لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه فولاد نگین شمس

کارخانه فولاد نگین شمس آرا

کارخانه فولاد نگین شمس آرا یکی از شرکت های سهامی خاص است. در زمینه تولید انواع محصولات فولادی است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در شهر ری آغاز کرد. کارخانه شمس آرا در طی سال های فعالیت خود توانسته به یکی از مطرح ترین مجموعه های تولیدی تبدیل شود.

محصولات مجتمع فولاد نگین شمس آرا

همان طور که اشاره شد، شرکت تولیدی شمس آراد در زمینه تولید انواع محصولات فولادی مشغول به فعالیت است. به عبارتی، محصولات مجتمع فولاد نگین شمس آرا شامل تیرآهن، نبشی، ناودانی، ورق های فولادی، تسمه، رابط داربست و لوله و پروفیل است که در مورد هر کدام توضیحات کاملی ارائه خواهیم کرد.

لوله شمس نگین
  1. تیرآهن: در این مجموعه تیرآهن ها با دو استاندارد IPE و IPB تولید می‌شوند. تیرآهن های IPE بارزترین  نوع تیرآهن بوده و دارای ضخامت یکسان و یکنواخت است. در واقع در این نوع تیرآهن، نازکی بال‌ها در ابتدا و ضخیم شدن تدریجی آن در انتها می‌باشد.  همچنین تیرآهن های IPB نیز به صورت عریض بوده و دارای بال های پهن و مشابه به حرف H تولید می‌شوند. طول بال های این نوع تیرآهن در مقایسه با نوع IPE بیشتر است.
  2. نبشی: یکی از پرکاربردترین محصولات در صنعت ساختمان سازی نبشی ها هستند. این محصول که شباهت به حرف L دارد دارای ضلع عمود برهم می‌باشد. همچنین در دو نوع بال مساوی و نامساوی و به دو روش فابریک و پرسی تولید می‌شود.
  3. ناودانی: از دیگر محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی است که به شکل U  می‌باشد. برای این محوصل استانداردهای متفاوتی وجود دارد که با توجه به این که نبشی و ناودانی همیشه در کنار هم ذکر می‌شوند، بنابراین استاندارد های مشترکی نیز دارند.

لوله و پروفیل نگین شمس آرا

از تولیدات شرکت نگین شمس آرا می‌توان به لوله های درزدار اشاره نمود. در کارخانه شمس آرا این لوله ها به دو روش جوش تولید می‌شوند.

  • روش HFW یا فرکانس بالا که باعث اتصال لبه های ورق شده و پس از آن لبه ها به فاز پلاستیک وارد می‌شوند. در نهایت نیز با اعمال فشارهای ترکیبی دو سر لوله به یکدیگر جوش داده شده و متصل می‌گردند. در این فرآیند لوله درز جوشی، سرعت جوشکاری بالا و فرآیند بسیار کارآمد و بهره وری محصول تولیدی بسیار بالا خواهد بود.
  • روش دیگر جوش با استفاده از آمپر بالا است. این روش که با نام ERW شناخته می‌شود به این صورت است که مقاومت الکتریکی ناشی از حرکت جریان باعث ایجاد گرما شده و این گرما در ناحیه جوشکاری باعث اتصال لبه های لوله جوشی به یکدیگر می‌شود.

از دیگر محصولات این مجموعه می‌توان به پروفیل ها اشاره نمود که به دو شکل مربع و مستطیل تولید می‌شوند. در واقع پروفیل ها مقاطع توخالی هستند که کاربرد فراوانی در صنعت ساخت و ساز و استحکام آنها دارند. پروفیل های مربع و مستطیل با مقاطع کوچک به عنوان نرده های فلزی برای درب و پنجره منازل، کناره راه پله ها و همچنین نرده کشی اطراف دیوارهای کارخانه ها، نرده پیاده روها و خیابان ها بکار می‌روند. لازم به ذکر است که لوله و پروفیل نگین شمس آرا از تولیدات عمده این مجموعه به حساب می‌آید.

تیرآهن شمس

قیمت نبشی و ناودانی نگین شمس آرا

نبشی و ناودانی با توجه به نوع کاربردشان در اندازه و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند بنابراین قیمت های مختلفی نیز خواهند داشت. در حالت کلی فاکتورهایی که تعیین کننده قیمت نبشی و ناودانی نگین شمس آرا هستند شامل: وزن محصولات، کیفیت مواد اولیه بکار رفته در ساخت آنها، قیمت مواد اولیه، روش تولید، انواع نبشی و ناودانی می‌باشند.

قیمت تیرآهن نگین شمس آرا

قیمت تیرآهن برای افرادی که قصد ساخت و ساز دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تیرآهن ها نیز همانند دیگر مقاطع فولادی دارای نوسانات قیمتی بسیاری هستند که موجب می‌شود تا قیمت آنها به صورت روزانه تعیین گردد. وجود برخی عوامل تاثیر زیادی در قیمت روز محصولات نگین شمس آرا اعم از تیرآهن دارد.

  • قیمت نفت: بله، کاهش و یا افزایش قیمت نفت یکی از تاثیرگذارترین موادر در قیمت نهایی تیرآهن می‌باشد. در حالت کلی قیمت نفت در کلیه تولیدات پتروشیمی و محصولات فولادی اثرگذار است. با توجه به این مسئله، می‌توان نتیجه گرفت که قیمت مواد اولیه و مواد خام یکی از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت تیرآهن خواهند بود.
  • ·         تغییرات فصلی: از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت تیرآهن تغییرات فصلی است. چراکه در فصل زمستان محدودیت های بیشتر برای مواد اولیه محصولات فولادی بوجود خواهد آمد و همین مورد باعث نوسانات قیمت تیرآهن نگین شمس آرا خواهد شد. 

البته عوامل دیگری نیز هستند که در نوسانات قیمتی تاثیر خواهند داشت. نوسانات ارز، قیمت های جهانی فولاد، بورس، حمل و نقل کالاها، میزان عرضه و تقاضا از جمله این عوامل هستند.

قیمت لوله و پروفیل نگین شمس آرا

لوله و پروفیل ها از پرکاربردترین محصولات فولادی در صنعت، ساختمان سازی و کشاورزی محسوب می‌شوند. با توجه به این که لوله و پروفیل ها در ابعاد مختلف با ضخامت های متفاوت تولید می‌شوند. بنابراین قیمت های هر نوع از آنها متفاوت خواهد بود. در حالت کلی، عواملی که در نوسانات قیمت تیرآهن اثرگذار هستند در قیمت لوله و پروفیل نگین شمس آرا نیز تاثیرگذار خواهند بود.

تیرآهن - قیمت امروز

خرید محصولات تولیدی نگین شمس آرا

برای خرید محصولات تولیدی نگین شمس آرا لازم است تا اطلاعات لازم و جامعی را درباره این محصولات کسب کنید. در این صورت می‌توانید خرید مناسب و مطمئنی را تجربه نمایید. علاوه بر دانستن مشخصات محصولات نگین شمس آراد قیمت تولیدات این شرکت نیز از اهمیت زیادی برای خریداران برخوردار است. با توجه به موارد گفته شده، خرید از نمایندگی این شرکت می‌تواند خرید مطمئن را برای شما به همراه آورد. 

شرکت آرادآهن به عنوان مرکز فروش محصولات کارخانه فولاد نگین شمس آرا، محصولات این شرکت را بهترین قیمت به بازار عرضه می‌کند. آرادآهن یک مجموعه معتبر در زمینه قیمت گذاری و فروش محصولات فولادی می‌باشد که تجربه طولانی در این زمینه دارد. این مجموعه همواره آخرین قیمت های تولیدات شرکت شمس آرا را به همراه مشخصات آنها در سایت خود منتشر می‌کند.شما می‌تواند برای خرید محصولات تولید این شرکت با بهترین قیمت و بدون واسطه با سایت آرادآهن مراجعه کنید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی