لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

فروش نبشی و ناودانی

مجتمع فولاد توس حجت

مجتمع فولاد توس حجت به عنوان یکی از مطرح ترین مراکز خدماتی مجتمع فولاد مبارکه شناخته می‌شود. این مجموعه با هدف ارائه خدمات و توزیع محصولات فولاد مبارکه در شرق کشور احداث شد. در واقع مجتمع توس حجت با داشتن امکانات و تجهیزات مناسب و بروز توانسته پیشرفته ترین خطوط تولید محصولات فولادی را بوجود آورد. از این طریق بخش زیادی از نیاز بازار را تامین کرده و توانسته رسالت خود را به بهترین شکل انجام دهد.

درباره مجتمع فولاد توس حجت

آغاز فعالیت مجموعه فولاد توس حجت از سال ۱۳۷۲ در زمینه تولید محصولات فولادی نظیر ناودانی و نبشی می‌باشد. این شرکت در زمینی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع واقع در کیلومتر ۲۸جاده مشهد- قوچان، شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوری برتر احداث گردیده است. استفاده از تجهیزات بروز در خطوط تولیدی این مجموعه، ظرفیت تولید آن را به بیش از ۱۰۰ هزار تن افزایش داد. از جمله اهداف و چشم اندازهای صنایع آهن و فولاد توس حجت، تامین کامل محصولات فولادی مورد نیاز در شرق کشور می‌باشد.

محصولات مجتمع فولاد توس حجت

در مورد محصولات مجتمع فولاد توس حجت می‌توان به نبشی، سپری و ناودانی اشاره کرد. نبشی (Angel Bar) به عنوان یکی از تولیدات این مجموعه از پروفیل های ریزنقش و بسیار کاربردی در صنعت ساختمان سازی به شمار می‌آید. نبشی توس حجت به صورت دو ضلع عمود برهم تولید می‌شود. و به همین دلیل به اختصار با حرف L  نشان داده می‌شوند. در اکثر موارد نبشی های تولید دارای بال های مساوی هستند؛ البته بال های نامساوی نیز وجود دارند که کاربردهای مخصوص به خود را دارند.

نبشی ها در دو شکل پرسی و فابریک تولید می‌شوند. در روش پرسی معمولا از ورق آهنی استفاده می‌شود و شکل دهی به صورت سرد صورت خواهد گرفت،که در این حالت بال های نبشی ۹۰ درجه و مساوی خواهد بود. در مقابل، در فرایند تولید نبشی به روش فابریک از نورد گرم استفاده می‌شود. نبشی تولید شده از این طریق دارای خواص مکانیکی متفاوتی بوده و برشکاری و خم کردن آن به راحتی انجام پذیر خواهد بود. درباره ناوادانی و سپری توس حجت نیز در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

مجتمع فولاد توس

مشخصات فنی نبشی

نبشی های تولیدی در کارخانه توس حجت در اندازه های ۳، ۴، ۵ و ۶ تولید، و روانه بازار می‌شوند. در مورد مشخصات فنی نبشی می‌توان گفت که سایزهای آن براساس سایز دو بال آن مشخص می‌گردد. به این معنی که نبشی سایز ۳ دارای اندازه بال ۳ سانتی متر یا ۳۰ میلیمتر می‌باشد. داشتن این اطلاعات به شما در هنگام خرید نبشی کمک زیادی خواهد کرد. همچنین، نبشی دارای ویژگی های منحصربفردی هستند که موجب می‌شود تا این محصول بسیار متمایز گردد. این ویژگی ها عبارتند از:

  • استحکام و مقاومت بالا که ناشی از شکل آن می‌باشد. در واقع ساخت این محصول به صورت ۹۰ درجه سبب می‌شود تا بسیار مقاوم و قوی باشد.
  • نبشی ها براسا وزن، ابعاد و ضخامت در انواع مختلفی تولید می‌شوند که سبب می‌شود تا قیمت های متفاوتی نیز داشته باشند.
  • در صورتی که در هنگام استفاده نبشی، رنگ کاری و مهر و موم بر روی آن انجام گیرد, علاوه بر بالا بردن مقاومت آن، نگهداری نبشی را نیز بسیار راحت خواهد کرد.
  • از دیگر ویژگی ها بارز نبشی می‌توان به کاربرد وسیع آن در صنعت و ساختمان سازی نظیر چهار چوب درب و پنجره، استفاده در ستون و ساخت خرپا و… اشاره کرد.

ناودانی و سپری توس حجت

ناودانی توس حجت، یکی دیگر از محصولات تولیدی این شرکت است که در سایز ۶ به بازار عرضه می‌گردد. این مقطع فولادی، به عنوان یکی از مقاطع فولادی بسیار پرکاربرد در صنعت و ساختمان سازی به شمار می‌آید. در مورد اینکه دقیقا ناودانی چیست؟ باید گفت که پروفیل های بازی هستند که از یک جان (web) و دو بال که به صورت عمود بر روی آن قرار گرفته‌اند، تشکیل می‌شود. شکل ناودانی مشابه حرف U انگلیسی بوده و به طور یک دست در طول پروفایل قابل مشاهده است. از کاربردهای این نوع پروفیل در ساختمان سازی می‌توان به استفاده در ساخت درب و پنجره اشاره نمود. 

از دیگر محصولات این مجموعه می‌توان به سپری توس حجت اشاره کرد. سپری نیز همانند ناودانی یکی از مقاطع فولادی پرکاربرد در صنعت و ساختمان سازی است. این پروفیل که به شکل T است از بال و جان باریک و بلند ساخته می‌شود. در تولید این محصول از دو روش پرسی و فابریک استفاده شده و همچنین در ضخامت های مختلفی تولید می‌گردند. ستون، خرپا، اتصال پل ها به ستون، سد سازی، مهارکننده در ساختمان‌ها و… از جمله کاربردهای سپری می‌باشند.

قیمت نبشی و ناودانی توس حجت

آنچه که در این مقاله گفته شد؛ اطلاعات کامل درباره تولیدات کارخانه توس حجت در اختیار شما قرار خواهد داد. اما علاوه بر این ها قیمت نبشی و ناودانی توس حجت برای یک خریدار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. وجود برخی عوامل تعیین کننده قیمت نهایی این محصولات هستند.

مواد اولیه برای تولید نبشی و ناودانی، شمش های فولادی هستند و قیمت شمش ، در بازار همواره در حال تغییر است. از این رو محصولات تولیدی نظیر ناودانی و نبشی نیز دچار نوسانات قیمتی خواهند بود. اما، تنها مواد اولیه در قیمت این محصولات اثرگذار نبوده و عوامل دیگر نظیر انواع مختلف آنها، سایز و ابعاد، ضخامت نیز دخیل می‌باشند.

مرجع خرید محصولات تولیدی توس حجت

وجود یکی مرکزخرید معتبر موجب ‌می‌شود تا با خیال راحت و بدون دغدغه اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. شرکت آرادآهن به عنوان مرکز فروش مجتمع فولاد توس حجت، محصولات این شرکت را با بهترین قیمت به بازار عرضه می‌کند.

در واقع شرکت آرادآهن سال هاست که در زمینه فروش محصولات فولادی فعالیت داشته و به عنوان یک مرجع معتبر قیمت گذاری و فروش محصولات فولادی شناخته می‌شود. شما برای اطلاع از قیمت روز محصولات توس حجت می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی