لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه میلگرد کلاف امیر آیاد

کارخانه فولاد امیرآباد

در سال ۱۳۵۹ کارخانه فولاد امیر آباد واقع در استان مازندران، شهرستان بهشهرِ آغاز به کار کرد. مجتمع فوق در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با هدف تولید انواع کلاف ساده و صنعتی، فعالیت خود را آغاز نمود. هم اکنون ظرفیت تولید این کارخانه به ۴۵۰ هزار تن فولاد مفتولی رسیده است. هرچند برای مدتی تولید این مجتمع به دلیل عدم حمایت و کمبود مواد اولیه دچار وقفه شد. اما پس از دو سال تولید در این مجتمع از سرگرفته شد و پس از راه اندازی مجدد کارخانه امیرآباد ، حدود ۷۰ درصد تولیداتش به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شد و هم اکنون سرانه تولید محصولات فولادی مجتمع امیر آباد، سالانه به بیش از ۱۸ و نیم میلیون تُن رسیده است.

محصولات فولاد امیر آباد

محصولاتی که در کارخانه فولاد امیرآباد تولید می شود

محصولات تولیدی فولاد امیرآباد دارای استاندارد ملی ۶۰۳۰، استاندارد بین المللی روسیه GOST 3SP و استاندارد های بین المللی آلمان DIN RST37_2 هستند. محصولات کارخانه امیرآباد به شرح ذیل می باشد:

  • کلاف ساده امیر آباد
  • کلاف ساختمانی امیرآباد
  •  میلگرد حرارتی امیرآباد

قیمت میلگرد کلاف امیرآباد

 موارد متعددی در تعیین قیمت میلگردکارخانه فولاد امیرآباد موثرهستند که از این موارد می توان به قیمت مواد اولیه، هزینه های تولید، ضخامت، وزن، برند و نوع محصول اشاره کرد. قیمت میلگرد کلاف امیرآباد به صورت روزانه در سایت و کانال تلگرام آرادآهن درج میشود و شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز میلگرد کلاف امیرآباد و اطلاع از نوسانات بازار به سایت و تلگرام آراد آهن مراجعه نمایید.

کاربرد میلگرد امیرآباد

 اغلب میلگردها در صنعت و ساختمان به کار می روند . عمده ترین استفاده ازاین میلگرد در ساخت خر پا و تیرچه است. از همین رو تقاضای خرید این محصول در بازار زیاد است. کلاف های کششی تولید شده در این کارخانه و سایر کارخانه ها کاربرد متفاوتی نیز دارند. از کلاف های کششی برای ساخت و تولید پیچ، پرچ، الکترود جوشکاری، توری حصاری، فنس، سیم خاردار، سیم بکسل، انواع فنر و انواع مفتول صنعتی استفاده می شود.

طبقه بندی کلاف ها براساس جنس آنها

  • وایررود کم کربن: به دلیل وجود کربن کم، محصولات وایررود کم کربن از انعطاف پذیری و جوش پذیری مناسب، قابلیت چکش خواری بالا برخوردار هستند.  
  • وایررود با کربن متوسط:  برای ساخت کابل برق، تولید فنر، سیم بکسل استفاده می شود.
  • وایررود پر کربن: این نوع کلاف از انعطاف پذیری و قابلیت چکش خواری کمی دارد.
  • مفتول: برای تولید سیم های جوش و الکترود استفاده می شود.

یکی از شرکتهای بازرگانی معتبر و پرسابقه که نمایندگی فروش میلگرد کلاف امیرآباد را بر عهده دارد شرکت معتبر آراد آهن است.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی