لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه پروفیل ارومیه

لوله و پروفیل ارومیه

یکی از مهم ترین صنایع در ایران، صنعت تولید مقاطع فولادی است. خوشبختانه با وجود ذخایر معدنی فراوان و منابع انسانی متعهد روند تولید مقاطع فولادی مختلف در کشور رو به پیشرفت است. در اکثر استان های کشور کارخانه های تولید انواع آهن آلات فعالیت های ارزشمتدی را انجام می دهند. کارخانه لوله و پروفیل ارومیه یکی از کارخانه های تاثیر گذار در صنایع مختلف در شمال غرب کشور است. در ادامه بیشتر با این کارخانه آشنا می شوید.

لوله و پروفیل ارومیه

به سبب تلاش و کوشش بی‌پایان مهندسین و کارشناسان مجرب در کشور عزیزمان ایران تولید اکثریت صنایع فلزی و دیگر اقلام رونق گرفته و مسیر استقلال و خود کفایی را می‌پیماید. البته لازم به ذکر است در برخی تولیدات و کارخانجات از مرز خود کفایی گذشته و شروع به صادرات نیز کرده‌اند. از جمله این کارخانجات می‌توان به شرکت تولیدی لوله و پروفیل ارومیه اشاره کرد. این کارخانه با کسب موفقیت و افتخارات فراوان در این زمینه به بزرگ‌ترین شرکت تولیدی غرب کشور تبدیل شده است. و تولیدات کارخانه لوله و پروفیل ارومیه ضمن تأمین نیازهای داخلی کشور به کشورهای همسایه در منطقه نیز صادر می‌شوند.

لوله ارومیه| قیمت لوله ارومیه

تاریخ و مکان احداث کارخانه لوله و پروفیل ارومیه

این شرکت در سال‌ ۱۳۷۹ و در شهرک صنعتی ارومیه احداث و شروع به کار کرد. در ابتدای تاسیس این شرکت از مساحت تقریبی ۳۰۰۰۰ متر مربع برخوردار بود. و با مرور زمان پیشرفت کرده و توسعه چشم گیری داشته است. این شرکت موفق در آدرس، ارومیه، شهرک صنعتی فاز۲ ،خیابان ۱،پلاک ۱ واقع شده است. بعد از مدتی از تاسیس دفتر خود را در تهران نیز راه اندازی نموده است. و به گسترش هرچه بیشتر فعالیت خود در سطح کشور پرداخت. در حال حاضر این شرکت در دو منطقه آذربایجان غربی فعالیت کرده و پنج شرکت دیگر به زیر مجموعه‌های خود اضافه کرده است.

شرکت ‌های موجود در زیر مجموعه شرکت لوله و پروفیل ارومیه شامل شرکت فولاد ارومیه، شرکت نورد لوله خاورمیانه، شرکت چی چست گاز و گالوانیزه، شرکت صنعتی دورنا  است. این کارخانه به همراه زیر مجموعه‌های خود در مساحتی در حدود ۲۵۰ هکتار به فعالیت خود ادامه می دهد. صنایع لوله و پروفیل ارومیه سبب اشتغال زایی بیش از ۱۰۰۰ نفر در استان آذربایجان غربی شده است. و این به نوبه خود یک افتخار بزرگ در این منطقه محسوب می شود.

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل ارومیه

این مجموعه گرانبها در زمینه تامین نیاز مصرف داخلی و خارجی فعالیت‌های خویش را توسعه داده و محصولات متنوعی را تولید می کند. از محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل ارومیه می توان لوله‌های مارپیچ، لوله‌های صنعتی، لوله‌های مستطیلی، لوله‌های مربعی، لوله‌های آب، لوله‌های گاز، چهارچوب درب و پنجره، پروفیل‌های شکل گرفته، لوله‌های توزیع گاز را نام برد. تنوع محصولات تولیدی لوله و پروفیل ارومیه بسیار بالا بوده و در حدود ۲۵۰ نوع محصول دارد.

این شرکت در حوزه‌های مختلفی فعالیت دارد که به تعدادی از آن‌ ها اشاره می ‌کنیم. لوله، مجاری و خطوط لوله، هواکش و شبکه‌های لوله فولادی از جمله حوزه های فعالیت این کارخانه است. لوله‌های فولاد بدون درز، حلقه‌ها و بست‌های فلزی، ظروف استوانه‌ای و قوطی، قوطی افشانه فلزی که برای بسته بندی و حمل و نقل استفاده می‌شود. نیز از جمله فعالیت های وسیع این کارخانه محسوب می شود. از دیگر زمینه های فعالیت این کارخانه می توان به ظروف فلزی که برای بسته بندی و حمل و نقل و ذخیره سازی آن استفاده می‌شود و لوله‌های مارپیچ که به لوله اسپیرال نیز معروف هستند، اشاره  کرد. در ادامه با قیمت پروفیل لوله و پروفیل ارومیه و دیگر محصولات آشنا خواهید شد.

قیمت لوله و پروفیل ارومیه

قیمت محصولات کارخانه لوله و پروفیل ارومیه

قیمت محصولات کارخانه لوله و پروفیل ارومیه نسبت به دیگر تولیدات فلزی داخلی از قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای برخوردار بوده و علاوه بر آن کیفیت فوق ‌العاده ‌ای نیز را دارد. شرکت آراد آهن نمایندگی فروش محصولات لوله و پروفیل ارومیه را در بازار با بهترین قیمت بر عهده دارد. شما با مراجعه به سایت ‌آراد آهن ما می ‌توانید از آخرین قیمت‌ ها و تغییرات آن ‌ها آگاه شوید. و اطلاعات لازم در مورد محصولات و نحوه خرید آن ‌ها را به دست آورید. با توجه به نوسانات قیمت انواع آهن آلات در خرید و فروش این محصولات باید دقت ویژه ای داشت. قیمت لوله و پروفیل نیز مانند دیگر مقاطع فولادی به عوامل مختلفی نظیر استاندارد تولید، کارخانه تولید کننده و … بستگی دارد. قیمت روز محصولات لوله و پروفیل ارومیه را از برترین مرجع فروش انواع آهن آلات می توانید دنبال کنید.

میزان تولید و نوع فعالیت کارخانه لوله و پروفیل ارومیه

شرکت لوله و پروفیل ارومیه رتبه بسیار خوبی در بین تولید کنندگان داخلی کسب کرده است. سالیانه در حدود ۱۴۰۰۰۰ تن انواع لوله، پروفیل، انواع قوطی و غیره در این کارخانه تولید می‌ شود. شرکت نورد لوله خاورمیانه که از زیر مجموعه‌ های این شرکت است و در سال ۱۳۸۲ تاسیس گردیده است. منظور از تاسیس این شرکت، تولید لوله و خطوط انتقال آب، گاز و نفت بود. این شرکت اقدامات وسیعی در حدود ۲۰ پروژه دولتی جهت انتقال آب به مناطق کشاورزی اجرا کرده است. این شرکت نیز در منطقه بزرگراه شهید کلانتری با مساحت ۴۴ هکتار تاسیس شده است. این کارخانه در تولید محصولات خود از استانداردهای قابلی بهره می گیرد. همین مسئله باعث شده است تا خرید محصولات لوله و پروفیل ارومیه توسط بسیاری از مشتریان داخلی انجام پذیرد.

صادرات کارخانه لوله و پروفیل ارومیه

همان طور که در ابتدا توضیح دادیم کارخانه تولید لوله و پروفیل ارومیه ضمن تأمین نیازهای بازار داخلی به شناسایی نیاز و کمبود کشورهای همسایه در منطقه نیز پرداخته و صادرات محصولات خود به این کشورها را نیز در برنامه کار خود قرار داده است. کشورهایی که از محصولات کارخانه لوله و پروفیل ارومیه استفاده می‌کنند شامل ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، ترکمنستان، افغانستان و عراق می‌باشند. استانداردهای محصولات لوله و پروفیل ارومیه مورد قبول این کشورها واقع است. و محصولات زیادی از این کارخانه به کشورهای ذکر شده، صادر می گردد.

میزان اشتغال زایی کارخانه لوله و پروفیل ارومیه

کارخانه لوله و پروفیل ارومیه با مدیریت آقای علیرضا قدسی و همکاری احمد کلانتری و بابک قنبری و دیگر مدیران موفق در این زمینه موفقیت های بسیاری کسب کرده است. این کارخانه در ارومیه درصد اشتغال زایی بومی بالایی را به خود اختصاص داده است. نقش پررنگ این کارخانه در استخدام جوانان آن منطقه غیر قابل انکار است.  این شرکت با توجه به بازار رقابت موجود و پیشرفت روز افزون تولیدات در زمینه‌های مختلف به فکر رقابتی سالم و ارائه تولیدات با کیفیت بوده و مسیر پیشرفت و ترقی را می‌پیماید.

مشخصات فنی محصولات لوله و پروفیل ارومیه نمایانگر تلاش بی وقفه مدیران و دیگر عوامل اجرایی در این عرصه است.شرکت با فعالیت در انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران، انجمن شرکت‌ های ساختمانی، انجمن‌ شرکت ‌های پیمانکار تاسیسات و تجهیزات صنعتی ایران و سایر انجمن‌ ها به فکر توسعه تولیدات خود است. برترین مرجع فروش محصولات لوله و پروفیل ارومیه، شرکت آراد آهن اصفهان است، جرا که محصولات این کارخانه با بهترین قیمت در این مجموعه به فروش می رسد.

محصول پر مصرف و متداول تولیدی شرکت لوله و پروفیل ارومیه

تمامی محصولات تولید شده توسط کارخانه لوله و پروفیل ارومیه از کیفیت بسیار بالا و استانداردهای جهانی لازم برخوردار است. از محصولات پر مصرف این شرکت لوله مارپیچی یا لوله اسپیرال است که دارای ضخامت‌های متنوعی از ۸ تا ۱۲۰ اینچ می ‌باشد. این محصول بیشتر جهت آبرسانی و گاز رسانی استفاده می ‌شود. این لوله‌ ها توسط غلتک ‌ها که ورقه ‌ها را حلزونی می‌ کنند به این شکل در می ‌آیند. آماده سازی، شکل دهی و جوش کاری زیر پودری داخلی و خارجی این ورقه ‌ها بسیار پر زحمت است. با این حال این نوع لوله جزو محصولات متداول در این کارخانه است. و این به سبب کاربرد زیاد و کیفیت بالای این محصول است. قیمت لوله، لوله و پروفیل ارومیه با توجه ضخامت و وزن محصولات لوله و پروفیل ارومیه تعیین می شود.

جمع بندی

ما در این مطلب به شرح کارخانه لوله و پروفیل ارومیه و محصولات تولیدی آن و مرجع خرید لوله و پروفیل ارومیه پرداختیم. این شرکت دارای دو کارخانه تولیدی در دو منطقه در آذربایجان غربی و  پنج شرکت زیر مجموعه در تولید صنایع فلزی می ‌باشد. شرکت آراد آهن نیز در همکاری با این مجموعه مسئولیت نمایندگی فروش لوله و پروفیل ارومیه با بهترین و به صرفه ترین قیمت در بازار آهن ایران را بر عهده دارد.

شما جهت آگاهی بیشتر از قیمت روز محصولات تولیدی و دیدن تنوع بالای محصولات و نحوه خرید می توانید از سایت اینترنتی ما دیدن فرمایید. این کارخانه هدف تأمین نیازهای مصرف داخلی و خودکفایی در زمینه تولید و جلوگیری از واردات این محصولات از خارج را در پی شگرفته است. همچنین این شرکت با هدف ایجاد اشتغال زایی برای جوانان عزیز کشورمان تاسیس و به فعالیت خود ادامه می ‌دهد. این شرکت ضمن تأمین نیازهای داخلی در زمینه صادرات نیز فعالیت کرده و محصولات خود را به کشورهای همسایه در منطقه نیز صادر می ‌کند.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی