لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

فولاد الماس یزد

فولاد الماس یزد

مجموعه فولاد الماس یزد یکی از تولیدکنندگان فعال نبشی و ناودانی در استان یزد می‌باشد. وجود معادن غنی و بزرگ در این استان سبب شده تا کارخانه های فولادی زیادی به بهره برداری برسند. از طرفی این شرکت توانسته در طی سال ها تلاش و فعالیت، ظرفیت تولیدی خود را به بیش از ۶ هزار تن در سال برساند.

در سال ۱۳۹۴، واحد تولیدی الماس یزد با ظرفیت تولیدی ۶ هزار تن انواع فولاد فعالیت خود را آغاز نمود. در حال حاضر، شرکت  فولاد الماس یزد بخش عمده‌ای از نیاز بازار را در زمینه تولید انواع ناودانی و نبشی برعهده دارد و توانسته ظرفیت تولید خود را در طی سال های گذشته افزایش دهد. تعداد کارکنان این مجموعه از سال بهره بردای آن تا به امروز حدود ۶۵ نفر بوده.

محصولات فولاد الماس یزد

محصولات فولاد الماس یزد با به کارگیری تجهیزات به روز و در کنار استانداردهای ملی و بین المللی شامل موارد زیر می‌باشد.

نبشی فولاد الماس یزد:

پروفیل هایی که به صورت عمود بر هم تولید، و به شکل L  می‌باشند را نبشی می‌گویند. در حالت کلی دو نوع نبشی به دو دسته بال مساوی و بال نامساوی تقسیم بندی می‌شود. از کاربردهای این محصول می‌توان به اتصال ستون ها، اتصال پل به ستون، ساخت خرپا و ستون و… اشاره نمود.

ناودانی فولاد الماس یزد:

پروفیل هایی که به شکل U هستند را ناودانی می‌گویند و به دو صورت ساده و مشبک دسته بندی می‌شوند. نوع مشبک آن از ورق گرم گالوانیزه تولید می‌شود و برای نصب سنگ به شکل خشک یا ساخت قفسه های فولادی مورد استفاده قرارمی‌گیرند. در حالی که ناودانی ساده با ورق گرم تولید و در صورت نیاز گالوانیزه خواهد شد. از این نوع ناودانی در ساخت پل استفاده می‌گردد.

 

مشخصات فنی محصولات فولاد الماس یزد

همان گونه که اشاره شد، شرکت الماس یزد به تولید نبشی و نودانی مشغول بوده و از جمله مشخصات فنی محصولات فولاد الماس یزد می‌توان گفت که: ناودانی در دو حالت پرسی و فابریک و در سایزهای ۱۰ تا ۱۶ تولید می‌شوند. در واقع ناودانی ۱۰، ناودانی ۱۲، نوادانی ۱۴ و ناودانی ۱۶ از تولیدات این شرکت هستند. از طرفی دیگر نبشی نیز در دو نوع مرکب و منفرد تولید می‌شود و دارای طول ۶ متر و سایز ۷ و ۸ می‌باشند.

قیمت نبشی و ناودانی

ناودانی و نبشی به عنوان تولیدات فولاد الماس یزد، کاربردهای زیادی در صنایع مختلف نظیر ساختمان سازی دارند. بنابراین در انواع و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. همین مورد دلیل بر قیمت های مختلف این محصولات بوده و سبب می‌شوند تا قیمت ثابتی نداشته باشند. برای مثال ناودانی ها برای مصارفی مانند ساخت چارچوب ها، انواع ماشین آلات، اسکلت کامیون ها، انواع تشکیلات دریایی، تجهیزات ساختمانی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو برای هر کاربرد نوع ناودانی و جنس آن متفاوت بوده و در نتیجه قیمت آن نیز یکسان نخواهد بود.

در حالت کلی می‌توان گفت: مواد اولیه و روش تولید محصولات فولاد الماس یزد، از عواملی هستند که در قیمت گذاری تولیدات این کارخانه اثر گذار هستند. اما، عواملی دیگری نیز وجود دارند که در قیمت کلیه محصولات فولادی تاثیر داشته و باعث می‌شوند تا قیمت آنها به صورت روزانه اعلام گردد. نوسانات ارز، بورس، وارداتی بودن مواد اولیه، بازار جهانی، میزان عرضه و تقاضا، هزینه حمل و نقل کالا از جمله این عوامل هستند. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق و بروز از محصولات الماس یزد به سایت آراد آهن مراجعه کرده و اطلاعات دقیق از آنها را کسب نمایید.

خرید نبشی و ناودانی

خرید محصولات فولاد الماس یزد

با توجه به گسترش روز افزون محصولات فولادی به ویژه انواع پروفیل ها، شناخت و کسب اطلاعات درباره کاربردها و ویژگی های آنها قبل از خرید امری ضروری خواهد بود. توجه به این نکات در هنگام خرید محصولات فولاد الماس یزد از این قاعده مستثنی نبوده و به شما کمک خواهد کرد تا خریدی مطمئن داشته باشید.

  • اصطلاحات: وجود برخی از اصلاحات رایج سبب می‌شود تا خریداران دچار سردرگمی شوند. به عنوان مثال کوتاه و بلند، گوشت و یا گلمیخ از جمله اصلاحات ناودانی و لقمه، سبک و سنگین، کوتاه و بلند نیز از دیگر اصطلاحات بکار رفته در نبشی می‌باشند.
  • بنگاه داری: معمولا برخی شرکت ها هزینه‌ای در قبل انبارداری، بارگیر و مالیات برارزش افزوده دریافت می‌کنند که به آن هزینه بنگاه داری می‌گویند.
  • قیمت: در حال حاضر قیمت محصولات فولادی و انواع پروفیل ها به صورت روزانه اعلام می‌شود. این قیمت روزانه تحت تاثیر برخی عوامل مانند مواد اولیه تغییر خواهد کرد. بنابراین با مراجعه به سایت های معتبر در این زمینه اطلاع کامل را کسب نمایید.
  • نحوه خرید: علاوه بر موارد بالا،موردی که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید؛ خرید از مراکز معتبر کارخانه الماس یزد است. به این دلیل که تولیدات این شرکت به صورت مستقیم و با قیمت بهتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مرکز فروش محصولات فولاد الماس یزد

آراد آهن مرکز فروش محصولات فولاد الماس یزد، در راستای جلب نظر مشتری و فروش محصولات این شرکت، موفقیت چشمگیری را کسب کرده است.

شرکت آراد آهن یک برند نام آشنا در استان اصفهان است. این شرکت با تلاش و پشتکار خود توانسته رتبه یک ارزان ترین قیمت عرضه آهن آلات از جمله محصولاتی که در شرکت الماس یزد تولید می‌شود را بدست آورد. از طرفی همکاری شرکت آراد آهن با پروژه های بزرگی نظیر تعامل با پیمانکاران شرکت نفت، پالایشگاه و پتروشیمی اصفهان، شهرداری و اداره آبفای استان های بزرگ کشور، آموزش و پرورش، سازمان عمران شهرداری و… نشان دهنده رضایت مشتریان این شرکت خواهد بود.

چنانچه به دنبال محصولات و تولیدات کارخانه الماس یزد با نازل ترین قیمت و بدون واسطه هستید؛ می‌توانید به سایت آراد آهن مراجعه نمایید. کارشناسان و مشاورین این شرکت همواره پاسخ گوی سوالات شما نظیر قیمت محصولات فولاد الماس یزد خواهند بود.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی