لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

قیمت میلگرد شاهرود|قیمت روز میلگرد

کارخانه فولاد شاهرود

کارخانه فولاد شاهرود در سال ۱۳۸۰ در محل ۱۲ کیلومتری جاده شاهرود به دامغان تاسیس شد. و با شماره ۱۲۹۱ در اداره ثبت اسناد و املاک شاهرود به ثبت رسید. انواع مصنوعات فلزی و فولادی در این شرکت طراحی و تولید می شود. از جمله سهامداران این شرکت می توان به شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان شاهرود، شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان بسطام، شرکت سرمایه گذاری کارآوران شاهرود و شرکت صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود اشاره کرد. در سال ۱۳۸۳ تولید کارخانه فولاد شاهرود هدف جدیدی با عقد قراردادی با شرکت های آلمانی و ایتالیایی آغاز کرد.

کارخانه فولاد شاهرود

تولید مجتمع فولاد شاهرود

کسانی که در حوزه فولاد فعالیت می کنند، با محصولات و کاربردهای تولیدات کارخانه فولاد شاهرود آشنایی دارند. در تولید میلگرد شاهرود شمش فولادی توسط جرثقیل مگنتی به کوره منتقل می شود. و تقریبا حرارت ۱۲۰۰ درجه سانتی گرادی به آن داده می شود. بعد از اینکه شمش از کوره خارج می شود توسط آب اکسیدزدایی می شود. سپس عملیات نورد در سه مرحله انجام می شود. بستر خنک کننده محصول را به دمای محیط می رساند. البته گاهی برای تسریع خنک کردن محصول از آب نیز استفاده می شود. در نهایت محصولات برش های مخصوص خود را می بینند و بسته بندی می شوند. با توجه به اینکه این شرکت خط تولید wireRoad ندارد، میلگردهایی به صورت کلاف کمتر از ۸ میلیمتر در این شرکت بهره برداری نمی شود.

محصولات کارخانه فولاد شاهرود

میلگرد آجدار و میلگرد ساده شاهرود از جمله محصولات برگزیده این کارخانه وسیع است که در دو گرید A2 و A3 و در سایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. قیمت روز میلگرد شاهرود را می توانید در سایت این شرکت استعلام کنید. در ادامه با دو نوع پرکاربرد میلگرد شاهرود به طور کامل آشنا می شوید.

میلگرد شاهرود

میلگرد شاهرود A2

این میلگرد، آجدار با صفت مشخصه آج ۳۴۰ و به شکل مارپیچ تولید می شود و از پرفروش ترین محصولات این کارخانه محسوب می شود. نمره سختی نسبتا ترد برای این نوع میلگردها داده می شود. تنش تسلیمی ۳۰۰۰ و تنش کششی ۵۰۰۰ نیوتن بر متر مربع از جمله مشخصات و استانداردهای میلگرد شاهرود A2 می باشد. عملیات جوشکاری روی این میلگردها به دلیل ترد بودنشان مناسب نیست.عمده کاربرد میلگرد شاهرود A2 در خاموت زنی عملیات ساختمانی است و افراد متخصص کیفیت این محصولات را تایید کرده اند.

میلگرد شاهرود A3

نوع دوم محصولات این کارخانه، میلگرد شاهرود A3 است که صفت مشخصه آج ۴۰۰ دارد و در ردیف میلگردهای سخت و شکننده جای میگیرند. این میلگردها به شکل جناغی هفت و هشت تولید و به بازار عرضه می شوند و در خرید و فروش میلگرد شاهرود جایگاه ویژه ای دارد. از جمله ویژگی ها و استانداردهای میلگرد شاهرود A3  می توان به تنش جاری ۴۰۰۰ نیوتن بر متر مربع و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ نیوتن بر متر مربع اشاره کرد. این نوع میلگرد ها با توجه به مشخصه هایی که دارند در انواع عملیات صنعتی و ساختمانی کاربرد مفیدی دارند.

کاربرد میلگرد کارخانه فولاد شاهرود

در پروژه های مختلف ساخت و ساز در نظر گرفتن نوع میلگرد بسیار حائز اهمیت است. اگر به جای میلگرد A3 از میلگرد A2 استفاده شود، سازه مقاومت کمتری خواهد داشت و میتواند در مواقع حساس اثرات مخربی به دنبال داشته باشد. وزن میلگرد شاهرود و دیگر مشخصه های آن مطابق با استاندارد ملی تهیه و روانه بازار می شود. با شکل آج به راحتی می توان این دو نوع میلگرد را از هم شناخت. در میلگرد شاهرود A2  آج ها به صورت منفرد و در نوع A3 به صورت ضربدری هستند.

وزن میلگرد شاهرود

یکی از موارد مهمی که بر قیمت میلگرد شاهرود تاثیر گذار است، وزن این محصول می باشد. به طور کلی در تولید میلگردهای فولادی استاندارد وزنی وجود دارد و می توان با داشتن قطر و سطح مقطع، وزن هر میلگردی را تخمین زد. وزن میلگرد با حاصلضرب مجذور شعاع، طول، عدد پی و ۷.۸ تقسیم بر ۱۰۰۰ به دست می آید. البته گاهی اختلاف وزنی جزئی با استانداردهای جهانی می تواند وجود داشته باشد.

قیمت میلگرد شاهرود

افراد فعال در بازار آهن از نوسان قیمت مقاطع فولادی مطلع هستند و همانطور که نشخص است قیمت میلگرد شاهرود نیز از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به روند کل بازار نوسان های خاص خودش را دارد. قیمت میلگرد شاهرود درب کارخانه فولاد شاهرود همانند دیگر میلگرد ها با قیمت اصلی آن در بازار بسیار متفاوت است. همواره قیمت این محصولات در جدولی جداگانه برای کاربران گزارش داده می شود. توحه داشته باشید که این قیمت بر حسب شاخه نوشته می شود. برای دسترسی به قیمت روز میلگرد شاهرود باید همواره جداول مشخص شده را چک کرد تا هنگام خرید و فروش مشکلی پیش نیاید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی