آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

چگونه لوله‌ی مناسب پروژه خود خریداری کنیم

قیمت لوله داربستی
به این مقاله امتیاز دهید

برای خرید لوله مناسب شرایط پروژه‌ی خود ابتدا باید با انواع لوله آشنا شوید. لوله‌ها برخلاف تصور شما از تنوع بسیاری برخوردارند و هر کدام از آن‌ها متناسب با کاربردی خاص و ویژه طراحی شده‌اند. به همین دلیل برای خرید لوله فولادی باید ابتدا لوله متناسب با پروژه‌ی خود را شناسایی کرده و بعد از استعلام قیمت لوله ی مورد نظر اقدام به ثبت سفارشات خود نمایید.

در این مقاله به مقایسه‌ی انواع لوله، کاربردها و سایز آن‌ها می‌پردازیم. به این امید که با افزایش سطح آگاهی، شما را در انتخابی درست یاری کنیم.

انواع لوله‌ها کدامند؟

لوله‌های فولادی مقاطعی به شکل استوانه و تو خالی هستند که به روش‌های مختلف و به منظور کاربردهای گوناگون تولید می‌شوند. این لوله‌ها در دو دسته درزدار و یا بدون درز و بیشتر به منظور جابه‌جایی سیالات مختلفی چون گاز، آب، نفت و …. مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه انواع لوله‌های فولادی را معرفی خواهیم نمود و همچنین اشاره‌ی به کاربرد انواع لوله ها خواهیم داشت:

بیشتر مطالعه کنید: تفاوت لوله مانیسمان و لوله درزدار در تولید و موارد استفاده چیست؟

لوله داربستی:

این لوله برخلاف دیگر لوله های فولادی برای انتقال سیالات گزینه‌ی مناسبی نیست و از آن به منظور ساخت داربست پروژه‌های عمرانی استفاده می‌شود. لوله‌های داربستی در دو نوع سبک و سنگین با ضخامت‌های ۲، ۲.۲ و ۲.۵میلیمتر و در طول ۶ متر به بازار عرضه می‌گردند. قیمت لوله داربستی به ضخامت و سایز آن بستگی دارد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع لوله از جمله لوله داربستی ضخامت ۲ به سایت آرادآهن مراجعه نمایید.

بیشتر مطالعه کنید :عوامل مؤثر بر قیمت لوله داربستی

قیمت لوله اسپیرال

لوله گازی:

همان طور که از نام این لوله‌ها برمی‌آید از آن‌ها به منظور انتقال گازها استفاده می‌شود و برای اینکه مقاومت لازم را داشته باشند از نوع لوله گالوانیزه،لوله بدون درز یا API تولید می‌شوند. لوله‌های گازی خود دو نوع متفاوت دارند:

لوله گازی توکار: این لوله به منظور استفاده در پروژه‌های عظیم و سنگین و به منظور گازرسانی از یک شهر به شهر دیگر تولید می‌شود و به همین دلیل باید توسط پرایمر و نوار پرایمر عایق کاری شده تا از استحکام و مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف دمایی، هوایی و اسیدها، بازها و … برخوردار شود. این لوله‌ها در ضخامت‌های ۲.۶ ، ۲.۹، ۳.۴، ۳.۶، ۳.۷ و ۳.۹ و با طول ۶ متری تولید می‌شوند.

لوله گازی رو کار : لوله‌های روکار به دلیل مقاومت و استحکام کمتری که نسبت به لوله‌های توکار دارند، در پروژه‌های ساختمانی و یا گازرسانی داخل شهری استفاده می‌شود. ابعاد و ضخامت لوله‌های گازی روکار کمتر از لوله توکار است. ضخامت این لوله‌ها بین ۲.۶۵ تا ۳.۶۵ میلیمتر متغیر است.

جهت کسب قیمت و خرید لوله گازی لطفا با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید و یا سفارش خود را به صورت آنلاین در وب سایت ثبت نمایید تا کارشناسان فروش آراد آهن با شما تماس بگیرند.

بیشتر مطالعه کنید :آشنایی با لوله گازی و کاربردهای آن

لوله مانیسمان:

به طور کلی لوله‌های فولادی در دو نوع درز دار و بدون درز تولید می‌شوند. لوله‌های مانیسمان یا بدون درز با کیفیت بیشتری ساخته و به بازار عرضه می‌شوند. این لوله‌ها از نظر ضخامتی که دارند، در انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند. دو دسته‌ی متداولتر لوله‌های مانیسمان عبارتند از:

 لوله مانیسمان رده ۴۰ : از این لوله به دلیل مقاومت بالا اغلب در پروژه‌های ساختمانی، خطوط آتش نشانی و … استفاده می‌شود. لوله مانیسمان چین رده ۴۰ نمونه مرغوب وارداتی این لوله‌ به شمار می‌رود.

لوله مانیسمان رده ۸۰:  این رده از لوله نسبت به رده ۴۰ از ضخامت، قطر و در نتیجه وزن، کیفیت و استحکام بالاتری برخوردار است. از این لوله در موقعیت‌های پرفشار، پر حرارت و سنگین استفاده می‌کنند.

جهت خرید لوله و یا استعلام قیمت لوله مانسیمان چین رده ۴۰و۸۰ و یا به منوی موجود در صفحه‌ی اصلی سایت آرادآهن مراجعه نمایید.

خرید لوله داربستی

لوله مبلی:

این نوع لوله از ورق روغنی تولید و به همین دلیل به نام لوله روغنی نیز شناخته میشود. لوله روغنی به دلیل وزن سبک، ظاهر زیبا، مقاومت بالا، فرم پذیری زیاد و … در ساخت قطعات لوازم خانگی، هواپیما، اتومبیل، کانتینر و …. کاربرد دارد.این لوله در ضخامت‌های ۰.۷ تا ۲ میلیمتر تولید می‌شود.

لوله گالوانیزه:

لوله‌های فولادی و یا آهنی که بر روی سطح بیرونی خود یک لایه عنصر روی داشته باشند را لوله گالوانیزه می‌گویند. این لایه عنصر روی به منظور افزایش مقاومت این لوله‌ در برابر رطوبت، خوردگی مواد اسیدی و بازی، فرسایش و … بر سطح آن ایجاد می‌شود و به طور کلی باعث افزایش چشمگیر طول عمر لوله خواهد شد.شایان ذکر است که لوله‌های فولادی گالوانیزه نسبت به لوله‌های آهنی گالوانیزه از وزن کمتر و سطح براق تری برخوردارند اما در مقابل نسبت به خوردگی مواد اسیدی و بازی آسیب پذیری بیشتری دارند.این لوله‌ها با ضخامت‌های ۲ و ۲.۵ اینچ در طول‌های ۶ متر و در سایزهای مختلف ۱ ، ۱.۲ ، ۲/۱.۱ ، ۴/۱.۱ و…….۳.۴  تولید می‌شوند.

آراد آهن جهت سهولت هر چه بیشتر مشتریان جهت خرید لوله مورد نیاز خود، قیمت تمامی لوله های فولادی را در وب سایت خود به صورت روزانه به‌روز رسانی می‌کند.

بیشتر مطالعه کنید :لوله گالوانیزه چیست و به چه انواعی دسته بندی می شود؟

لوله جداره چاه :

نوعی دیگری از لوله‌های فولادی است که از آن در دیواره‌ی چاه استفاده می‌شود. وجود این لوله‌ها از تخریب شدن دیواره‌ی چاه جلوگیری می‌کند. به علاوه از آن به منظور استخراج و پمپاژ سیالات داخل زمین نیز استفاده می‌شود.لوله‌های جداره چاه در سایزهای ۶، ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ اینچ و در ضخامت‌های ۴، ۶ و ۸ میلیمتر تولید می‌شوند.از ویژگی‌های این نوع لوله می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت، خوردگی و فرسایش، طول عمر بالا، وزن و نرخ مناسب اشاره کرد.

بیشتر مطالعه کنید :لوله جدار چاه چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟

لوله اسپیرال:

این نوع لوله‌ها از فرایند نورد گرم و به صورت مارپیچی تولید می‌شوند. لوله‌های اسپیرال با سایزهای متفاومت ۲۴، ۲۸، ۳۲، ۴۰ تا ۱۲۰ اینچ و در ضخامت‌های ۸ و ۱۰ میلیمتر به بازار عرضه می‌شوند.برای اینکه لوله‌های اسپیرال مقاومت لازم در برابر فشار را داشته باشند باید با خط جوش‌های با کیفیت تولید شوند.از این لوله‌ها به منظور آب رسانی و گازرسانی در صنایع نفت، گاز، تصفیه آب و فاضلاب و … استفاده می‌شود.از ویژگی‌های بارز لوله‌های اسپیرال می‌توان به مواردی چون افت فشار پایین، عدم نشتی هوا، دیواره‌ی داخلی صیقلی و صاف، مقاومت در برابر فشار و ضربه و … اشاره کرد.

کارشناسان فروش بازرگانی آراد آهن آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید انواع لوله فولادی می‌باشند. جهت دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس بگیرید.

بیشتر مطالعه کنید: لوله اسپیرال چیست؟ آشنایی با روش ساخت تا مزایا و معایب و کاربردها

قیمت لوله مانیسمان

 قیمت لوله:

قیمت لوله فولادی با توجه به نوع و کاربرد آن متفاوت است. از طرفی ضخامت این لوله‌های فولادی نیز در تعیین قیمت آن‌ها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. به بیان دیگر با افزایش ضخامت لوله‌های فولادی، طبیعتاً وزن آن‌ها بیشتر شده و افزایش قیمت آن‌ها را در پی خواهد داشت.لوله‌های فولادی در کیفیت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. لوله‌های بدون درز کیفیت بالاتر و در نتیجه قیمت بیشتری نسبت به لوله‌های درزدار دارند.مارک لوله فولادی نیز در تعیین قیمت آن اثر گذار است و قیمت لوله بسته به اینکه در کدام کارخانه و یا کدام کشور تولید شده باشد، متفاوت خواهد بود. جهت کسب اطلاع از بهترین قیمت لوله و خرید لوله در آراد آهن با شماره‌ی۳۴۰۵۵-۰۳۱ در تماس بگیرید.

قیمت امروز لوله

قیمت امروز لوله با قیمت دیروز و یا فردای آن به دلیل نوسانات موجود در بازار‌های کشور متفاوت خواهد بود. به بیان دیگر قیمت روز لوله نیز با بالا و یا پایین رفتن تورم، قیمت دلار، قیمت مواد اولیه، هزینه‌های تولید و … افزایش و یا کاهش خواهد یافت.بازرگانی آراد آهن قیمت امروز لوله را بلافاصله بعد از تعیین و اعلام در بازار در سایت، کانال تلگرامی و صفحه ی اینستاگرامی خود به روز رسانی و منتشر می‌نماید.شما هم چنین می‌توانید قیمت روز انواع لوله را از طریق تماس با کارشناسان ما استعلام نمایید.

خرید لوله

خرید لوله به دلیل نوسانات موجود در قیمت‌ها، بهتر است از طریق مراجع های فروش اصلی انجام شود. شما می‌توانید بدین منظور به مرکز خرید انواع لوله معتبر در شهر خود مراجعه نمایید.همچنین می‌توانید با مراجعه به فروشگاه انلاین اراد آهن عرضه کننده انواع لوله فولادی بدون نیاز به صرف وقت و مراجعه حضوری سفارش خود را ثبت نموده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

آراد آهن مرجع فروش لوله در اصفهان در بازار اهن با بیش از ۲۰ سال سابقه به دلیل عرضه محصولات فولادی با کیفیت و قیمت مناسب، موفق به جلب رضایت مشتریان خود در سراسر کشور شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ویژه بازرگانی آرادآهن نمایندگی فروش لوله در سراسر کشور با شماره‌ی: ۳۴۰۵۵-۰۳۱ تماس بگیرید.