لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه قائم پروفیل رازی

مجتمع قائم پروفیل رازی

شرکت قائم پروفیل رازی به عنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینه تولید میلگرد و لوله و پروفیل در استان اصفهان می‌باشد. استان اصفهان به عنوان یکی از قطب های تولید آهن آلات در کشور، مبدا کارخانه های زیادی است. که بیشتر نیاز آهن کشور را تامین می‌کنند. مجتمع قائم پروفیل رازی یکی از شرکت هایی است که زیر مجموعه شرکت جهان پروفیل پارس بوده و تا به امروز توانسته فعالیت خود را در بهترین شکل ممکن ادامه دهد

شرکت قائم پروفیل رازی از گذشته تا به امروز

مجموعه رازی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۳۷ هزار متر مربع آغاز کرد. مساحت زیر بنای این کارخانه ۱۹ هزار متر مربع بوده و هدف از تاسیس آن تولید انواع محصولات مربوط به آهن آلات مانند میلگرد می‌باشد. و موقعیت جغرافیایی این شرکت در شهرک صنعتی رازی از توابع شهرستان شهررضا استان اصفهان است. شرکت رازی در ۱۳۸۸ تصمیم به توسعه و گسترش مجموعه خود نمود. و در طی آن دو فاز تولید را راه اندازی نمود. فاز اول فاز اول در ۱۳۹۰ برای تولید نورد سرد و با ظرفیت ۵۰ هزار تن احداث و به بهره برداری رسید. فاز دوم نیز در سال ۱۳۹۵ با هدف تولید نورد گرم آغاز به فعالیت نمود. شرکت رازی همواره در تلاش بوده تا مجموعه خود را توسعه دهد. و از جمله اهداف اصلی آن نیز تولید و عرضه محصولات با کیفیت و متنوع بوده است.

خط تولید کارخانه قائم رازی

تولیدات کارخانه قائم پروفیل رازی

شرکت قائم پروفیل رازی اهمیت زیادی برای کیفیت محصولات خود قائل است. از این رو همواره در تلاش است تا مواد اولیه مرغوب را برای تولیدات خود مورد استفاده قرار دهد. فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد کاوه و فولاد خراسان از جمله کارخانجاتی هستند. که شرکت قائم مواد اولیه خود را از آنها تامین می‌کند. همانطور که اشاره شد، تولیدات کارخانه قائم پروفیل رازی، میلگرد و لوله پروفیل است که از خصوصیات و ویژگی ها منحصر بفردی برخوردار هستند.

میلگردهایی که توسط این مجموعه تولید می‌شود، مطابق با استانداردهای روسیه بوده و در گریدهای A1، A2 و A3 تولید می‌گردند. در حالت کلی تولید این میگردها برای افزایش مقاومت کششی بتن مورد استفاده قرار می‌گیرند. از طرفی لوله پروفیل این مجموعه نیز به شکل قوطی مربعی و قوطی مستطیل و از سایز ۸ تا ۱۶ میلیمتر تولید و به بازار عرضه می‌شود. این محصولات کاربرد زیادی در صنعت و ساختمان دارد. که موجب می‌شود تا افراد به دنبال با کیفیت ترین آنها باشند.

مشخصات فنی میلگرد قائم

میلگرد قائم پروفیل رازی جز تولیدات اصلی شرکت قائم است. که از ویژگی های خاصی نیز برخوردار است.از این رو با دانستن مشخصات فنی میلگرد قائم می‌توان اطلاعات بیشتری درباره این محصول کسب کرد. با توجه به اینکه هر میلگرد در گریدهای مختلف ( A1، A2 و A3) تولید می‌شود،بنابراین انعطاف پذیری، میزان استحکام کششی و درصد تغییر متفاوتی خواهند داشت. برای مثال میلگرد با گرید A3 در این مجموعه مطابق با استانداردهای روسیه و و از سایز ۸ الی ۳۲ با استفاده از روش ترمیکس تولید شده و مقاوت تسلیم آن نیز ۴۰۰۰، همچنین استحکام کششی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر را داراست.

میلگردهای تولیدشده در مجتمع قائم پروفیل رازی دارای استاندارد ملی ایران و استاندارد های JIS ژاپن، ISO،ASTM  و DIN است. از طرفی یکی از مواری که سبب شده تا محصولات میلگردهای تولیدی قائم متمایز به نظر برسند، این است. که کلیه مشخصات محصولات تولیدی قائم پروفیل رازی بر روی پلاک الصاقی درج و ثبت می‌شوند. بنابراین در هنگام خرید به راحتی می‌توان از کیفیت و مشخصات میلگرد قائم پروفیل رازی اطمینان حاصل کرد. همین امر موجب شده تا محصولات تو لیدی مجتمع رازی به کشورهایی از قبیل پاکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، افغانستان، ترکیه، عراق، سوریه و لبنان صادر گردد.

میلگرد قائم

قیمت روز میلگرد قائم

وجود برخی عوامل سبب شده تا قیمت روز میلگرد قائم همواره در تغییر باشد و در واقع نتوان یک قیمت ثابت را برای آن در نظر گرفت. در ادامه به صورت مفصل به این عوامل خواهیم پرداخت.

  • قیمت دلار: تتاثیر دلار در قیمت محصولات از ارزش زیادی برخوردار است. به این شکل که کاهش و یا افزایش قیمت دلار برابر با کاهش و یا افزایش ارزش پول ملی خواهد بود. از این رو قیمت دلار تاثیر زیادی بر قیمت میلگرد و محصولات فولادی دارد. و با توجه به اینکه قیمت دلار همواره در نوسان است؛ قیمت میلگرد قائم در اصفهان نیز مطابق با دلار تغییر خواهد کرد.
  • قیمت جهانی فولاد: قیمت مواد اولیه برای تولید میلگرد نیز از دیگر عواملی است. که در تعیین قیمت میلگر اثر گذار است. با توجه به این مورد و تغییرات قیمت جهانی فولاد به تبع قیمت محصولات تولیدی نیز تغییر خواهد کرد.
  • هزینه حمل و نقل: شاید این مورد برای اکثر افراد مهم نباشد، اما باید بدانید که هزینه های حمل و نقل جز جدا نشدنی بها تمام شده کالا هستند که بر قیمت تمام شده مواد اولیه و محصول نهایی اثرگذار خواهند بود.

تمامی موارد بالا در قیمت میلگرد تاثیر دارند که باعث می‌شوند تا قیمت ان به صورت روزانه تغییر پیدا کند. به همین دلیل شرکت آراد آهن اقدام به معرفی لیست قیمت روز میلگرد قائم کرده وشما به راحتی می‌توانید از آخرین قیمت های این محصول از طریق سایت آراد آهن اطلاع کسب نمایید.

نمایندگی فروش میلگرد قائم

وجود نمایندگی برای هر شرکت سبب می‌شود تا محصولات آن به صورت مستقیم با بهترین کیفیت و بدون واسطه در اختیار مشتری قرار گیرد. از طرفی خرید از نمایندگی معمولا به صرفه تر بوده و با قیمت مناسب، محصولا را ارائه خواهند کرد. از این رو بیشتر افراد تمیل دارند تا برای خرید به نمایندگی مراجعه نمایند. نمایندگی فروش میلگرد قائم نیز شرکت آراد آهن است که یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کننده محصولات فولادی می‌باشد. در واقع شرکت آرادآهن به عنوان یک مرجع معتبر در زمینه قیمت گذاری و فروش کلیه محصولات فولادی، میلگردهای قائم را با بهترین یمت به بازار عرضه می‌نماید. فروش میلگرد در آرادآهن به دلیل ارتباط بی واسطه و به صورت مستقیم سبب شده تا تا این محصول با نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار گیرد.

خرید میلگرد قائم از آراد آهن

دانستن برخی نکات در هنگام خرید میلگرد به شما کمک خواهد کرد. تا خریدی مناسب و به صرفه را داشته باشید. نوع میلگرد، استانداردهای لازم، میزان کیفیت، وزن، گریدهای مختلف و… از جمله مواردی هستند که بایستی قبل از خرید میلگرد قائم از آراد آهن به آنها توجه داشته باشید. اما مهمترین موردی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید پیدا کردن مرجع خرید میلگرد قائم است. که بتوان با خیال راحت و بدون دغدغه از آن خریداری نمود. شرکت آراد آهن نمایندگی فروش کلیه کارخانجات فولاد و برندهای مطرح در این صنعت را در اختیار داشته است. و همین مورد سبب شده تا مرجعی معتبر برای خرید میلگرد قائم باشد. شما می‌توانید از طریق سایت این مجموعه با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی