لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

کارخانه لوله و پروفیل کیهان

کارخانه لوله و پروفیل کیهان

کارخانه لوله و پروفیل کیهان یکی از برترین تولیدکنندگان لوله و پروفیل می‌باشد. این شرکت در شهرک صنعتی شمس آباد در استان تهران واقع شده است و اصولی مانند سطح کیفی مطلوب محصولات، به کارگیری نیروی متخصص و ماشین آلات به روز، از جمله مزیت های آن به شمار می‌آید.

درباره کارخانه لوله و پروفیل کیهان

شرکت کیهان با در نظر داشتن تولید لوله و پروفیل های فولادی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ با زمینی به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع شروع کرد. این مجموعه تولیدی به مدیریت محمد کاظم بادامی همواره با به کارگیری تجهیزات مناسب و نیروی انسانی باتجربه سعی در توسعه و پیشرفت فعالیت های خود داشته است. تولید محصولاتی چون لوله های گاز رسانی، لوله های انتقال آب، انواع مختلف لوله های صنعتی و… از جمله محصولاتی است که در کارخانه لوله و پروفیل کیهان به بازار عرضه می‌گردد.

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل کیهان

در کارخانه کیهان برای تولید محصولات از آخرین تکنولوژی جوش القائی با فرکانس بالا و گالوانیزه استفاده می‌شود. در واقع این مجموعه همواره بر کیفیت محصولات خود نظارت داشته و همین امر موجب شده تا محصولات خود را با استانداردهای لازم به بازار عرضه کند. استانداردهای محصولات تولیدی لوله و پروفیل کیهان:

EN10255-EN10305-DIN

 2440-DIN

۲۳۹۴-JIS

G3472

 ASTM

 A53

 API5L

 از جمله محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل کیهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشخصات فنی محصولات کارخانه لوله و پروفیل کیهان

برای اطلاع دقیق از محصولاتی تولید کیهان مشخصات فنی برخی از این محصولات را برای شما ارائه می‌کنیم.

  1. پروفیل های صنعتی: اندازه های تولیدی این پروفیل ها به صورت ۲*۴۰*۴۰ و ۲.۵*۴۰*۶۰ و۳*۹۰*۹۰ است.
  2. لوله های صنعتی و ساختمانی: لوله ۲/۱با ضخامت ۲ و لوله ۱ با ضخامت ۲.۵ و لوله صنعتی ۲ با ضخامت ۳ است.
  3. لوله انتقال گاز: لوله های گاز خانگی در اندازه های ۲/۱، ۴/۳، ۱ و ۲
  4. لوله های داربستی: لوله داربستی  ½.۱ ضخامت ۲ ، لوله داربستی ۲/۱.۱ ضخامت ۲.۵

وزن محصولات کارخانه لوله و پروفیل کیهان

شرکت تولیدی کیهان، انواع لوله و پروفیل خود را در سایزها و ضخامت مختلف با توجه به نیاز مصرف کننده تولید و راهی بازار می کند. برای مثال قوطی ستونی که توسط این مجموعه به بازار عرضه می‌گردد؛ در ساختمان ها، اسکلت های فلزی و سازه فلزی و فضایی و… مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو چنانچه شما به دنبال وزن محصولات کارخانه لوله و پروفیل کیهان مورد نظر خود هستید می‌توانید کلیه اطلاعات جزئی را از سایت آراد آهن کسب نمایید.

شرکت آراد آهن نمایندگی فروش لوله و پروفیل کیهان

شرکت آراد آهن به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کننده محصولات فولادی یک مرجع اصلی برای قیمت گذاری و فروش کلیه محصولات فولادی با نازل ترین قیمت ها شناخته شده است. در واقع مجموعه آراد آهن سابقه ای طولانی در زمینه خرید و فروش محصولات فولادی داشته و لوله و پروفیل کیهان نیز از جمله محصولاتی هستند که در این مجموعه با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت. بنابراین شرکت آراد آهن به عنوان نمایندگی فروش محصولات لوله و پروفیل کیهان اطلاعات لازم درباره این محصولات، نحوه فروش و قیمت های آنها را به راحتی در اختیار شما قرار خواهد داد.

قیمت لوله و پروفیل کیهان

عوامل مختلفی در تعیین قیمت لوله و پروفیل تاثیر گذار هستند که باعث می‌شوند تا قیمت و هزینه یکسان و ثابتی نداشته باشند. برخی از این عوامل شامل بالا و پایین رفتن عرضه و تقاضا، افزایش قیمت جهانی فولاد و مواد اولیه، نوسانات دلار و ارز می‌باشند. برای مثال قیمت جهانی محصولات فولادی به صورت روزانه و یا حتی لحظه ای در حال تغییر است که موجب می‌شوند تا قیمت روز لوله و پروفیل کیهان نیز متغیر باشند. از این رو برای اطلاع دقیق و به روز از قیمت محصولات کارخانه لوله و پروفیل کیهان می‌توانید با کارشناسان شرکت آراد آهن از طریق سایت در ارتباط باشید.  

آراد آهن مرجع فروش محصولات لوله و پروفیل کیهان

محصولات لوله و پروفیل در اندازه و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. همین امر سبب می‌گردد تا ویژگی ها و مشخصات متفاوتی نیز داشته باشند. از طرفی دیگر در تولید این محصولات مواد اولیه مختلفی به کار گرفته می‌شود. این باعث می‌شود تا محصولات با کیفیت های متفاوتی به بازار عرضه گردد. از این رو پیدا کردن مرجع فروش محصولات لوله و پروفیل کیهان که دارای اعتبار باشند، بسیار ضروری خواهد بود. گفتنی است که شرکت آراد آهن با سابقه طولانی خود در زمینه فروش محصولات لوله و پروفیل کیهان به عنوان یک مرجع معتبر در این زمینه شناخته می‌شود.

مرجع خرید محصولات لوله و پروفیل کیهان

برای خرید لوله و پروفیل کیهان می‌توان به مرجع خرید محصولات لوله و پروفیل کیهان که به صورت معتبر مشغول به کار هستند، مراجعه کرده و سپس اقدام به خریداری کرد. اما برای دریافت محصولات با کیفیت و صرف زمان کمتر می‌توانید از طریق سایت آراد آهن اقدام نمایید. از این طریق می‌توان از قیمت به روز و اندازه و مشخصات دقیق محصول مورد نظر آگاهی پیدا کرده و با توجه به نیاز خود اقدام به خریداری نمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی