لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

صنایع فولاد هیربد زرندیه

صنایع فولاد هیربد زرندیه

فولاد هیربد زرندیه به عنوان یکی از مهمترین و کامل‌ترین مجتمع‌های تولید فولاد در کشور و در منطقه است. این شرکت با الگوی بی نظیری بر اساس تفکر ناب کارآفرینی ایرانی  و با سرمایه گذاری بخش خصوصی شروع به کار کرده است. هدف اصلی فولاد هیربد ایجاد یک زنجیره پویا و منحصر بفرد برای عرضه پیوسته ی انواع محصولات صنایع فولاد است. از جمله محصولات این شرکت می‌توان انواع شمش، قوطی، لوله، مقاطع باز و میلگرد را نام برد. مجتمع صنایع فولاد هیربد زرندیه یکی از بزرگترین مجموعه‌های تولید محصولات فولادی بوده که اولین هدف آن حفظ اشتغال پایدار است. همچنین از اهداف بلند مدت شرکت رساندن حداکثر توان ظرفیت تولید به ۷/۲ میلیون تن در سال و گسترش و ایجاد شعب جدید برای مجتمع هیربد در سراسر کشور جهت صادرات به سایر کشورهای جهان به عنوان برند برتر خاورمیانه می باشد.   

درباره صنایع فولاد هیربد زرندیه

صنایع فولاد هیربد زرندیه توسط بخش خصوصی در سال ۱۳۹۱ در شهرک صنعتی مامونیه واقع در شهرستان زرندیه استان مرکزی به بهره‌برداری رسید. ظرفیت فعلی این مجتمع بالغ بر ۲.۵ میلیون تن در سال است. این شرکت به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی صنایع فولادی محسوب می شود.  فولاد هیربد با استفاده از نیروهای متخصص و متعهد و تجهیزات مدرن توانسته با تولید محصولاتی با کیفیت و متنوع، بازارهای هدف خود را در  داخل و خارج از کشور به بهترین شکل گسترش دهد.

جناب آقای مهندس سید جلیل میراحمدپور مدیر عامل شرکت صنایع فولاد هیربد زرندیه است.که با به کارگیری همت و تلاش خود توانسته تا زمینه اشتغال برای بیش از ۴۵۲ نفر به صورت مستقیم و ده ها هزار نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم آورد. مجموع خطوط تولیدی این شرکت بالغ بر ۲۸ خط تولید شامل: یک میلیون تن میلگرد از سایز ۸ الی ۵۰، یک میلیون تن لوله، پروفیل و قوطی و ۲۰ هزار تن محصولات ماشین‌سازی است. 

   محصولات فولاد هیربد زرندیه

محصولات فولاد هیربد زرندیه در خانواده فلزات اساسی با تاکید برمحصولاتی از نوع لوله ،پروفیل و میلگرد است. در واقع این شرکت به عنوان زنجیره عرضه محصولات شامل شمش فولادی در ابعاد مختلف، میلگرد فولادی در تمام قطرها و انواع لوله و پروفیل‌های صنعتی و ساختمانی می‌باشد. محصولاتی اعم از انواع میلگرد آجدار، شمش فولادی، لوله های فولادی، قوطی پروفیل، پروفیل های باز مانند نبشی، ناودانی ،پروفیل های درب و پنجره در انواع سایزها به عنوان تولیدات این شرکت هستند. در حالت کلی عمده محصولات شرکت شامل موارد زیر می باشند:

شمش

از مواد اولیه با کیفیت و دارای استاندارد جهانی برای تولید محصولات میلگرد در گریدهای فولادی  ۵sp،  GR60 استفاده می شود.

لوله

انواع لوله در سایزهای متنوع شامل سایزهای  ۱۱۴،  ۱۰۲، ۸۸، ۷۶، ۶۰ از محصولات این شرکت هستند.

قوطی

انواع قوطی مطابق با استانداردهای جهانی و در اندازه های  ۱۰۰×۵۰ ،۱۰۰ X 40، ۹۰×۹۰ ، ۸۰×۸۰ ،۸۰×۴۰ ۷۰×۷۰، ۶۰×۶۰، ۶۰×۴۰ ، ۶۰×۳۰ ، ۶۰×۲۰ ،۵۰×۵۰ ، ۵۰×۴۰ ، ۵۰×۲۰، ۴۰×۲۰ ، ۴۰×۴۰ ، ۳۰×۳۰ ۳۰×۲۰ از جمله محصولات متنوع و با کیفیت این شرکت می باشند.

مقاطع باز

محصولات مقاطع باز شرکت شامل: چهارچوب رومی، چهارچوب فرانسوی، چهارچوب مکزیکی، چهارچوب معمولی، زهوار هستند.

 

فروش محصولات صنایع فولاد هیربد زرندیه

میلگرد

انواع محصولات میلگرد در سایزهای   ۸،۱۰، ۳۲، ۲۸، ۲۵، ۲۲ ،۲۰ ۱۸، ۱۶ ،۱۴ ،۱۲ در کارخانه تولید می شوند. این میلگردها در انواع سایزهای ۸ تا ۳۶ و با استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۳۲ و در دو نوع A2 و A3 تولید می شوند. میلگرد استاندارد A2 دارای۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع تنش تسلیم و تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است. همچنین میلگردهای استاندارد A3 تحت تنش ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع تولید شده و از نوع آجدار جناقی هستند. عمده کاربرد آنها در موارد صنعتی و ساختمانی می باشد.

پروفیل های درب و پنجره

پروفیل های درب و پنجره ۵۰۷ ، ۵۰۸ ، ۵۰۹ از جمله محصولات پروفیل این شرکت هستند.

واحدهای تولیدی صنایع فولاد هیربد زرندیه

واحد تولید لوله و پروفیل

شرکت فولاد هیربد دارای یک واحد مجزای تولید انواع پروفیل است. که با بهره برداری از ۲۷ خط تولید و تجهیزات پشتیبانی شامل خطوط نواربری تولید ورق شیت و رول برگردان با ظرفیت تولید یک میلیون تن در سال می باشد. این واحد پروفیل هیربد را تبدیل به یکی از شرکتهای موفق در صنعت پروفیل در ایران کرده است .

واحد میلگرد

صنایع فولاد هیربد دارای واحد مجزای تولید انواع میلگرد بوده و با ظرفیت ۲،۰۰۰،۰۰۰ تن (دو میلیون تن) در سال انواع میله و میلگرد از جنس فولاد آلیاژی  ساده و آجدار را تولید می کند .

واحد ماشین سازی میلگرد

واحد ماشین سازی میلگرد، مجهز به دستگاه‌های سی.ان.سی، برش ورق  (CNC) ، کارگاه ساخت و کارگاه جعبه‌بندی و مونتاژ قفسه مجهز به ربات‌های هیدرولیکی همراه با پیشرفته ترین ابزارها است.

واحد ماشین‌سازی لوله و پروفیل

واحد ماشین‌سازی پروفیل با بیش از صد دستگاه تراش و فرز اتوماتیک و CNC ، سنگ محور مگنت، صفحه تراش، هاب و انواع دریل‌های ستونی و رادیال و اره‌های نواری به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین واحدهای ماشین‌سازی در کشور محسوب می شود .

قیمت میلگرد هیربد زرندیه

قیمت میلگرد هیربد زرندیه به عنوان یکی از معتبرترین واحدهای تولیدی صنایع فولادی به صورت روزانه و آنلاین در سایت های معتبر قابل استعلام است. این کارخانه با حک علامت HIRBOD بر روی مقاطع فولادی خود راه شناسایی و تفکیک محصولات خود را برای مشتریان عزیز بسیار آسان کرده است. بنابراین لازم است با مراجعه به سایت های معتبر از جمله سایت شرکت آراد آهن از قیمت به روز محصولات تولیدی شرکت اطلاع پیدا کنید.

لوله و پروفیل هیربد زرندیه

لوله و پروفیل هیربد زرندیه به عنوان یکی از محصولات فولادی صنایع به جهت کیفیت بالا خیلی زود توانست جای خود را در بازار فولاد ایران باز کند .تمام مراحل تولید لوله و پروفیل این شرکت، زیر نظر زبده ترین کارشناسان دانش آموخته و مجرب  و با ماشین آلات مدرن روز دنیا صورت میگیرد و تولیدات قبل از ورود به بازار از یک سیستم کنترل کیفیت دقیق و کارآمد عبور میکنند .

مرجع فروش محصولات هیربد زرندیه

یکی از مراجع فروش محصولات هیربد زرندیه شرکت آراد آهن است که به عنوان مرکز فروش محصولات هیربد زرندیه، سابقه ای طولانی در زمینه همکاری با این شرکت داشته و محصولات تولیدی هیربد زرندیه را با ارزان ترین قیمت به بازار عرضه میکند. شرکت آراد آهن یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کننده محصولات فولادی در کشور است. از مشخصه های اصلی این شرکت که سبب شده تا به یکی از شناخته شدن ترین مراجع فروش تبدیل گردد؛ قیمت گذاری و فروش کلیه محصولات فولادی با ارزان ترین و بهترین قیمت است.

دلیل اینکه محصولات هیربد زرندیه ، با نازل ترین و کمترین قیمت به بازار ارائه می‌شود؛ فروش محصولات بدون واسطه و به صورت مستقیم است. چنانچه قصد خرید محصولات شرکت صنایع فولاد هیربد زرندیه را دارید؛ می‌توانید با مشاوران ما در سایت آراد آهن ارتباط برقرار کرده و از آخرین قیمت های محصولات متنوع فولادی این مجموعه اطلاع کسب نمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی