آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

درباره خرید پروفیل زد بیشتر بدانید

پروفیل زد - قیمت پروفیل زد- z
به این مقاله امتیاز دهید

خرید پروفیل زد به عنوان یکی از مقاطع پرکاربرد در صنایع های گوناگون، که دارای انواع مختلفی است،کاری تخصصی است. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح نحوه خرید پروفیل زد بپردازیم. پس با ما همراه باشید تا این باره_ خرید پروفیل زد_ بیشتر بدانید. به طور کلی برای توضیح اینکه پروفیل زد چیست می توان گفت، این نوع پروفیل یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ساختمانی می باشد. که دارای شکل ظاهری Z انگلیسی است و جزو پروفیل‌های باز به حساب می آید.

همچنین برای توضیح این که پروفیل  z چه کاربردهایی دارد، می توان به استفاده از آن در کشتی ‌سازی، استفاده در سقف‌ های سالن‌های چند طبقه با وزن زیاد و سقف کارخانه‌ها برای افزایش استحکام، استفاده در ریل‌ ها و پایه ‌ها، ساخت فریم فلزی، استفاده در سازه ‌های کوچک ‌تر از ساختمان‌های چند طبقه برای افزایش استحکام و …. اشاره نمود.

قیمت پروفیل زد

توجه داشته باشید که پروفیل زد در صنعت های گوناگونی مانند سوله سازی و …. کاربرد دارد، بنابراین می توان گفت که قیمت پروفیل زد برای افراد بسیاری قابل اهمیت می باشد. همچنین قیمت این نوع پروفیل همانند مقاطع فولادی دیگر وابسته به عوامل متعددی می باشد.که در ادامه همین بخش به توضیح این عوامل تاثیرگذار می پردازیم.

برای توضیح اینکه پروفیل زد در چه پروژه هایی استفاده می شود، می توان گفت در صنعت های گوناگونی از جمله ساختمان سازی، عمرانی، کشتی سازی، سوله سازی و موارد دیگر استفاده می شود و همچنین سایزهای مختلف پروفیل زد شامل ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲ است.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پروفیل زد

از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پروفیل زد می توان به وزن، کارخانه تولید کننده، ضخامت ورق برای ساخت پروفیل زد، پروفیل، کیفیت پروفیل، مواد اولیه، روش تولید و موارد دیگر اشاره نمود. البته به این نکته توجه داشته باشید به دلیل وجود تولیدکننده های زیاد پروفیل زد، هر کارخانه تولیدکننده تاثیر مستقیمی و بسزایی بر روی قیمت پروفیل زد دارد. در بخش های دیگر به توضیح کاملتری از این عوامل مپیردازیم.

شرکت های متعددی ارائه کننده انواع محصولات فولادی (پروفیل، میلگرد و …) می باشند، که یکی از معتبر ترین آنها بازرگانی آراد آهن می باشد. این بازرگانی به فروش پروفیل زد و دیگر مقاطع فولادی در اصفهان و سایر نقاط کشور می پردازد و خریداران پروفیل زد برای مشاهده قیمت پروفیل زد می توانند به سایت آراد آهن مراجعه نمایند.

 عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پروفیل زد

خرید پروفیل زد امروز

همانطور که در بخش بالا گفته شد عوامل متعددی بر روی قیمت پروفیل زد تاثیر گذار است و از دیگر عامل های تاثیر گذار بر روی قیمت پروفیل زد امروز می توان به تغییرات نرخ ارز و دلار، نرخ ورق فولادی، نوسانات داخلی بازار آهن، قیمت آهن اشاره نمود. توجه داشته باشید، به دلیل اینکه به کشورمان یکی از برترین صادر کنندگان مقاطع فولادی می باشد تمامی قیمت ‌ها بر اساس دلار محاسبه می گردد.

به طور کلی به دلیل اینکه از انواع پروفیل مانند پروفیل زد، پروفیل آبرو و … در پروژه های صنعتی و غیر صنعتی بزرگ استفاده می گردد، قیمت پروفیل زد امروز بر روی قیمت نهایی ساخت سازه های صنعتی و ساختمانی تاثیر گذار است . برای توضیح اینکه مشخصات فنی پروفیل z شامل چه مواردی می شود می توان گفت، پروفیل زد، دارای بال‌ های پایینی و بالایی و دو لبه ‌ی پایینی و بالایی است که هر کدام ابعاد و ضخامت های خاصی دارند، به عنوان مثال پروفیل زد ۱۸ دارای ضخامت ۲، ۵/۲، و ۳ است.

بازرگانی آراد آهن یکی از معتبرترین شرکت های فروش محصولات فولادی در ابعاد و انواع مختلف می باشد. آراد آهن مرکز فروش پروفیل زد در ایران در تمامی نقاط کشور از جمله تهران، اصفهان، شیراز و …. است. همچنین خریداران برای مشاهده قیمت پروفیل زد امروز می توانند به سایت و کانال تلگرام آراد آهن مراجعه نمایند.

قیمت روز پروفیل و خرید پروفیل زد z

به طور کلی قیمت روز پروفیل به عوامل متعددی از جمله میزان عرضه، قیمت آهن، قیمت ورق‌ های فولادی، نوسانات ارز، ضخامت، جنس، ابعاد، کارخانه تولید کننده و موارد دیگر بستگی دارد. برای توضیح بیشتر این موضوع می توان گفت قیمت انواع پروفیل با یک دیگر متفاوت است و هر کدام در زمینه ی به خصوصی استفاده می شود. همچنین کارخانه های متعددی از جمله کارخانه فولاد مبارکه، لوله و پروفیل آپادانا، شرکت پروفیل نیکان و …. به تولید انواع پروفیل می پردازند.

انواع پروفیل در زمینه های مختلفی استفاده می شود ولی بیشترین کاربرد پروفیل در تولید درب و پنجره است. همچنین در زمان خرید پروفیل زد و دیگر نوع های پروفیل برای اطلاع پیدا کردن از قیمت آنها می توانید به بازرگانی های فروش آهن آلات مراجعه نمایید و همانطور که گفته شد آراد آهن مرکز پخش انواع پروفیل در اصفهان می باشد و شما می توانید هم به صورت حضوری و هم آنلاین از این شرکت خرید نمایید.

آراد آهن در زمینه خرید پروفیل زد ، فروش پروفیل آبرو، پروفیل c، پروفیل زد و …. یکی از معتبرترین شرکت ها می باشد و می توانید قیمت روز پروفیل را از طریق سایت یا کانال تلگرام مشاهده نمایید.

خرید پروفیل زد z

مرکز پخش ارزانترین پروفیل زد

همانطور که گفته شده کارخانه های متعددی از جمله فولاد مبارکه اصفهان و …. به تولید انواع پروفیل می پردازند و سپس بازرگانی های فروش محصولات فولادی، شروع به ارائه انواع پروفیل (پروفیل زد، پروفیل آبرو و…) برای خریداران می کنند و همچنین آراد آهن مرکز پخش ارزانترین پروفیل زد در سراسر نقاط کشور می باشد.

آراد آهن ارائه دهنده پروفیل زد ۱۸ ضخامت ۲، پروفیل زد ۱۸ ضخامت ۵/۲، پروفیل زد ۱۸ ضخامت ۳، پروفیل زد ۲۰ ضخامت ۲، پروفیل زد ۲۰ ضخامت ۵/۲، پروفیل زد ۲۰ ضخامت ۳، پروفیل زد ۲۲ ضخامت ۲، پروفیل زد ۲۲ ضخامت ۵/۲، پروفیل زد ۲۲ ضخامت ۳ است. البته توجه داشته باشید که این بازرگانی ارائه دهنده نوع های دیگر پروفیل در ابعاد و ضخامت های گوناگون می باشد.