لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

پروفیل شرق

صنایع پروفیل سیناشرق

صنایع پروفیل سینا شرق یکی از بهترین تولید کننده‌ های انواع لوله و پروفیل کشور است. پروفیل در واقع به مقاطع فولادی در اشکال مختلف میگویند. که کاربرد بسیار گسترده ای در ساختمان سازی دارد. با گسترش شهرها و افزایش ساختمان سازی ها، تأمین مصالح و مواد مورد نیاز ساخت و ساز همچون لوله‌ ها یا پروفیل‌ ها در راستای توسعه کارخانه ‌های مربوطه همچون کارخانه تولید پروفیل سینا شرق محقق می‌ شود. در این مقاله قصد داریم. شما را با کارخانه پروفیل سینا شرق، محصولات این کارخانه و قیمت و مشخصات محصولات آشنا سازیم.

لوله و پرو فیل شرق

تاریخچه صنایع پروفیل سیناشرق

کارخانه پروفیل سینا شرق در سال ۱۳۸۰ در مشهد تاسیس شد. این کارخانه به منظور تولید لوله و پروفیل ‌های باز و بسته و سایر خدمات مربوطه و با مجوز سازمان صنایع و معادن شروع به کار کرد. در طی این دو دهه فعالیت، این کارخانه با توسعه و پیشرفت روز افزون توانست به یکی از بهترین کارخانجات تولید پروفیل و لوله در شرق کشور تبدیل شود. این مجموعه افتخارات زیادی از زمان تأسیس تاکنون کسب کرده است.

این مجموعه با هدف افزایش هرچه بیشتر کیفیت محصولات، استفاده از کادری مجرب و مشتری مداری به عنوان مهم ‌ترین اصل فعالیت خود، تولید و فروش لوله و پروفیل را ادامه می ‌دهد. استانداردهای محصولات کارخانه پروفیل سینا شرق سبب شده است. تا این مجموعه در لیست کارخانه‌ های چهارمین نمایشگاه بین المللی فلزات قرار بگیرد. و به عنوان واحد نمونه صنعت استان شناخته شود. تولیدات کارخانه صنایع پروفیل سینا شرق، در انواع ساختمان سازی ها، تاسیسات مکان ‌های مختلف و به عنوان ماده اولیه بسیاری از سایر کارخانه ‌ها به کار می‌ روند.

موقعیت جغرافیایی و شرکت های وابسته صنایع سینا شرق

از نظر موقعیت جغرافیایی این مجموعه در استان خراسان رضوی قرازر دارد. و به طور دقیق در ۳۵ کیلومتری جاده مشهد-فریمان قرار گرفته است. دفتر مرکزی این مجموعه در شهر مشهد واقع شده است. علاوه بر آن نمایندگی‌های فروش این مجموعه به طور گسترده ‌ای آماده خدمت رسانی به مشتریان می ‌باشند.

صنایع پروفیل سینا شرق سهم بزرگی از اشتغال زایی شرق کشور را دارا است. و این یکی از بهترین مزیت‌ های این کارخانه می باشد. با گسترش هرچه بیشتر این مجموعه فرصت‌ های شغلی متنوعی برای افراد مختلف ایجاد می ‌شود. مدیر عامل این کارخانه بهمن پژوم در کنار دیگر افراد هیئت مدیره اهداف بسیار بلندی برای این مجموعه تعریف کرده است.

از شرکت ‌های وابسته به صنایع پروفیل سینا شرق می‌ توان موارد زیر را نام برد.

  • شرکت صنایع آهن و فولاد شرق
  • صنایع گستر شرق
  • همگامان فولاد توس
  • بیمه پاسارگاد – کد ۱۰۲۴
  •  
صنایع پروفیل سینا شرق

محصولات تولیدی کارخانه صنایع پروفیل سینا شرق

همان طورکه پیش از این گفته شد، محصولات تولیدی کارخانه صنایع پروفیل سینا شرق به طور کلی شامل انواع پروفیل ‌های باز و بسته و لوله‌ ها است. به طور دقیق‌ تر از تولیدات این مجموعه می ‌توان موارد زیر را نام برد.

  • انواع پروفیل ‌های در و پنجره
  • مقاطع Z
  • لوله‌ های صنعتی و ساختمانی
  • قوطی‌ های مربع صنعتی و ساختمانی
  • قوطی‌ های مستطیل صنعتی و ساختمانی

مشخصات فنی محصولات صنایع پروفیل سینا شرق

از مشخصات فنی محصولات صنایع پروفیل سینا شرق می ‌توان به ابعاد و اندازه ‌ها، وزن و شماره گذاری آن ‌ها اشاره کرد. که تنوع آن ها سبب خرید و فروش گسترده این محصولات در کشور شده است. در واقع این محصولات با توجه به کاربرد خود در انواع ابعاد و اندازه ‌ها تولید می ‌شوند. از کاربرد محصولات تولیدی این کارخانه می ‌توان علاوه بر ساختمان سازی به صنعت خودرو سازی، پوشش سقف سوله ‌ها، ساخت شاسی تریلر ها و نفت کش ها و همچنین در ساخت نرده‌ های فلزی در پیاده رو ها، خیابان‌ ها و کارخانه ‌ها اشاره کرد.

جداول وزنی بر حسب طول برای آگاهی از وزن محصولات کارخانه سینا پروفیل شرق وجود دارند. که با توجه به نوع محصول و ابعاد آن متغیر است. تمامی این مشخصات هنگام خرید محصولات صنایع پروفیل سینا شرق در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. تا به بهترین نحو محصولات مورد نیاز خود را به کار ببرند.

فرایند تولید

فرایند تولید محصولات به این گونه است که مقاطع مورد نظر بدون هیچ تغییری در ضخامت ورق­ ها، با عبور از مجموعه غلتک­ های دوار شکل تولید می ‌شوند. در خط تولید کارخانه صنایع پروفیل سینا شرق از نوعی فرآیند شکل دهی غلتکی سرد استفاده می ‌شود که این فرآیند، روشی پیوسته برای ایجاد خم های متوالی در نوار های فلزی است. با شکل دهی فلز در حالت سرد، نوار ورق به پروفیلی به سطح مقطع کاملاً یکنواخت تبدیل می ‌شود. مجموعه غلتک‌ های بسیاری در کنارهم این کار را انجام می ‌دهند، به طوری که هر یک از این مجموعه ‌ها وظیفه انجام بخشی از شکل گیری را به عهده دارند تا در نهایت شکل مقطع مورد نظر ایجاد شود.

قیمت محصولات صنایع پروفیل سینا شرق

قیمت روز محصولات صنایع پروفیل سینا شرق با توجه به تنوع محصولات متغیر بوده است. و به عواملی همچون نوع محصول، ابعاد و وزن آن بستگی دارد. لازم به ذکر است کارخانه صنایع پروفیل سینا شرق به عنوان تنها کارخانه تولید کننده پروفیل مشهد، تمامی محصولات خود را با بالا ترین کیفیت ممکن ارائه می ­دهد. قیمت پروفیل صنایع پروفیل سینا شرق در مقایسه با سایر تولید کننده ‌های داخلی و با توجه به نوسان بازار های اولیه در متناسب‌ ترین رنج با توجه به کیفیت محصول قرار دارد.

برای آگاهی از به روز ترین قیمت‌ محصولات مورد نظر خود می توانید به نمایندگی فروش صنایع پروفیل سینا شرق مراجعه کنید. علاوه بر نمایندگی‌ های حضوری، امروزه نمایندگی ‌های آنلاین و غیرحضوری برای راحتی خریداران فراهم گردیده است. شرکت آراد آهن نمایندگی فروش محصولات کارخانه پروفیل سینا شرق را به عهده دارد. این مجموعه به عنوان برترین مرجع فروش انواع آهن آلات در ایران برای پروژه های بزرگ و کوچک صنعتی شناخته شده است. از نظر دسترسی راحت و قیمت مناسب، می‌توان آن را بهترین مرجع فروش محصولات کارخانه پروفیل سینا شرق به صورت حضوری و غیر حضوری دانست.

جمع بندی

از بهترین کارخانه ‌های تولید انواع پروفیل می‌ توان به صنایع پروفیل سینا شرق واقع در مشهد اشاره کرد. این مجموعه علاوه بر تولید پروفیل در ابعاد و اندازه‌ های گوناگون، در حیطه تولید انواع لوله و اجرای خدمات بر روی کویل های سبک و سنگین فعال است. پروفیل‌ ها به عنوان اصلی ‌ترین محصولات تولیدی این مجموعه کاربرد گسترده‌ ای در انواع صنایع و ساختمان سازی ها دارد و همین موضوع تنوع بالای ابعاد و ویژگی پروفیل ‌ها را باعث می ‌شود.

محصولات این کارخانه به روش شکل دهی غلتکی سرد و با استفاده از بهترین تجهیزات، زیر نظر کادری مجرب و با بالاترین سطوح علمی تولید می‌شود. این موضوع سبب شده این کارخانه به یکی از بهترین تولید کننده ‌های پروفیل کشور تبدیل شود. و در این راستا دستاوردها و افتخارات زیادی کسب کند.

محصولات این کارخانه توسط شرکت آراد آهن با بهترین قیمت، در بازار آهن ایران عرضه می ‌گردد. در نتیجه برای مطلع شدن از قیمت لوله پروفیل سینا شرق و سایر محصولات می ‌توانید به شرکت آراد آهن یا به مرجع خرید محصولات کارخانه پروفیل سینا شرق مراجعه کنید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی