لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه صبا فولاد زاگرس

کارخانه صبا فولاد زاگرس

کارخانه صبا فولاد زاگرس در سال  ۱۳۹۳ در استان چهار محال بختیاری، شهرستان بروجن واقع در شهرک سفید دشت شروع به فعالیت کرد. محصولات تولیدی صبا فولاد زاگرس شامل میلگرد می شود. تولیدات فاز نخست این شرکت در هر ساعت به حدود شصت تن و به صورت سالیانه به چهارصد و بیست هزار تن می رسد. کیفیت میلگرد صبا فولاد زاگرس بسیار خوب و بالا بوده و علاوه بر این، قیمت میلگرد زاگرس بسیار مناسب می باشد و از تقاضای خوبی در بازار برخوردار است . آراد آهن یکی از شرکت های بازرگانی است که میلگرد زاگرس را با بهترین قیمت عرضه می نماید.

محصولات تولیدی صبا فولاد زاگرس

محصولات تولیدی صبا فولاد زاگرس شامل میلگرد های آجدار فولادی می گردد که از این محصولات برای تقویت کردن سازه های بتنی استفاده می شود. این کارخانه تولید کننده انواع میلگرد های فولادی با کربن کم و متوسط و همچنین کم آلیاژ می باشد. محصولات تولیدی صبا فولاد زاگرس از کیفیت بالا و مناسبی برخوردار هستند. بهره گیری از فناوری های پیشرفته و سیستم ترمیکس باعث افزایش استحکام کششی میلگرد ها بر اساس استاندارد های بین المللی می گردد.

محصولات این کارخانه با استفاده از تجهیزات به روز دنیا و با راندمان و کیفیت بالا و همچنین با مشارکت پیمانکاران داخلی و خارجی تولید می گردد. فاز دوم این کارخانه قرار است در زمینه فولاد سازی و تولید شمش های فولادی احداث شود. در حال حاضر فرآیند های مالی و فنی آن انجام شده و مجوز های لازم در این زمینه اخذ گردیده است.

کیفیت میلگرد صبا فولاد زاگرس

کیفیت میلگرد یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در ساخت و ساز می باشد که تاثیر زیادی در نتیجه نهایی یک پروژه خواهد داشت. در هنگام خرید میلگرد باید نهایت دقت و بررسی لازم را داشت و تا حد امکان در این زمینه اطلاعات کافی به دست آورد. یکی از تولید کنندگان بزرگ میلگرد کارخانه صبا فولاد زاگرس می باشد. در تولید میلگرد زاگرس از مواد اولیه بسیار با کیفیت استفاده می شود. علاوه بر این در این کارخانه از نیروی ماهر و با تجربه استفاده می شود. این عامل خود در کیفیت میلگرد صبا فولاد زاگرس بسیار موثر می باشد. همچنین داشتن تجهیزات و ماشین آلات به روز و دانش فنی بالا یکی دیگر از عوامل موثر در کیفیت این میلگرد ها به حساب می آید و این شرکت تمامی این عوامل را دارا می باشد.

این کارخانه در سال ۱۳۹۰ موفق به دریافت تقدیر نامه طرح نمونه استان و در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت طرح نمونه صنعتی شده است. این خود نشان دهنده کیفیت بالای محصولات تولید شده در این کارخانه می باشد.

قیمت میلگرد زاگرس

قیمت میلگرد زاگرس در برابر دیگر کارخانه های رقیب از نرخ پایین تری برخوردار است و با وجود کیفیت بالا بسیار مقرون به صرفه می باشد. اما درباره قیمت این محصول نمی توان هزینه مشخصی را تعیین کرد. عوامل بسیاری در این موضوع دخیل هستند که باعث تغییرات روزانه و گاه لحظه ای در قیمت روز میلگرد زاگرس می شوند.

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت میلگرد زاگرس مربوط به وزن و سایز این محصولات می باشد . عوامل مهم دیگر در تعیین قیمت محصولات کارخانه صبا فولاد زاگرس مربوط به نرخ ارز و قیمت جهانی آهن می باشد. با بالا و پایین رفت این نرخ ها قیمت میلگرد ها هم دچار نوساناتی می شود.

خرید میلگرد زاگرس

کارخانه صبا فولاد زاگرس دارای نمایندگی های فعال در سراسر ایران می باشد. یکی از این نمایندگی ها شرکت بازرگانی آراد آهن می باشد.

برای خرید میلگرد زاگرس از آراد آهن می توان هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی اقدام نمود و این محصولات با کیفیت را در کوتاه ترین زمان دریافت نمود. همچنین برای خرید میلگرد زاگرس می توانید با مشاوران و کارشناسان آراد آهن تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های آنها بهره ببرید. در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کرده و و پس از تسویه حساب آن را در اسرع وقت دریافت نمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی