لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

لوله وپروفیل شرق تهران

شرکت لوله و پروفیل تهران شرق

نورد لوله و پروفیل تهران ‌شرق    

مجموعه تهران شرق (میای فولاد) یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی سهامی خاص در استان تهران است. این مجموعه با هدف تولید لوله و پروفیل اقدام به رفع برخی از نیازهای بازار نموده است. و تا به امروز نیز در این زمینه موفق بوده است. در واقع شرکت تهران شرق همواره در تلاش بوده با گسترش و توسعه مجموعه خود تولیدات را با کیفیت مناسب و در تعداد بیشتر به بازار عرضه نماید. تا آنجا که در حال حاضر به ظرفیت تولید ۲۲۰ هزار تن انواع لوله رسیده است.

لوله و پرو فیل شرق تهران

درباره شرکت لوله و پروفیل تهران شرق

پروسه احداث شرکت لوله و پروفیل تهران شرق در طی سال ها تغییرات زیادی داشته است. شروع فعالیت این شرکت از تیرماه سال ۱۳۸۰ صورت گرفت.در زمینه تولد محصولاتی مانند لوله و پروفیل و همچنین ساخت اسکلت های سنگین فلزی به صورت پیش ساخته و با مسئولیت محدود بود. پس از آن در سال ۱۳۸۶ تغییراتی در سهامداران و مدیریت این مجموعه صورت گرفت. که موجب شد آقای محمود صابری مدیریت آن را برعهده گیرد. در این دوره مساحت کارخانه به مساحت ۱۶۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۸۰۰۰ متر مربع و ظرفیت تولیدی ۳۰ هزار تن رسید.

در سال ۱۳۹۰ با توجه به کیفیت محصولات و میزان رضایتمندی و همچنین صادرات تولیدات خود به کشورهای اطراف کارخانه خود را گسترش داد. و اقدام به آماده سازی ۳۲ هزار متر مربع سالن های تولید در زمینی به مساحت ۵۳ هزار متر مربع نمود. شرکت لوله و پروفیل تهران شرق در طی سال ها فعالیت خود همواره در تلاش بوده تا علاوه بر افزایش خط تولید خود، تجهیزات و تکنولوژی به روز را نیز به کار گیرد. همین امر موجب شده تا ۲۲۰ هزار تن نیز برسد. گفتنی موقعیت دقیق مجتمع تهران شرق در استان تهران و شهرک صنعتی عباس آباد واقع شده است.

قیمت پروفیل تهران| قیمت پروفیل

محصولات گروه صنعتی تهران شرق

شرکت تهران شرق برای تولید محصولات خود از فضایی چند هزار متری و تجهیزات و ماشین آلات به روز استفاده می‌کند همین امر سبب شده تا استاندارد های لازم برای تولیدات خود را بدست آورد. استاندارد بین المللی ISO17003 و و همچنین  استانداردهای ایزو ISO9001:2008  و ISO 1004:2012 سیستم های مدیریت کیفیت محصولات از جمله این استانداردها می‌باشند. همان طور که اشاره شد این شرکت تحت عنوان نورد لوله و پروفیل شرق تهران تاسیس شد. و به تولید انواع لوله و پروفیل پرداخت. در حالت کلی برخی از محصولات گروه صنعتی تهران شرق شامل موارد زیر است:

  • پروفیل های مخصوص درب و پنجره
  • انواع لوله ها برای مصارف خانگی و صنعتی
  • پروفیل با ابعاد و اشکال مختلف
  • اسکلت های سنگین فلزی
  • مقاطع باز
  • و…

برای دریافت مشخصات فنی لوله و پروفیل تهران شرق می‌توانید به سایت آرادآهن مراجعه کنید. تا از ویژگی های دقیق آنها و قیمت به روز آگاه شوید.

 

نمایندگی فروش لوله و پروفیل تهران شرق

مشخصا هر شرکتی تولیدی برای رسیدن محصولات خود به صورت مستقیم و بدون واسطه دارای نمایندگی هایی است. که از طریق آنها بتواند تولیدات خود را نیز با بهترین قیمت به دست مصرف کننده برساند. شرکت آراد آهن به عنوان نمایندگی فروش لوله و پروفیل تهران شرق توانسته بستری مناسب برای خرید محصولات این شرکت را فراهم کند. مجموعه آراد آهن اصفهان یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کننده محصولات فولادی است. که به عنوان یک مرجع قیمت گذاری و فروش این محصولات فعالیت می‌کند. در واقع شرکت آراد آهن در سازمان ثبت و اسناد کشور به ثبت رسیده است. و همچنین دارای مجوزهای لازم از وزارت صنعت و معدن و تجارت می‌باشد. و همین مورد دلیلی است تا تبدیل به یک مرجع معتبر برای دریافت قیمت لوله و پروفیل تهران شرق گردد.

مجموعه آراد آهن در طی سال ها فعالیت خود توانسته رضایت مشتریان خود را به بهترین نحو جلب نماید. و همین امر سبب شده تا محصولات مورد نظر در پروژه های بزرگ را بر عهده گیرد. برخی از این پروژه های شامل همکاری و تعامل با وزارت نفت، دفتر ریاست جمهوری، پالایشگاه و پتروشیمی اصفهان، شهرداری و اداره آبفای استان های بزرگ کشور، آموزش و پرورش، سازمان عمران شهرداری، ایستگاه های گازی ایران، عراق، ترکمنستان و… را اشاره کرد.

قیمت روز لوله و پروفیل تهران شرق

محصولات تولید از آهن آلات قیمت های یکسان و مشخصی ندارند و علت های مختلفی برای آن وجود دارد. افزایش قیمت موادهای اولیه از جمله دلایل اصلی در تغییرات قیمت لوله و پروفیل هستند. از طرفی نوسانات بازار دلار و ارز، تورم جهانی، میزان عرضه و تقاضا، هزینه حمل و نقل محصولات و مواد اولیه و بازارهای جهانی از جمله عواملی هستند که به صورت کلی در تولیدات آهن آلات من جمله لوله و پروفیل تاثیر گذار هستند.

از این رو برای دانستن قیمت روز لوله و پروفیل تهران شرق می‌توانید از طریق مراجع معتبر در زمینه فروش لوله و پروفیل اقدام فرمایید. یکی از این مراجع فروش لوله و پروفیل تهران شرق، شرکت آراد آهن است که با توجه به سابقه طولانی و رضایتمندی مشتریان خود، به عنوان یک مجموعه معتبر شناخته می‌شود. شما می‌توانید برای دریافت قیمت لحظه ای لوله و پروفیل تهران شرق از طریق سایت این شرکت اقدام فرمایید.

لوله و پروفیل شرق تهران

مرجع خرید لوله و پروفیل تهران شرق

در هنگام خرید هر محصول دانستن برخی نکات کمک می‌کند تا خریدی بهتر و ایده آلی را داشته باشید. از این رو برای خرید لوله و پروفیل تهران شرق از آراد آهن، نکاتی را برای شما ارائه خواهیم داد.

  • جنس: مهمترین فاکتور برای قیمت گذاری و کیفیت لوله ها، نوع جنس آنهاست. اموزه اکثر لوله ها از جنس فلز ساخته می‌شوند که باعث می‌شود تا کیفیت و ماندگاری بیشتری داشته باشند. از طرفی با توجه به نوع کاربرد آنها نیز جنس های متفاوتی خواهند داشت. از این روداشتن اطلاعاتی در زمینه لوله هاو انواع آن میتواند به خرید بهتر کمک شایانی کند. توجه به جنس لوله ها از جمله عواملی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. شرکت تهران شرق با توجه به نیاز بازار و به کارگیری از تجهیزات به روز اقدام به تولید محصولات با کیفیت نموده است.
  • قیمت: یکی دیگر از فاکتورهایی که در هنگام خرید به آن توجه زیادی می‌شود، قیمت محصول است. محصولات آهن آلات مانند لوله و پروفیل به دلیل وارداتی بودن و یا مواد اولیه با کیفیت های متفاوت با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. شرکت آهن آراد با داشتن سابقه طولانی به عنوان یک مرجع خرید لوله و پروفیل تهران شرق محسوب می‌شود و محصولات این شرکت را با ارزان ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.
  • زمان: مدت زمان تحویل نیز از جمله عواملی است که در هنگام خرید از اهمیت ویژه ای برای خریدار برخوردار است. از این رو خرید از شرکتی که محصول مورد نظر را طبق زمان مشخص تحویل دهد، بسیار مهم و اساسی خواهد بود. شرکت آراد آهن به این مورد توجه بسیاری داشته و لوله و پروفیل تهران شرق را در کمترین زمان ممکن و معمولا طی ۴۸ ساعت در اختیار مشتری قرار خواهد داد.
سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی