لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه حداد گستر

فولاد گستر حداد

کارخانه فولاد گستر حداد یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی در زمینه لوله و پروفیل در استان اصفهان است. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با ظرفیت تولیدی ۴۰۰ هزار تن آغاز کرد. و تا به امروزه با توسعه و گسترش کارخانه خود موفق شد با راه اندازی ۲۷ خط تولیدی توانسته جایگاه ارزشمندی را در صنعت تولید آهن آلات کسب نماید.

محصولات فولاد گستر حداد

مجموعه فولاد گستر حداد با بهره گیری از تجهیزات به روز و چندین فاز تولیدی محصولات خود را با کیفیتی مناسب به بازار عرضه کرد. و این شرکت با دریافت استانداردهای لازم برای هر محصول تولیدی خود موفق شد بخش اعظمی از نیاز بازار را تامین نماید. از جمله محصولات فولاد گستر حداد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

پروفیل حداد گستر

پروفیل  فولاد حداد گستر

پروفیل فولاد حداد گستر یکی از تولیدات این مجموعه است که معمولا در ضخامت های ۲ تا ۵ میلی متر و با طول ۶ متر به بازار عرضه می‌گردد. این مجموعه برای ساخت و تولید پروفیل های خود از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت از جمله ورق های فولادی اهواز استفاده می‌نماید که در برخی موارد دارای ضخامت تلورانس نیز می‌باشند. همین امر موجب شد تا پروفیل های تولید ی توسط این شرکت استانداردهای  JISG 3466 ، DIN 2395 ، ISIRI 7336 ، ISIRI 7338 را دارا باشند.

تولیدات حداد گستر از تنوع زیادی برخوردار است که شامل پروفیل های تولید آن نیز می‌گردد. برخی از انواع قوطی های پروفیل آن شامل موارد زیر هستند:

  • انواع قوطی ها در اشکال مربعی و مستطیلی
  • مخصوص ساخت درب و پنجره مشهور به پروفیل درب و پنجره
  • پروفیل های ساختمانی مخصوص ساخت چهارچوب
  • پروفیل های زهوار

مسلما هر کدام از پروفیل های مذکور دارای مشخصات منحصر بفردی هستند. از این رو در جدول زیر برخی از مشخصات فنی پروفیل حداد گستر را برای آشنایی بیشتر شما قرار داده‌ایم.

میلگرد حدادگستر

مشخصات فنی پروفیل حداد گستر

پروفیل های تولیدی توسط این مجموعه از ویژگی هایی نظیر فرم پذیری، مقاومت بالا، جوش پذیری، ابعاد مناسب و کیفیت مطلوب برخوردار هستند. پروفیل های حداد گستر در مصارفی مانند ساخت ماشین آلات صنعتی، ساخت و ساز، قطعات ماشین و موتور، درب رو پنجره و همچنین مصارف ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. گذشته از میزان کیفیت و کاربردی بودن آن، قیمت این محصول نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

وجود عواملی مانند تغییر قیمت مواد اولیه، قیمت جهانی فولاد و میزان عرضه و تقاضا سبب می‌شوند تا قیمت پروفیل به صورت ثابت نبوده و روزانه تعیین گردد. از این رو شرکت آراد آهن به عنوان یک مرجع معتبر در زمینه قیمت گذاری آهن آلات سال هاست که در زمینه فروش پروفیل حداد گستر فعالیت می‌کند.

شرکت آراد آهن با داشتن کارشناسان حرفه ای و مشاوره های رایگان بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه می‌دارد. از این رو شما برای اطلاع دقیق و بروز از قیمت های پروفیل می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. گفتنی است که این مجموعه با ارائه ارزانترین و نازل ترین قیمت ها، بهترین قیمت پروفیل در اختیار شما قرار خواهد داد.

مفتول فولاد حداد گستر

یکی از پرکاربردترین ابزارهای مورد استفاده در صنایع مختلف نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، مفتول فولاد حداد گستر می‌باشد. سیم مفتول ها دارای سطح مقطع های مختلفی بوده و طبق فرآیند کشش و نورد گرم تولید می‌شوند. از ویژگی های سیم های مفتول می‌توان به نرم و انعطاف پذیری و در عین حال مقاومت بالای آن اشاره کرد. که سبب شد تا به عنوان یکی از ابزارهای مهم در صنعت شناخته شود. مواد اولیه به کار رفته در تولید مفتول معمولا از جنس کربن است. اما با توجه به استانداردهای مختلفی که برای این محصول در نظر گرفته می‌شود، جنس های مختلفی نیزدارد.

پروفیل حداد گستر

به عنوان نمونه استاندارد ASTM A510M از جنس  1008 (کم کربن)، استاندارد GOST 30136 از جنس ct0m و یا براساس استاندارد DIN EN ISO 16120-2 جنس c32d مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حالت کلی مفتول های تولیدی می‌توانند از جنس های فولاد خام، فولاد گالوانیزه، آنیل شده، مس و… تولید گردند. نحوه تولید مفتول شرکت حداد گستر به دو روش فابریک و کششی (غیرفابریک) است که در روش فابریک از نورد گرم و در روش کششی از کشش سرد برای تولید مفتول استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که هر چقدر که بخواهند مفتول تولیدی، ضخامت کمتری داشته باشد، میزان فشار وارده را بیشتری می‌کنند.

بنابراین مفتول ها با ضخامت، جنس و کاربردهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. برای اطلاع دقیق از مشخصات و ویژگی های این محصول می‌توانید به سایت آراد آهن که در زمینه فروش مفتول حدادگستر فعالیت دارند؛ مراجعه نمایید. شرکت آراد آهن با داشتن نمایندگی حداد گستر همواره در تلاش است تا محصولات این شرکت را با نازل ترین قیمت به بازار عرضه نماید. بنابراین شما می‌توانید برای دریافت بهترین قیمت مفتول حداد گستر به سایت ما مراجعه نمایید.

لوله فولاد حداد گستر

لوله های فولادی از ترکیب آهن و کربن و در برخی موارد نیز درصد کمی از فلزات دیگر مانند کروم، نیکل، آلومینیوم و… ساخته می‌شوند. این ترکیبات به کار رفته در تولید لوله فولاد حداد گستر سبب می‌شود تا از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشند. این لوله ها با توجه به اینکه در صنایع مختلفی مانند صنایع گاز و نفت، ماشین سازی، انتقال آب، پل سازی، تاسیسات ساختمانی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بنابراین در انواع مختلفی نیز تولید می‌گردند. در حالت کلی لوله های صنعتی در سه دسته درزدار، بدون درز و سایر لوله ها با جنس های دیگر دسته بندی می‌شوند.

  • لوله درزدار (welded pipe): ورق های فولادی پس از برش و یا نورد به شکل لوله درمی‌آورند. و در آخر نیز درز مذکور را جوش می‌دهند. در اصطلاح به این روش نورد نیز می گویند. این نوع لوله ها با توجه به میزان مقاومت بالایی که دارند در مناطق تحت فشار بالا مانند لوله های انتقال در اعماق دریا مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • لوله بدون درز: برخلاف لوله های درزدار در این روش از روش جوش دادن استفاده نمی‌شود. که همین امر سبب می‌شود تا میزان کیفیت و استحام این لوله ها بیشتر باشد.  گفتنی است که لوله های بدون درز معمولا در قطرهای پایین و جهت  خطوط نفت و گاز، خطوط فشار قوی و… تولید می‌شوند.

لوله های شرکت حداد گستر در انواع و ضخامت های مختلفی با در نظر گرفتن، نوع کاربردشان تولید می‌گردند. از این رو قیمت لوله حداد گستر متفاوت بوده و به عواملی تغییرات فصلی، هزینه حمل و نقل، هزینه تولید، نوع کاربرد، ضخامت، سایز و مواردی این چنین بستگی خواهد داشت. بنابراین برای دسترسی به قیمت لوله فولاد حداد گستر می‌توانید به سایت آراد آهن مراجعه نمایید تا از آخرین قیمت های لوله های تولید این شرکت آگاه شوید.

خرید محصولات فولاد حداد گستر

خرید هر محصول نیازمند داشتن اطلاعات جامع و کامل درباره آن است تا بتوان خرید مناسب و مقرون به صرفه را داشت. از این رو برای خرید محصولات فولاد حداد گستر لازم است تا نکاتی را مد نظر قرار دهید.

  • مواد اولیه به کار رفته در تولید محصول مورد نظر از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود؛ چراکه نشان دهنده کیفیت آن است. از این رو در نظر داشته باشید که برای مثال در ساخت مفتول از چه موادی استفاده شده است.
  • مورد دیگر خرید براساس نیاز خود است. مسلما هر محصولی کاربردهای مختلفی دارد که موجب می‌شود تا انواع مختلفی از آن در بازار موجود باشد. بنابراین نیاز خود را به خوبی بشناسید و مطابق با آن به دنبال نوع محصول مورد نظر خود باشید.
  • توجه به استانداردهای محصولات از جمله مسائل مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید؛ چراکه نشان دهنده مرغوبیت کالا خواهد بود.
  • مهمترین و اصلی ترین عاملی که در خرید محصولات حداد گستر وجود دارد، خرید از یک شرکت معتبر است. هنگامی که از یک شرکت معتبر اقدام به خرید می‌کنید؛ محصولی با کیفیت و در عین حال با قیمتی مناسب را دریافت خواهید کرد.

آراد آهن مرکز فروش پروفیل

از این رو ما به شما شرکت آراد آهن را پیشنهاد می‌کنیم. شرکت آراد آهن مجموعه ای برتر در زمینه فروش محصولات فولادی است که در دارای مجوزهای لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز می‌باشد.

این مجموعه با داشتن سابقه طولانی فعالیت و همچنین همکاری با پیمانکاران شرکت نفت، پالایشگاه و پتروشیمی اصفهان، پیمانکارن ایستگاه های گاز عراق و ترکمنستان و بسیاری موارد دیگر به عنوان یک مرجع معتبر در کشور شناخته می شود. این شرکت محصولات فولادی را با ارزان ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از طرفی آراد آهن مرکز فروش محصولات  فولاد حداد گستر با بهترین قیمت و کیفیتی بالا به شما ارائه خواهد داد. کافی است تا با مراجعه به سایت ما از آخرین قیمت این محصولات آگاه شوید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی