لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

مجتمع فولاد ارس تبریز

فولاد ارس تبریز

کارخانه فولاد ارس تبریز یکی از بزرگترین شرکت‌های بازرگانی، فولادی و مهندسی در شمال غرب کشور محسوب می‌شود. این شرکت در راستای سرمایه‌گذاری، تولید و بازرگانی مواد اولیه و محصولات فولادی، با پنج شرکت زیر مجموعه می شود. این شرکتها شامل مجتمع فولاد آذرآبادگان ارس، شرکت فرآور فولاد آرشن، شرکت فرآور فولاد آذرپولاد ارس. شرکت فنی مهندسی پدیده فولاد ارس. امور حمل و نقل فولاد ارس، در منطقه آزاد ارس شهرستان جلفا در آذربایجان شرقی فعالیت خود را آغاز نمود. در ادامه بیشتر با کارخانه ارس تبریز، محصولات تولیدی این کارخانه و ویژگی آن‌ها آشنا خواهید شد.

محصولات فولاد ارس تبریز

فولاد ارس تبریز

کارخانه ارس تبریز در سال ۱۳۹۲ در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار آغاز به فعالیت نمود. این شرکت در دو فاز محصولات خود را تولید و به  بازار مصرف عرضه می‌کند و برای بیش از ۳۰۰  نفر در منطقه آزاد ارس اشتغال‌زایی کرده است. این کارخانه، از ضایعات آهن و آهن اسفنجی به عنوان مواد اولیه استفاده می‌کند. و توسط خطوط ذوب آهن و ریخته گری در فاز اول آن‌ها را تبدیل به محصولات فولادی می‌کند.

کارخانه فولاد ارس تبریز، در فاز اول سالانه حدود ۵۰۰۰۰ تن فروسیلیس و در فاز دوم سالیانه حدود  ۳۵ هزار تن سیلیکون متال تولید و به بازار مصرف عرضه می‌کند. این کارخانه به دلیل قرارگیری در موقعیت جغرافیایی مناسب. و دسترسی آسان به خطوط ریلی و جاده‌ای کشور و تنها با راه اندازی فاز اول توانسته ضمن تامین نیاز بازارهای فولاد داخلی‌. تولیدات خود را در بازارهای خارجی نیز عرضه کند. و بیش از ۱۵۰ میلیون دلار برای کشور ارز آوری داشته باشد. و با بهره‌برداری از فازهای بعدی، این میزان از ارزآوری افزایش یافت. به دلیل نزدیکی کارخانه ارس تبریز با مرزهای کشورهای نخجوان، آذربایجان و ارمنستان، این کارخانه می‌تواند. به راحتی تولیدات خود را به این کشورها صادر کند.

شرکت آرادآهن نمایندگی فروش محصولات فولاد ارس تبریز، آماده خدمت رسانی به مشتریان جهت تامین کالای مورد نیاز آن‌ها در سایزهای مختلف، با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌باشد.

محصولات فولاد ارس تبریز

شرکت‌های زیر مجموعه مجتمع فولاد ارس

مجتمع فولاد تبریز پنج شرکت زیرمجموعه دارد که هر کدام فعالیت جداگانه‌ای دارند که در زیر به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

  • مجتمع فولاد آذرآبادگان ارس، به عنوان مجموعه کارخانجات ذوب و نورد فولاد ارس محسوب می‌شود.
  • شرکت فرآور فولاد آرشن، در عرصه بازرگانی ضایعات فولادی و مواد اولیه کارخانه ارس تبریز، در کل کشور فعالیت می‌کند.
  • شرکت فرآور فولاد آذرپولاد ارس، بازرگانی محصولات فولادی را به عهده دارد. و ضایعات آهنی و چدن را تامین و بازیافت می‌کند.
  • شرکت فنی و مهندسی پدیده فولاد ارس وظیفه مشاوره، تامین تجهیزات. طراحی مهندسی، اجرا و مدیریت تولید پروژه‌های فولادی و صنایع وابسته را به عهده دارد.
  • شرکت حمل و نقل فولاد ارس، محصولات تولید شده مجتمع فولاد ارس را به مقصد نهایی جابجا می‌کند.
  • شرکت ثمین رستاک خلیج فارس، لوازم و مصارف کارخانجات ذوب را تامین می‌کند.

امروزه یکی از دغدغه‌های خریداران محصولات فولادی این کارخانه، تامین کالاهای مورد نیاز خود با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت و از منبعی معتبر و مطرح است. آرادآهن اسپادانا به عنوان مرجع خرید محصولات فولاد ارس تبریز در بازار آهن ایران فعالیت می‌کند. که تولیدات این کارخانه را در سریع‌ترین زمان ممکن به خریداران تحویل می‌دهد. شما می‌توانید مشخصات فنی محصولات فولاد ارس تبریز به همراه آخرین و بهترین قیمت روز این محصولات را در سایت آرادآهن مشاهده نمایید.

محصولات تولیدی کارخانه فولاد ارس تبریز

تولیدات کارخانه ارس تبریز عبارتند از:

میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی

کارخانه ارس تبریز با بهره‌گیری از روش‌های نوین و تجهیزات پیشرفته و به روز توانسته‌ علاوه بر  تولید محصولات فولادی باکیفیت مانند میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی و عرضه این محصولات به سراسر کشور، تولیدات خود را به بازارهای خارجی نیز صادر کند. تنوع زیاد محصولات تولیدی کارخانه ارس تبریزبه همراه  کیفیت بالا و قیمت مناسب‌، علاوه بر جذب مشتریان، موجب جلب رضایت آنان نیز گردیده است.

شمش فولادی

خط تولید شمش فولادی به عنوان ماده اولیه کارخانه‌های نورد، در سال ۱۳۹۷ با ظرفیت سالیانه ۲۴۰ هزار تن، با نام مجتمع فولاد آذرآبادگان که زیرمجموعه کارخانه فولاد ارس می‌باشد، آغاز به کار نمود. استانداردهای محصولات فولاد ارس تبریز از جمله شمش فولادی، بر اساس بالاترین استانداردهای جهانی می‌باشد. در این مجتمع بیش از ۲۰۰ تن شمش فولادی در روز تولید می‌شود که با راه‌اندازی فاز دوم این کارخانه، این ظرفیت به ۴۰۰ تن  افزایش یافت.

   تامین مواد اولیه کارخانجات

این کارخانه تامین کننده مواد اولیه از جمله گندله، آهن اسفنجی، شمش و سایر مواد مصرفی برای سایر کارخانه‌های تولید فولاد  از جمله  کارخانه‌های کاوه جنوب، سپر سبلان و … می‌باشد.

قیمت محصولات کارخانه فولاد ارس تبریز

فعالیت‌های بخش بازرگانی مجتمع فولاد ارس بسیار گسترده می‌باشد. و کارشناسان و متخصصان این بخش با تکیه بر دانش و تجربه خود، بر اساس به روزترین متد روز دنیا در این بخش فعالیت ‌می‌کنند. تحلیل بازار، مشتری‌مداری، تعیین قیمت روز محصولات ارس تبریز تنها بخشی از فعالیت‌های بخش بازرگانی مجتمع فولاد ارس می‌باشد.

مجموعه بازرگانی آرادآهن اسپادانا به عنوان مرجع فروش محصولات فولاد ارس تبریز در اصفهان شناخته می‌شود. این مجموعه بستری را فراهم نموده تا خریداران و مصرف‌کنندگان محصولات فولادی این کارخانه  بتوانند مستقیم و بدون واسطه، کالای مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت محصولات کارخانه فولاد ارس تبریزدر بازار آهن ایران تامین نمایند. تمامی قیمت‌های مندرج در سایت آرادآهن به صورت لحظه‌ای و آنلاین توسط کارشناسان آرادآهن از این کارخانه استعلام می‌شود. و در سایت آرادآهن و شبکه‌های اجتماعی این شرکت در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

 شما می‌توانید مشخصات فنی از جمله وزن محصولات فولاد ارس تبریز رادر صفحه مربوط به این محصولات در سایت آرادآهن مشاهده نمایید. و چنانچه نیاز به دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان را داشتید می‌توانید با کارشناسان واحد فروش این مجموعه تماس بگیرید. و ضمن استعلام آخرین قیمت روز محصولات فولاد ارس تبریز، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

نبشی وناودانی ارس تبریز

خرید محصولات فولاد ارس تبریز

مجتمع ارس تبریز، با داشتن اولین ترمینال اختصاصی کامیون‌های کمپرسی در آذربایجان شرقی، تولیدات فولادی و غیرفولادی خود را با استفاده از امکانات پیشرفته و راننده‌های مجرب خود جابه‌جا می‌کند. بخش حمل و نقل این کارخانه با راه اندازی سامانه حمل و نقل آنلاین، محصولات تولیدی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست صاحبان کالا و مشتریان می‌رساند. و با فراهم آوردن بستری ایمن و مطمئن، محموله‌های صادراتی خود را نیز از طریق بخش حمل ونقل خود به کشورهای ترکیه، ارمنستان، عراق و گرجستان صادر می‌کند.

مجموعه بازرگانی آرادآهن اسپادانا به عنوان نمایندگی فروش فولاد ارس تبریز در بازار آهن و فولاد کشور شناخته می‌شود کهمحصولات این کارخانه را در انواع  و سایزهای متنوع در سبد محصولات خود در سایت آرادآهن ارائه می‌دهد لذا مشتریانی که قصد  خرید محصولات ارس تبریز را دارند می‌توانند محصول مورد نیاز خود را با بهترین قیمت روز از این مجموعه خریداری نمایند.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی