لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

مجتمع لوله پروفیل خاورمیانه

مجتمع نورد لوله خاورمیانه

مجتمع نورد لوله خاورمیانه، یکی از مطرح ترین شرکت های تولیدی در زمینه انواع لوله می‌باشد. این مجموعه با هدف گسترش و توسعه فعالیت های خود توانسته علاوه بر انواع لوله محصولات دیگری نظیر پروفیل و چهار چوب در و پنجره را تولید نماید. در ادامه به صورت مفصل درباره مجموعه خاورمیانه و محصولات آن توضیح می‌دهیم.

تاریخچه شرکت نورد لوله خاورمیانه

کارخانه تولیدی لوله خاورمیانه فعالیت خود را با هدف تولید انواع لوله برای انتقال آب و گاز در سال ۱۳۹۳ آغاز نمود. این مجموعه در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار در استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در دو فاز تاسیس گردید. لازم به ذکر است که این شرکت یکی از زیرمجموعه های گروه فولاد ارومیه می‌باشد. این کارخانه با ظرفیت تولید ۱۲۰ هزار تن لوله های اسپیرال در سال توانایی اشتغال زایی برای ۵۰۰ کارگر را داراست. هدف از افزایش تولیدات این شرکت، صادرات به کشورهای همسایه نظیر عراق، ترکمنستان، ارمنستان، آذربایجان و… است.

لوله و پروفیل خاورمیانه

محصولات نورد لوله خاورمیانه

در مورد محصولات نورد لوله خاورمیانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوله مارپیچ: این لوله ها از جنس فولاد گالوانیزه و در طول های مختلف تولید می‌شوند. سیستم تهویه هوا، جابجایی مواد فله در بارگیری کامیون ها، درمانگاه ها و بیمارستان ها برخی از کاربردهای لوله مارپیچی هستند. این محصول دارای کیفیت جوش بسیار خوبی است. و به آن ظاهر صاف و زیبا بخشیده است از این رو استفاده از این محصول بسیار زیاد است.
  • لوله صنعتی: این نوع لوله از طریق شکل دهی ورق سیاه به صورت درزدار تولید می شود. و به لوله هایی از جنس کربن نیز شناخته می‌شوند. پروژه های ساختمانی، انتقال سیالات، پل های فلزی، صنایع پتروشیمی و… از کاربردهای این محصول هستند.
  • لوله مستطیلی: لوله ای از جنس فولاد است که به عنوان لوله مسطح و لوله مربعی مسطح نیز شناخته می‌شود. تعداد زیادی از خطوط لوله برای انتقال مایع مانند نفت، گاز طبیعی، آب، گاز و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • نورد لوله خاورمیانه
  • لوله آب: از جنس فولاد، بدون درز و جوش تولید می شوند، که برای انتقال آب استفاده می‌شوند. طول این لوله های ۶ متر وبوده ودر ضخامت های مختلف توسط شرکت خاورمیانه به بازار عرضه می‌شوند.
  • لوله گاز: از لوله های گازی در نیروگاه ها، ساختمان ها، پتروشیمی و پالایشگاه ها استفاده می‌شود. لوله های انتقال گاز از جنس فولاد بوده و در انواع مختلفی توسط شرکت خاورمیانه تولید می‌شوند.
  • پروفیل شکل گرفته: از پروفیل ها در صنعت ساختمان سازی به وفور استفاده می‌شود. نوعی از این پروفیل که با نام پروفیل درب و پنجره شناخته می‌شود در کارخانه نورد لوله خاورمیانه تولید می‌شود. لازم به ذکر است که این مجموعه انواع دیگری از پروفیل را نیز به بازار عرضه می‌کند.
  •  
خرید پروفیل خاورمیانه

مشخصات فنی لوله و پروفیل خاورمیانه

در زیر جداول مربوط به مشخصات فنی لوله و پروفیل خاورمیانه درج شده است. شما با مراجعه با این جداول می‌توانید اطلاعات لازم را دربراه محصول مورد نظر خود کسب نموده و اقدام به خرید لوله و پروفیل خاورمیانه نمایید.

  • جدول پروفیل شکل گرفته:
  • لوله صنعتی:

قیمت روز لوله و پروفیل خاورمیانه

لوله و پروفیل یکی از پرکاربردترین محصولات فولادی هستند. که در صنایع مختلفی به کار می روند. ساختمان سازی، خودرو سازی، پتروشیمی، پالایشگاه ها انتقال آب و گاز و بسیاری موارد دیگر از جمله کاربردهای این محصولات به شمار می‌آیند. بنابراین نکته ای که در مورد این تولیدات پرفروش بسیار حائز اهمیت است، قیمت لوله و پروفیل خاورمیانه می‌باشد.

نورد لوله خاورمیانه

با توجه به تحولات بازار و برخی مسائل قیمت یکسانی برای این محصولات وجود ندارد و قیمت روز لوله و پروفیل خاورمیانه در نظر گرفته می‌شود. از این رو وجود برخی عوامل نظیر نوع، شکل، جنس، سایز، ضخامت و کاربرد تولیدات این کارخانه، در تعیین قیمت آنها تاثیر گذار بوده و با توجه به آنها می‌توانید قیمت نهایی این تولیدات را مشخص نمایید. از طرفی، با توجه به اینکه شرکت آراد آهن یک مرجع معتبر در زمینه قیمت گذاری محصولات فولادی به شمار می‌آید؛ این شرکت اقدام به انتشار قیمت لحظه ای لوله و پروفیل خاورمیانه در سایت خود کرده و شما به راحتی می‌توانید از آخرین قیمت محصول مورد نظر خود اطلاع کسب نمایید.

لوله و پروفیل ارومیه

مرجع فروش لوله و پروفیل خاورمیانه

پیداکردن یک مرجع فروش معتبر که به راحتی و با بهترین قیمت بتوان محصول فولادی مورد نظر خود را خریدکرد؛ بسیار مهم و اساسی می‌باشد. چراکه برخی افراد سودجو این محصولات را قیمت های باورنکردنی و با کیفیت کمتر و حتی با برندهای دیگر به فروش می‌رسانند. یکی از مجموعه هاییی که سال هاست در این زمینه یعنی فروش آهن آلات مشغول به فعالیت است.

شرکت آرادآهن می‌باشد. این شرکت یکی از مجمو عه های فعال و معتبر در صنعت فولاد کشور به شمار می‌آید. هدف اصلی مجموعه آرادآهن به عنوان نمایندگی فروش لوله و پروفیل خاورمیانه، فروش محصولات این شرکت با کمرتین قیمت و ارسال آنها در کمترین زمان ممکن است. از طرفی دیگر، شرکت آرادآهن با تامین محصولات فولادی پروژه های بزرگی نظیر پتروشیمی و شرکت نفت توانسته در راستای جلب رضایت مشتریان خود قدم بردارد. از این رو این شرکت به عنوان یک مرجع معتبر فروش لوله و پروفیل خاورمیانه به حساب می‌آید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی