لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه میلگرد سیادن ابهر

کارخانه فولاد سیادن ابهر

کارخانه فولاد سیادن ابهر در زمینی با متراژ ۷۰۰۰ متر مربع از سال ۱۳۸۵، در استان زنجان و در ۷  کیلومتری جاده تاکستان فعالیت خود را آغاز کرده است. این کارخانه با ظرفیت تولید ۲۸۸۰۰۰ تن در سال، بخش بزرگی از نیازهای داخلی و خارجی را رفع کرده است. فروش میلگرد ابهر توسط این کارخانه با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی مطلوب صورت می‌گیرد. محصولات این کارخانه با دارا بودن استانداردهای لازم از با کیفیت‌ترین ملزومات ساخت و ساز به حساب می‌آیند. استانداردها و مشخصات میلگرد ابهر یکی از اطلاعاتی است که حتما باید قبل از خرید محصولات این شرکت درباره آن بدانید.

انواع محصولات فولاد سیادن ابهر

به طور کلی این کارخانه یکی از تولیدکنندگان میلگرد‌های آجدار می‌باشد. انواع محصولات فولاد سیادن ابهر عبارت است از میلگرد و بیلت فولادی. محصولات نام برده شده معمولا در ساختمان سازی، خاموت زنی و صنعت کاربرد دارند. همچنین بخشی از محصولات این کارخانه به صورت تجاری در بازار بورس عرضه می‌شوند. انواع میلگرد سیادن ابهر با توجه به نیازهای مصرف کننده، در دو نوع میلگرد ساده و آجدار تولید به بازار عرضه می‌شود. این کارخانه علاوه بر میلگرد و بیلت فولادی تولید کننده انواع مقاطع فولادی نیز می‌باشد. اما با ایجاد یک خط تولید مختص به انواع میلگرد، بخش قابل توجهی از تمرکزش را روی تولید میلگرد باکیفیت گذاشته است. لازم به ذکر است که میلگرد زنجان استانداردهای منحصر به فردی دارد. این استانداردها سبب بالا رفتن کیفیت انواع محصولات فولاد سیادن ابهر شده است.

میلگرد آجدار فولاد سیادن ابهر

میلگرد آجدار فولاد سیادن ابهر یکی از مهم‌ترین محصول کارخانه میلگرد ابهر می‌باشد. همانطور که می‌دانید میلگرد برای جبران مقاومت کششی بتن استفاده می‌شود و برای بهبود عملکرد میلگرد آن را به صورت آجدار تولید می‌کنند. طرح آج روی میلگرد‌ها توسط استانداردهای خاصی طراحی و اجرا می‌شود. که میلگرد تولید شده توسط هر کشوری از استاندارد خاص آن کشور تبعیت می‌کند اما به صورت کلی و طبق استانداردهای روسی میلگرد‌ها به سه دسته‌ی A_1 , A_2 , A_3  تقسیم می‌شوند.

میلگرد آجدار فولاد سیادن ابهر از سایز ۱۰ الی ۲۲  ساخته و به بازار عرضه شده است‌ که از میان آن‌ها سه سایز ۱۲، ۱۴ و ۱۶ بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد . این میلگردها با دارا بودن استاندارهای لازم، از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و توقعات مصرف کننده را به خوبی برطرف می‌کنند.

استانداردها و مشخصات میلگرد ابهر

همانطور که ذکر شد میلگرد‌های تولید شده توسط هر کشوری استاندارهای منحصر به فردی دارد.  استانداردها و مشخصات میلگرد ابهر بر اساس استاندارد روسیه و استاندارد ملی ۳۱۳۲ می‌باشد. میلگرد‌‌ زنجان در چهار گرید A_1 تا A_4 تولید می‌شود. میلگرد A_1 از نوع ساده و مابقی از نوع آجدار می‌باشند. تفاوت میان این میلگردها در مقاومت کششی آن‌هاست که به ترتیب A_1 کمترین و A_4 بیشترین مقاومت کششی را دارند. لازم به ذکر است که به کارگیری این استاندارها و مشخصات میلگرد ابهر سبب برتری آن نسبت به دیگر تولیدکنندگان شده است.

قیمت میلگرد سیادن ابهر

قیمت میلگرد سیادن ابهر به عوامل متعددی نظیر وزن، کیفیت، جنس، نوسانات ارزی و… بستگی دارد بنابراین قیمت روز میلگرد سیادن ابهر قابل پیش‌بینی نبوده و مدام در حال تغییر است. لازم به ذکر است که میلگرد نقشی اساسی در ساخت و سازها دارد. کوتاهی در انتخاب آن می‌تواند مشکلات زیان‌باری را به وجود آورد. با توجه به این موضوع توصیه می‌شود که کیفیت در اولویت اول خرید قرار بگیرد. قیمت میلگرد سیادن ابهر با توجه به وزن میلگرد سیادن ابهر و کیفیتی که در اختیارتان قرار می‌دهد بسیار مقرون به صرفه است.

خرید میلگرد سیادن ابهر

همانطور که گفته شد در هنگام خرید میلگرد سیادن ابهر باید به مسائلی از قبیل جنس و کیفیت توجه زیادی داشت تا مشکلات و خسارات احتمالی به حداقل برسد. آراد آهن یکی از نمایندگان فروش میلگرد ابهر در اصفهان می‌باشد که امکان خریدی آسان و مقرون به صرفه را برای مشتریان فراهم کرده است. جهت خرید میلگرد ابهر در اصفهان می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی