لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه آذر فولاد امین تیکمه داش

کارخانه آذر فولاد امین تیکمه داش

کارخانه آذر فولاد امین تیکمه داش یکی از بزرگ ترین واحدهای تولیدی در استان آذربایجان شرقی است. مجموعه فولاد امین با تلاش و پشتکار خود در طی سال ها فعالیت توانسته کارخانه خود را توسعه و گسترش دهد. به طوری که هم اکنون با بهره برداری از سه فاز قابلیت تولید خود را بیش از پیش افزایش داده است. این شرکت در حال حاضر به تولید انواع میلگرد و مقاطع آن مشغول می‌باشد.

خط تولید آذر فولاد تیکمه داش

کارخانه آذر فولاد امین تیکمه داش از ابتدا تا به امروز

مجموعه فولاد امین تیکمه داش در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت ۱۴ هزار هکتار و در منطقه تیکمه داش استان آذربایجان شرقی  فعالیت خود را آغاز نمود. مدیرعامل این شرکت آقای حسین حضرتی است. که با کمک گرفتن از افراد با تجربه و متخصص در کنار تجهیزات و تکنولوژی های جدید توانسته بخش زیادی از نیاز بازار را تامین نماید. محصولات این شرکت از کیفیت و مرغوبیت مطلوبی برخوردار هستند و دلیل آن نیز واحد کنترل کیفی این کارخانه می‌باشد. در واقع هر محصول تولیدی پس از تولید مورد بررسی هایی مانند اندازه محصول، شکل ظاهری، خواص مکانیکی، مقاومت کششی، خم و باز خم، مقاومت کششی به مقاومت تسلیم و ترکیبات شیمیایی محصول قرار می‌گیرد تا میزان کیفیت آن مشخص گردد.

همان طور که اشاره شد کارخانه فولاد امین در سه فاز و با نام تجاری AFA Steel  شروع به کار کرد. در فاز اول با ظرفیت تولیدی ۳۰۰ هزار تن نورد میلگرد و مقاطع فولادی فعالیت می‌کند. فاز دوم نیز با هدف تولید ۴۰۰ هزار تن شمش فولادی احداث شده است. و فاز سوم نیز با هدف تولید نورد میلگرد با ظرفیت ۴۰۰ هزار تن شروع به کار کرده است.

میلگرد آذر فولاد

محصولات تولیدی صنایع آذر فولاد امین

محصولات تولیدی کارخانه آذر فولاد امین تیکمه داش با بهره گیری از تجهیزات به روز تولید و روانه بازار می‌گردد. این محصولات که شامل میلگردهای نوع A2  و A3 می‌باشد که در حال حاضر قابلیت تولید ۱۷۰هزار تن را داراست. همان طور که می‌دانید:

میلگرد گرید A2: این میلگرد به عنوان ۱۹ درصد میلگرد نیمه خشک و نیمه نرم شناخته می‌شود و دارای تنش جاری ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر و همچنین تنش گسیختگی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر است. شکل ظاهری آن به صورت آجدار و عمدتا آج فنری بوده و برای عملیات ساختمانی و جوشکاری مناسب است.

میلگرد گرید A3: ان نوع میلگرد با ۱۴ درصد میلگرد خشک و نیمه نرم شناخته شده و دارای تنش تجاری ۴۰۰۰ و تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر است. شکل ظاهری این نوع میلگرد به صورت آجدار و عمدتا آج جناقی بوده و بیشتر برای تغییر شکل با زاویه های تند و همچنین آهنگری مناسب خواهد بود.

لازم به ذکر است که محصولات تولیدی کارخانه آذر فولاد امین تیکمه داش دارای استانداردهای زیر می‌باشد.

ASTM A615,2005

BS4449,2009


JIS G3112,2010

GOST 5781-82,1993

ISO6935-2,2007

ISO6935-2,2007

DIN488-2,2009

مشخصات فنی میلگرد آذر فولاد امین

برای اطلاع از مشخصات فنی میلگرد آذر فولاد امین باید گفت که میلگرد با گرید A2  در سایزهای ۸ تا ۱۰ و همچنین میلگرد گرید A3 نیز در سایزهای ۱۰ تا ۳۲ تولید و به بازار عرضه می‌گردد.  اما به صورت دقیق و جزئی مشخصات فنی آنها به شکل زیر است.

سایز میلگرد۸۱۰۱۲۱۴۱۶۱۸۲۰۲۲۲۵۲۸۳۲
وزن میلگرد۴.۴۱۷۱۰۱۳۱۳.۹۱۸.۱۳۲۳۲۸.۳۳۴.۳۴۴.۶۵۶۷۳.۱

میلگردهای تولید در صنایع آذر فولاد امین تیکمه داش در طول استاندارد ۱۲ متر هستند. و با بسته بندی های مناسب و آرم afa به بازار عرضه می‌شوند. روند تولید این میلگردها به این صورت است که ابتدا شمش های فولادی در حرارت ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد ذوب شده و توسط یک جک هیدرولیکی در ردیف های مشخص برای نورد آماده می‌شوند. سپس غلتطک های تعبیه شده در دستگاه نورد، طی سه مرحله با اعمال فشار و کشش موجب رسیدن فولاد به قطر شده و برای آج زنی آماده خواهند شد. گفتنی است که آج زنی گرید A2 در همین مرحله و آج زنی گرید A3 در مرحله خنک شدن صورت خواهد گرفت.

میلگرد تیکمه داش

نمایندگی فروش میلگرد آذر فولاد امین

شرکت آراد آهن به عنوان نمایندگی فروش میلگرد آذر فولاد امین، محصولات این شرکت را با بهترین قیمت و مناسب ترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در واقع آراد آهن مجموعه ای معتبر است. که با داشتن مجوزهای لازم از وزارت صنعت و معدن و تجارت توانسته به عنوان یک مرجع رسمی فروش آهن آلات تبدیل شود. از طرفی با توجه به اینکه فروش این شرکت از طریق سایت و به صورت غیر حضوری است.

بنابراین دارا بودن مجوزهای لازم در ارتباط با فعالیت مربوطه از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد. شرکت آراد آهن با برخورداری از کلیه مدارک و مجوزهای مربوطه  توانسته به یک مجموعه قابل اعتماد برای خرید انواع میلگرد آذر فولاد امین تبدیل گردد. شما می‌توانید به اطلاع دقیق از ویژگی ها و قیمت میلگرد آذر فولاد امین در اصفهان به سایت آراد آهن مراجعه کنید. و یا با کارشناسان ما در این رابطه تماس حاصل فرمایید. گفتنی است که فروش میلگرد آذر فولاد امین در آراد آهن از سابقه طولانی برخوردار بوده و سفارشات به راحتی و در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

قیمت روز میلگرد آذر فولاد امین

امروزه با تغییر برخی عوامل مانند مواد اولیه و شمش ها قیمت نهایی میلگرد نیز به صورت روزانه در حال تغییر است. از طرفی با توجه به اینکه قیمت شمش در ایران با بازارهای جهانی متفاوت است. و برخی از این شمش ها نیز به صورت وارداتی هستند. سبب می‌شود تا قیمت گذاری در بازرهای داخلی متفاوت بوده و از این رو روزانه تعیین گردد.

مورد دیگری که در تعیین قیمت میلگرد تاثیر بسزایی دارند، سایز و نوع آج آن می‌باشد. اما به طور کلی می‌توان گفت قیمت میلگرد A2 نسبت به میلگرد A3 در همان سایز ارزانتر است. همینطور در یک نوع میلگرد سایزهای بزرگ‌تر نسبت به سایزهای کوچکتر ارزانتر می‌باشند. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز برای آگاهی دقیق از آخرین قیمت روز میلگرد آذر فولاد امین به سایت آراد آهن مراجعه نمایید. در واقع این شرکت با داشتن تجربه و بالای خود در زمینه فروش انواع میلگرد اقدام به ارائه لیست قیمت میلگرد آذر فولاد امین نموده تا مشتریان و مراجعه کنندگان به راحتی از آخرین قیمت های بازار اطلاع کسب نمایند.

مرجع خرید میلگرد آذر فولاد امین

وجود یک مرجع خرید میلگرد آذر فولاد امین که معتبر باشد و به راحتی بتوان به آن اعتماد کرد بسیار مهم و اساسی می‌باشد. از این رو این سایت ها باید دارای ویژگی هایی باشند که بتوان به آنها اعتماد کرده و سپس اقدام به خریداری محصول مورد نظر نمود.

  • ارائه محصول با کیفیت و اورجینال که دارای گارنتی می‌باشد؛ از عوامل مهم در خرید است.
  • قرار دادن کلیه اطلاعات و مشخصات محصولات در سایت موجب جلب نظر مشتری شده و سبب می‌شود تا خرید راحت و سریع داشته باشد.
  • تحویل سریع و به موقع محصول باعث می‌شود تا مشتری به شرکت و سایت مربوطه اعتماد کرد و این مورد تبلیغی برای برای شرکت مرود نظر خواهد بود.
  • ارائه قیمت های به روز و مناسب نسبت به رقبای خود نیز از عوامل مهمی است که هر فرد در نگاه اول به آن توجه خواهد کرد.

شما با خرید میلگرد آذر فولاد امین از آراد آهن از کلیه موارد بالا بهره‌مند خواهید شد.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی