لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه حسن رود گیلان

مجتمع فولاد حسن رود گیلان

مجتمع فولاد حسن رود گیلان به عنوان اولین واحد تولیدی محصولات فولادی در رشت فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت در حال حاضر بخش عمده ای از نیاز بازار به خصوص مناطق اطراف خود را تامین می‌نماید. وجود متخصصین فولاد و نیروی کار باتجربه سبب شد، تا این واحد تولیدی به یکی از مطرح ترین و بزرگترین تولیدات محصولات فولادی تبدیل گردد. نوردگرم، نورد سرد و ورق های گالوانیزه از جمله محصولاتی هستند که در کارخانه حسن رود تولید می‌شوند.

درباره شرکت فولاد حسن رود گیلان

مجموعه تولیدی حسن رود گیلان توسط بخش خصوصی در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد. موقعیت جغرافیایی این شرکت در جاده رشت- انزلی بوده و درحال حاضر دارای سه خط تولیدی می‌باشد.

  • خط تولید نورد گرم: این خط تولید در زمینی با مساحت ۶۰ هکتار و زیربنایی به مساحت ۳۲۰۰۰ متر مربع احداث شد. در حال حاضر این خط با داشتن ظرفیت تولیدی ۲.۵۰۰.۰۰۰ هزار تن ورق گرم در سال، مشغول به فعالیت است.
  • خط تولید نورد سرد: برای احداث این خط تولید، زیربنایی به مساحت ۲۵۰۰۰ مترمربع در نظر گرفت. این محصولات با داشتن استانداردهای جهانی ظرفیتی در حدود ۵۰۰.۰۰۰ تن در سال را دارا می‌باشد.
  • گالوانیزه: برای راه اندازی این خط تولید، زمینی به مساحت ۶ هکتار با زیربنایی ۲۴۰.۰۰۰ متر مربع ایجاد شد. توانایی تولید این بخش، ۱۸۰هزار تن محصول ورق گالوانیزه در سال می‌باشد.

مدیر عامل شرکت حسن رود گیلان، با به کارگیری همت و تلاش خود توانسته تا زمینه اشتغال برای بیش از ۱۲۰۰ را فراهم کنند.

کارخانه فولاد حسن رود

محصولات مجتمع فولاد حسن رود

همان طور که اشاره شد، شرکت فولاد حسن رود با به کارگیری تجهیزات جدید و فناوری های بروز توانسته محصولات خود را با کیفیت مناسب و با استاندارد ملی ۳۱۳۲ تولید نماید. از جمله محصولات مجتمع فولاد حسن رود می‌توان به تولید میلگرد با دو گرید A2 و A3 در سایز و ضخامت های مختلف اشاره نمود. در حالت کلی محصولات این شرکت به صورت:

  • نورد گرم: این محصولات در ضخامت های ۲ تا ۱۵ میلیمتر به بازار عرضه می‌شوند. از کاربردهای این تولیدات می‌توان به صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، ساختمان سازی و ساخت مخازن پرفشار اشاره کرد. استحکام و مقاومت بالا از خصوصیات این محصولات به شمار می‌آیند. از طرفی وجود استانداردهای ISRI 3693 ،ISRI 3694 ،ASTM A 6-94 ،ASTM A 568-93 ،ASTM A 365-93  سبب شده تا کیفیت و مرغوبیت محصولات تولیدی ثابت گردد.
  • نورد سرد: کلاف فول هارد، کلاف روغنی و کلاف اسید شویی و همچنین فولاد کروم دار مارتنزیتی، فولاد کروم دار فریتی، فولاد کربن متوسط به بالا، ورق های قلع اندود، از جمله محصولاتی هستند که در این واحد، تولید می‌شوند. از ویژگی های این محصولات می‌توان به مقاومت بالای آنها در برابر خوردگی و مواد شیمیایی اشاره کرد. لازم به ذکر است که این محصولات دارای استانداردهای DIN، JIS ،AFNOR ،BS ،SAE/AISI ،A STM ، UNI ، EURO NORM هستند.
  • گالوانیزه: این کارخانه توانسته محصولات خود را به شیوه نورد گرم گالوانیزه تولید کند. انواع تولیدات این مجموعه با این شیوه تولید و به بازار عرضه می‌شود.

مشخصات فنی میلگرد حسن رود

در حالت کلی، مشخصات فنی میلگرد حسن رود به این صورت است که: میلگرد با گرید A2 در سایزهای ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ تولید می‌شود. همچنین میلگرد با گرید A3 نیز در سایزهای ۱۶، ۱۸ و ۲۰ به بازار عرضه می‌گردد.

نورد گرمنورد سرد
کلاف فولادی با ضخامت ۲.۵ تا ۶ میلیمترکلاف اسید شویی با ضخامت ۲ میلیمتر
کلاف فولادی با ضخامت ۲ میلیمترکلاف اسید شویی با ضخمت ۲.۵ تا ۵ میلیمتر
کلاف فولادی با ضخامت ۶ تا ۱۰ میلیمترکلاف فول هارد با ضخامت ۲۸/۰ تا ۳/۳  (متغیر)
کلاف فولادی با ضخامت ۱۰ تا ۱۵ میلیمترکلاف روغنی با ضخامت ۳۰/۰ تا ۳ (متغیر)

نکته: تمامی محصولات گفته شده در جدول با نام های تجاری مخصوص به بازار عرضه می‌شوند.

میلگرد حسن رود

قیمت روز میلگرد حسن رود گیلان

محصولات فولادی بویژه میلگرد با استفاده از شمش تولید شده و به عنوان مواد اولیه تولید میلگرد شناخته می‌شود. از طرفی وجود کیفیت های مختلف شمش تولیدی در کشور و یا وارداتی بودن آن سبب شده تا قیمت میلگرد به صورت روزانه متغییر باشد. اما قیمت شمش تنها یک مورد از عواملی خواهد بود که در تعیین قیمت روز میلگرد حسن رود گیلان موثر می‌باشد. عوامل دیگری نظیر قیمت دلار، قیمت مقاطع فولادی و شمش در بازارهای جهانی، بورس، میزان عرضه و تقاضا در بازار، تاثیر مستقیمی در تعیین قیمت میلگرد به صورت روزانه و حتی لحظه ای دارند. اگر می‌خواهید از قیمت بروز میلگرد حسن رود اطلاع یابید؛ می‌توانی به سایت آرادآهن مراجعه نمایید. شرکت آرادآهن روزانه و به صورت لحظه ای آخرین قیمت ها را در سایت خود قرار داده و یک مرجع معتبر در زمینه خرید و فروش محصولات فولادی محسوب می‌شود.

مرجع فروش میلگرد آجدار حسن رود

در خرید میلگرد حسن رود، وجود یک مرجع فروش معتبر ضروری بوده و به شما کمک می‌کند تا تجربه خرید خوبی را داشته باشید. ازاین رو بهتر است تا با برخی از ویژگی های یک مرجع فروش میلگرد آجدار حسن رود آشنا شوید.

  • مشتری مدار: مسلما عامل مهمی که در جلب توجه مشتری موثر است، نحوه برخورد و پاسخگویی مناسب می‌باشد. بنبارین یکی از ویژگی های یک مرجع فروش مشتری مدار بودن آن خواهد بود.
  • معرفی محصولات: در فروش محصولات فولادی بویژه میلگردها، بایستی کلیه مشخصات، ویژگی ها و حتی قیمت لحظه ای میلگرد حسن رود، به صورت دقیق و با جزئیات ارائه گردد. توجه به این مورد سبب می‌شود تا مشتری به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا ککرده و اقدام به خرید نماید.
  • ارائه خدمات: برخی از شرکت ها اقدام به ارائه خدماتی به مشتریان خود می‌کنند تا رضایت آنها را جلب نمایند. ارسال محصول در کمترین زمان، بسته بندی مناسب، قیمت ارزان از جمله خدماتی است که یک شرکت می‌تواند به خریداران خود معرفی کند.

مرکز فروش میلگرد حسن رود

شرکت آراد آهن به عنوان نمایندگی فروش میلگرد حسن رود، سابقه ای طولانی در این زمینه همکاری با این شرکت داشته و محصولات تولیدی آنها را با ارزان ترین قیمت به بازار عرضه می‌دارد. در مورد شرکت آراد آهن باید گفته که این مجموعه یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کننده محصولات فولادی از جمله میلگرد است. از مشخصه های اصلی این شرکت که سبب شده تا به یکی از شناخته شدن ترین مراجع فروش تبدیل گردد؛ قیمت گذاری و فروش کلیه محصولات فولادی با ارزان ترین و بهترین قیمت است. دلیل اینکه قیمت میلگرد حسن رود گیلان، با نازل ترین و کمترین قیمت به بازار ارائه می‌شود؛ فروش محصولات بدون واسطه و به صورت مستقیم است.

چنانچه قصد خرید محصولات شرکت حسن رود گیلان را دارید؛ می‌توانید با مشاوران ما در سایت آراد آهن ارتباط برقرار کرده و از آخرین قیمت های میلگرد این مجموعه اطلاع کسب نمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی