لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه احرامیان یزد

شرکت احرامیان یزد

محصولات فولاد یزد در بازار داخلی از جایگاه ویژه ‌ای برخوردار هستند. و این محصولات توسط بسیاری از شرکت ها به بازار عرضه می شوند. در چند دهه اخیر صنعت عمران و ساختمان سازی با رشد چشم گیری رو به رو بوده است. و در نتیجه تقاضا و نیاز برای این محصولات نیز افزایش پیدا کرده است. به طبع شرایط ایجاد شده، شرکت‌ های زیادی در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند. یکی از شرکت ‌های موفق و معتبر در این حوزه شرکت فولاد یزد است. که به تولید انواع مختلفی از مقاطع فولادی می‌پردازد. در این مطلب می‌ خواهیم به معرفی شرکت فولاد یزد و محصولات تولیدی آن از قبیل میلگرد احرامیان یزد بپردازیم.

میلگرد احرامیان|قیمت میلگرد

معرفی شرکت فولاد یزد

این شرکت در سال ۱۳۵۸ شروع به کار کرد. و کارخانه آن در زمینی به بزرگی ۴۵ هکتار در یزد مستقر شد. تولیدات این کارخانه ابتدا شامل انواع مختلف اتصالات لوله، جعبه دنده‌ های چاه ‌های عمیق و انواع مختلف چرخ دنده ‌های کرانویل پینیون بوده است. در ابتدای دهه شصت و پس از نصب و راه اندازی خطوط کشش و سنگ زنی، این کارخانه شروع به تولید میلگرد صنعتی کرد. در نهایت در سال ۱۳۷۳ و به دنبال تغییراتی از جمله اجازه ورود بخش و شرکت‌ های خصوصی به صنایع فولاد، شرکت فولاد یزد نیز با راه اندازی واحد نورد گرم میلگرد یکی از اولین کارخانه‌ هایی بود که  وارد صنعت فولاد شد.

پس از مدتی اندک و حاصل شدن موفقیتی عظیم در این حوزه و پدید آمدن دورنمایی روشن در صنعت فولاد در ایران، این شرکت استراتژی‌ مبنی بر توسعه و بهبود کیفیت محصولات تولیدی خود و افزایش ظرفیت بنا کرد. در حال حاضر تعداد پرسنل این شرکت به ۱۵۰۰ نفر نیروی انسانی می‌ رسد. و یکی از بزرگ ‌ترین واحد های صنعتی در کشور است. ظرفیت تولید این کارخانه نیز بسیار بالاست. به طوری که سالانه ۵۰۰ هزار تن شمش فولادی و چیزی در حدود ۳۰۰ هزار تن میلگرد احرامیان یزد در سال تولید می ‌کند.

میلگرد یزد

میلگرد احرامیان یزد

این شرکت اکنون بیش از ۱۲ محصول را تولید و به بازار عرضه می ‌کند. محصولات تولیدی این کارخانه با محصولات سایر کارخانه‌ ها تفاوت ‌های به خصوصی دارد. به عنوان مثال تولیدات این کارخانه اقتصادی است. به این معنا که قیمت پایین تری دارد. و باعث می‌ شود تا هزینه ‌های تمام شده در پروژه‌ های صنعتی و ساختمانی کاهش پیدا کند. این مجموعه با استفاده از ارائه خدمات جانبی، ارتباط موثر با مشتریان و نمایندگی‌ ها و تلاش مستمر در جهت رفع کاستی ‌ها توانسته است. به خوبی رضایت مشتریان را جلب کند. میلگرد احرامیان یزد یکی از باکیفیت ترین میلگردها در کشور شناخته شده است.

میلگرد های موجود در بازار ایران از نوع آجدار و ساده هستند که کارخانه‌های زیادی در کشور به تولید این محصول می‌پردازند. شرکت فولاد یزد یکی از باسابقه ‌ترین شرکت ها در تولید این محصول است و اولین شرکت هایی است که به تولید این محصول دست زده است.

این شرکت از به روز ترین تکنولوژی ها و مجرب ‌ترین پرسنل بهره می ‌گیرد. و تکیه بر اهدافی مانند توسعه و گسترش تولیدات خود و ارتقای روز افزون کیفیت محصولات دارد. همچنین این کارخانه از یک تیم کنترل کیفیت بسیار دقیق برخوردار است. در نتیجه محصولات فولاد یزد یکی از باکیفیت‌ترین و استانداردترین مقاطع فولادی موجود به شمار می‌رود.

کاربرد میلگرد

یکی از مصالح رایج و پرمصرف در صنعت ساخت و ساز میلگرد یا آرماتور است. نقش میلگرد بیشتر به عنوان یک عضو کششی را دارد و در نگه داشتن بتن تحت فشار استفاده می ‌شود. بتن در زیر فشار نیاز به پشتیبانی و بهره گرفتن از آرماتور بندی دارد و به همین دلیل از میلگرد در بتن استفاده می ‌شود. لازم به ذکر است که رطوبت، مواد شیمیایی و … می ‌توانند از بتن نفوذ کنند و به میلگرد برسند. دلیل این امر آن است که بتن متخلخل است و دارای منافذ است، به همین علت از میلگرد های ضد زنگ استفاده می ‌شود. میلگرد احرامیان یزد از جمله محصولاتی است که با اطمینان می توان از آن در ساختمان استفاده کرد.

مشخصات میلگرد کارخانه فولاد یزد

آشنایی بیشتر با مشخصات فنی  میلگرد احرامیان  می تواند شما را در خرید این میلگرد ها کمک کند.. این میلگرد به علت ویژگی ‌های خاصی که دارد. بیشتر در ساختمان سازی به کار می‌ رود و مناسب صنعت ساخت و ساز است. البته لازم است که بدانید این میلگرد به هیچ عنوان مناسب مکان ‌هایی که احتمال تغییر شکل سازه در آن وجود دارد نیست. و این میلگرد قابل استفاده در چنین شرایطی نمی ‌باشد و جوشکاری در آن ممنوع است. در ادامه می ‌خواهیم به سایز و ابعاد و ضخامت میلگرد یزد در انواع مختلف آن بپردازیم.

میلگرد A3  احرامیان یزد یک میلگرد آجدار است که ویژگی ‌های خاصی دارد. از ویژگی ‌های آن می ‌توان به تنش جاری ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع اشاره کرد. همچنین شاخص تنش گسیختگی این محصول چیزی معادل ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می ‌توان به تغییر شکل نسبی پلاستیکی آن اشاره کرد که حدود ۱۴ درصد است. در کل این میلگرد ترد است و به دلیل همین ویژگی‌ ها، مناسب ساختمان سازی است. این میلگردها به صورت شاخه‌ های ۱۲ متری به بازار عرضه می شوند. این میلگردها تحت استاندارد های جهانی و رعایت حداقل تلرانس ابعادی تولید می شوند. که باعث می‌ شود تا این محصول بسیار مقرون به صرفه باشد.

میلگرد احرامیان یزد در سایزهای ۱۰ تا ۳۲ تولید و به بازار عرضه می‌ شود. کلاف‌ های این محصول ۱۶ تا ۲۸ میلی متر است. این محصول قابل خرید به صورت کلاف و شاخه است.

قیمت میلگرد |قیمت روز میلگرد

قیمت میلگرد فولاد یزد

مجموعه فولاد یزد دارای خط تولید انواع مختلف مقاطع فولادی است. محصولات فولاد یزد شامل رنج وسیعی است و شامل انواع میلگردها از جمله میلگرد ساده، میلگرد A3  احرامیان یزد و میلگرد خم خورده است که در سایزهای متفاوتی موجود هستند. با وجود تغییر مداوم سیاست‌ های موثر بر بازار آهن و حجم تولیدات کارخانه ‌های مختلف، همچنین ناثباتی بازار ارز و قیمت دلار ما شاهد افزایش و کاهش قیمت محصولات مختلف از جمله میلگرد هستیم. یکی از مهم ‌ترین فاکتورهای موثر بر قیمت میلگرد نیز عرضه و تقاضاست که با توجه به بازار مسکن مدام در حال تغییر است. لازم است بدانید که یکی از مهم ‌ترین عامل‌ های افزایش هزینه پروژه‌ ها میلگرد است و در نتیجه رعایت نسبت آن از اهمیت ویژه ای در  تعیین هزینه‌ ها برخوردار است.

 در نتیجه و با وجود عوامل و فاکتورهای متنوعی که می‌ توانند بر قیمت میلگرد اثر بگذارند، ارائه یک قیمت ثابت و مشخص برای این محصول ممکن نیست. در واقع اطلاع از قیمت میلگرد باید به صورت روزانه باشد. شما می ‌توانید جهت دریافت قیمت روز میلگرد یزد به سایت آراد آهن مراجعه فرمایید. در این سایت لیست قیمت ‌های محصولات فولاد یزد به همراه مشخصات دقیق آن ذکر شده است.

خرید میلگرد فولاد یزد

هنگام خرید محصولات فولادی حتماً باید دقت کنید که این محصولات تحت استانداردهای جهانی تولید شده باشند. ضروری است که از یک مرجع خرید معتبر این محصول را خریداری کنید. ما شرکت آراد آهن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. جهت خرید میلگرد فولاد یزد ابتدا باید از قیمت آن به طور دقیق مطلع شوید. در صورتی که لیست قیمت‌های درج شده در سایت آراد آهن جوابگوی نیاز شما نبود. می‌توانید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید. آراد آهن نمایندگی فروش میلگرد احرامیان یزد با بهترین قیمت در سراسر کشور است. و می تواند به شما در خرید آسان این محصولات یاری کند.

سایت آراد آهن با آپدیت ‌های مکرر و سریع، دقیق ‌ترین قیمت ‌های روز را به شما ارائه می‌ دهد. همچنین شرکت آراد آهن به طور مستقیم با کارخانه های مختلف در حال همکاری است. به همین دلیل بهترین قیمت میلگرد احرامیان را به مشتریان محترم ارائه می‌ دهد. نکته قابل توجه این است که پیش ثبت سفارش باید دسته بندی محصول را به دقت نگاه کنید و با توجه به نیاز خود یکی از انواع میلگرد را سفارش دهید.

جمع بندی

میلگردها یکی از اساسی ترین مقاطع فولادی در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان است. کارخانه های مختلفی در کشور به تولید این نوع از آهن آلات مشغول هستند که ما در این مطلب شما را با کارخانه احرامیان یزد آشنا کردیم. شرکت فولاد یزد از سال ۱۳۵۸ شروع به کار کرده و حدود ۱۲ محصول را تولید می‌کند. این شرکت یکی از اولین تولید کننده های داخلی میلگرد است که یکی از مقاطع فولادی پرکاربرد در ساختمان سازی است. مشخصات فنی محصولات فولاد یزد را در این مطلب آوردیم تا بیش از پیش با این محصولات آشنا شوید. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید، می‌توانید به سایت آراد آهن مراجعه فرمایید و یا با کارشناسان فروش این محصول تماس حاصل فرمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی