش ساخت و تجهیزات به کارگرفته شده، برخی از این عوامل هستند. گفتنی است یک سری عوامل کلی نیز وجود دارد که سبب می‌شود تا کلیه محصولات فولادی اعم از پروفیل دچار تغییر قیمت روزانه شوند. این عوامل شامل، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات ارز، بازار بورس، قیمت جهانی فولاد و… می‌باشد.

برای خرید قوطی و پروفیل جباری و اطلاع دقیق از آخرین قیمت محصولات این شرکت می توانید به سایت نمایندگی این شرکت یعنی مجموعه آراد آهن مراجعه کرده و یا با مشاورین آنها تماس حاصل فرمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی