لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

مجتمع فولاد نطنز

مجتمع ذوب آهن نطنز

مجموعه ذوب آهن نطنز با هدف تکمیل چرخه فولاد سازی کشور، اقدام به تولید انواع میلگرد ، کلاف نموده است. این شرکت همواره در تلاش بوده تا با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات بروز، سطح کیفی محصولات تولید خود را افزایش دهد. از اهداف اصلی مجتمع ذوب آهن نطنز می‌توان به رسیدن به خودکفایی در تامین مواد اولیه صنایع فولادی، اشاره کرد.

درباره مجتمع ذوب آهن نطنز

مجموعه ذوب آهن نطنز فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ هکتار در شهر صنعتی فولاد نطنز، آغاز نمود. تولید محصولات مفتولی در این کارخانه به صورت قوس الکتریکی می‌باشد. در واقع با فرآوری قراضه و بازیافت آن به کوره قوس الکتریکی منتقل شده و پس از ایجاد حرارت لازم توسط نیروی قوس الکتریکی مواد به مذاب تبدیل می‌شوند وسپس به ماشین های ریخته گری برای ایجاد شمش فولادی منتقل خواهند شد. این کارخانه در طی سال های تلاش و پیشرفت خود توانسته تولید محصولات فولادی خود را نیز توسعه دهد. در حال حاضر تولید انواع میلگرد به صورت کلاف و شاخه ای نیز از جمله تولیدات این مجتمع است که در ابعاد و سایزهای مختلف و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی به بازار عرضه می‌گردد.

مجتمع ذوب آهن نطنز

محصولات ذوب آهن نطنز

شرکت نطنز در طی سال ها تلاش و تجربه خود، در کنار به کارگیری نیروهای متعهد توانسته بخشی از نیاز بازار فولاد کشور را تامین نماید. از طرفی استفاده از تجهیزات بروز خریداری شده از کشور ایتالیا، موجب شده تولیدات این کشور با کیفیت ایده‌‍‌آل به بازار عرضه گردد. یکی از اقدامات مجموعه ذوب آهن نطنز کنترل کیفیت محصولات، توسط کارکنان خود است. به این معنی که کیفیت تولیدات تنها به واحد کنترل کیفی ختم نشده و هر یک از کارکنان در سطح های مختلف، اقدام به کنترل و بررسی محصول تولید شده خواهند کرد. بنابراین با اجرای این سیستم، مجموعه ذوب آهن نطنز توانسته استانداردهای بین المللی زیر را کسب نماید.

  • ISO 9001-2008  در زمینه سیستم مدیریت کیفیت
  • OHSAS 18001-2008 در زمینه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای
  • ISO 14001-2008  در زمینه سیستم مدیریت محیط زیست

در حال حاضر محصولات ذوب آهن نطنز شامل تولید شمش های فولادی و میلگردهای شاخه ای و کلاف است. این محصولات در سایز و انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌گردند. در ادامه به توضیحات دقیق تری درباره تولیدات این مجموعه خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی محصولات فولاد نطنز

میلگرد شاخه ای نطنز: در این کارخانه میلگردهای شاخه ای در گریدهای مختلف و در سایز ۸ تا ۳۲ میلیمتر تولید می‌شوند. برای بیان واضح تر مشخصات محصولات فولاد نطنز باید عنوان کرد که در این مجموعه میلگرد دارای مشخصات زیر است:

  • میلگرد با گرید A2: تنش تسلیمی این نوع از میلگرد ۳۰۰۰ و تنش گسیختگی آن ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر است. این گرید با عنوان میلگرد نرم شناخته می‌شود، چراکه دارای ۱۹ درصد انعطاف پذیری است. از این نوع میلگرد در عملیات های ساختمانی به وفور استفاده می‌گردد.
  • میلگرد با گرید A3: تنش تسلیمی ۴۰۰۰ و تنش گسیختگی آن ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مرع است. این میلگرد نیمه سخت در محسوب می‌شود که به هیچ عنوان برای مصارف جوشکاری مناسب نخواهد بود. میزان انعطاف پذیر ۱۴ درصد بوده و از کاربردهای مهم آن می‌توان به سیویل صنعتی و ساختمانی اشاره کرد.
  • میلگرد با گرید A4: به لحاظ ظاهری میلگرد با گرید A4 شباهت زیادی به A3 داشته و تنها تفاوت انها در آج است که آج‌ها خلاف جهت یکدیگر در طول میلگرد قرار گرفته‌اند. این میلگرد در دسته بسیار سخت قرار داشته و برای کارهای سازه ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

میلگرد کلاف آجدار نطنز: خط نورد میلگرد کلاف در کارخانه فولاد نطنز با دو گرید A2 و A3 است که در سایز ۶/۵ تا ۳۲ میلیمتر تولید می‌گردد.

برای مشاهده جدول قیمت کلاف ذوب آهن کلیک نمایید .

کلاف نطنز

قیمت روز میلگرد کلاف نطنز

مقاطع فولادی به ویژه میلگرد به دلیل کاربردهای فراوانی در صنعت ساخت و ساز دارند، دارای مشتریان زیادی می‌باشند. به همین دلیل، قیمت انواع میلگردها از اهمیت زیادی برای این افراد برخوردار است. یکی از موارد مهمی که در تعیین قیمت میلگرد کلاف نطنز تاثیر بسزایی دارد، مواد اولیه (شمش های فولادی) است. با توجه به تغییرات قیمت مواد اولیه قیمت میلگرد نیز دارای نوسانات خواهد بود. از طرف دیگر، عوامل دیگری نیز نظیر شرایط اقتصادی کشور، بازار بورس، نوسانات ارز و… از دیگر عوامل  اثرگذار در قیمت میلگرد خواهند بود. در نهایت می توان گفت قیمت میلگرد ناشی از عوامل مختلفی در بازار تعیین می‌شود و همواره نمی توان پیش بینی دقیقی برای کلیه مقاطع فولادی در بازار انجام داد. بنابراین برای دریافت قیمت روز میلگرد کلاف نطنز می‌توانید به سایت آرادآهن به عنوان نمایندگی معتبر این شرکت مراجعه کنید.

مرجع خرید میلگرد کلاف نطنز

برای خرید میلگرد کلاف نطنز بهتر است نکاتی را مد نظر داشته باشید تا محصول مناسب و با کیفیت را خریداری نمایید.

  1. استاندارد: یکی از موارد مهم در هنگام خرید میلگرد کلاف توجه به استاندارد آن محصول است. در واقع وزن و طول میلگرد دو فاکتور مهم در دریافت استاندارد به حساب می‌آیند. بنابراین با داشتن استاندارد می‌توان به وزن و طول میلگرد نیز پی برد.
  2. سایز: معمولا میلگردهای کلاف در سایز های مختلف و قطرهای کمتر از ۱۰ میلی متر تولید می‌شوند. اما طول آنها ۱۲ بوده و برای کاربردهای مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  3. گرید: میلگردها در گریدهای متفاوتی تولید می‌شوند. و با توجه به نوع آنها در موارد مختلفی نیز کاربرد دارند. بنابراین با توجه به نوع پروژه خود، گرید مخصوص را در نظر بگیرید.
  4. بسته بندی: میلگردهای کلاف معمولا برای بسته بندی به دور یک قرقره پیچیده می‌شوند. و فضای کمی را در بر می‌گیرند. با این حال بهتر است قبل از خرید از شرکت مورد نظر در مورد نوع بسته بندی و ارسال میلگرد کلاف بپرسید.
  5. مرجع خرید: مهمترین عامل در خرید محصولات فولادی از جمله میلگرد کلاف، مرجع خرید است. پیشنهاد می‌کنیم تا از نمایندگی معتبر به عنوان مرجع خرید میلگرد کلاف نطنز اقدام به خریداری نمایید.  

مرکز فروش کلاف نطنز

شرکت های مختلفی در زمینه فروش انواع تولیدات فولادی همانند میلگرد مشغول به فعالیت هستند. از این رو خریداران همواره به دنبال شرکت هایی هستند تا بتوانند محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایند. در این میان خرید از نمایندگی های معتبر سبب می‌شود تا محصول مورد نظر شما بدون واسطه و به صورت مستقیم و با قیمتی ارزان تر به دست شما برسد.

شرکت آراد آهن مرکز فروش کلاف نطنز، یک مرجع فروش محصولات فولادی است که سال هاست در این زمینه مشغول به فعالیت است. در واقع آراد آهن یکی از مراجع قیمت گذاری در صنعت فولاد کشور است که با داشتن مجوزهای لازم در این زمینه، توانست اعتماد فعالان این حوزه را کسب نماید. و رتبه یک ارزانترین قیمت عرضه اهن آلات را از آن خود کند. این مجتمع همچنین قیمت محصولات نطنز را به صورت روزانه در سایت خود درج میکند و شما می‌توانید برای دریافت قیمت لحظه ای کلاف نطنز به سایت آرادآهن مراجعه نمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی