لوگو آرادآهن
Search

لیست کارخانه ها

031-34055

تماس با ما

ارتباط با ما

دانشنامه

031-34055

فروش میلگرد و کلاف

شرکت شیراز پولاد نورد

شرکت شیراز پولاد نورد با هدف تولید میلگرد و مفتول به عنوان مواد اولیه برای گروه صنعتی پولاد کف تاسیس گردید. در واقع شرکت پولاد نورد به عنوان یکی از زیرمجموعه های شرکت پولاد کف تاسیس شد و وظیفه تامین مواد اولیه برای این شرکت را برعهده دارد.

شرکت شیراز پولاد نورد

گروه صنعتی پولاد کف در زمینه مواد اولیه برای تولید محصولات خود، تصمیم به ایجاد شرکت شیراز پولاد نورد گرفتند. این شرکت در سال ۱۳۸۲ در ۱۵ کیلومتری جاده شیراز کارون تاسیس و در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسید. هدف از ایجاد این مجموعه تولید مفتول و انواع میلگرد با ظرفیت تولیدی ۷۵ هزار تن در سال بود و در حال حاضر در این زمینه مشغول به فعالیت است. تجهیزات به کارگرفته در این مجموعه برای تولید محصولات با کیفیت بوده و از جمله آنها می‌توان به کوره پیش گرم، رول های کوره، رافینگ، رول های رافینگ قیچی سر زن و… اشاره نمود.

محصولات شیراز پولاد نورد

تجهیزات به کار گرفته در کارخانه پولاد نورد سبب شده تا محصولات تولید علاوه بر کیفیت، از استاندارد ۳۱۳۲ ملی ایران نیز بهره مند باشند. عمده محصولات شیراز پولاد نورد انواع میلگرد و مفتول است که در ادامه به توضیح مشخصات فنی محصولات شیراز پولاد نورد می‌پردازیم:

میلگرد کلاف شیراز پولاد نورد

کلاف به دو نوع آجدار و ساده تقسیم بندی می‌شود که در ادامه در مورد نوع ساده آن توضیح بیشتری خواهیم داد. میلگرد کلاف به صورت درهم پیچیده بوده و در دو دسته یا گرید  A2 و A3 و در سایزهای ۱۰ تا ۲۲ میلیمتر تولید می‌شوند. این محصول کاربردهای فراوانی مانند سیم خاردار، سیم بکسل، ساختمانی، فنس و… دارد که بیشتر برای تولید خرپا و تیرچه در کارخانه پولاد نورد تولید و عرضه می‌گردد. لازم به ذکر است که میلگرد کلاف در دو نوع وایر کم کربن و وایر با کربن متوسط و همچنین پرکربن تولید می‌شود.

میلگرد ساده شیراز پولاد نورد

همان طور که از نام آن مشخص است سطح این میلگرد به صورت یکنواخت و صاف است. میلگردهای ساده مطابق با گرید و استاندارد A1 تولید می‌شوند که البته به آنها، میلگرد ۲۴۰ نیز گفته می‌شود. این نوع محصول جزء میلگردهای گروه نرم بوده و دارای کشش زیادی است. برش و خم کاری آسان نیز از دیگر ویژگی های این میلگرد به شمار می‌آید.  

مفتول فنر شیراز پولاد نورد

مفتول فنری از آهن با درصد بالای کربن تولید می‌شود، و معمولا در مکان هایی که حرارت یا فشار زیاد نیست، مورد استفاده قرار می‌گیرد. مقاومت بالا نسبت به سایش و خوردگی، دوام و استحکام بالا این محصول باعث می‌شود تا در تولید انواع فنرهای مختلف مانند فنرهای خمشی و پیچشی کاربرد داشته باشد.

مفتول کششی شیراز پولاد نورد

این محصول با استفاده از فولاد کم کربن و برای موارد کششی تولید می‌شود. در واقع طی فرآیند کشش مفتول، سطح مقطع آن بر اثر افزایش طول تغییر شکل می‌دهد. این کار در اثر عبور (کشش) مفتول با قطر بزرگتر از مجرایی (دوزه) با قطر مورد نظر( کوچکتر) در مجاورت یک روان‌ ساز (پودر یا روغن کشش) انجام می‌گیرد.

قیمت میلگرد و کلاف

قیمت محصولات شیراز پولاد نورد

بسته به نوع تولیدات شیراز پولاد نورد قیمت محصولات این شرکت متفاوت خواهد بود. برای مثال از عوامل موثر در تعیین قیمت میلگرد می ‌توان به قیمت مواد اولیه (سنگ آهن) و نوع آن، میزان عرضه و تقاضای بازار، نوع میلگرد، سایز و کاربرد آن، نوسانات ارز و… اشاره کرد. در واقع با توجه به تغییر هر یک از فاکتورهای گفته شده قیمت میلگرد نیز تغییر کرده و سبب می‌شود تا به صورت روزانه اعلام گردد. از طرفی دیگر مفتول های تولیدی در این مجموعه نیز دارای قیمت های متفاوتی هستند. عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت میلگرد برای مفتول نیز وجود دارد؛ علاوه بر آنها، ضخامت و نوع کاربرد مفتول از دیگر فاکتورهای اصلی در تعیین قیمت مفتول هستند.

از این رو برای دریافت بروز قیمت محصولات شیراز پولاد نورد، می‌توانید به مرکز فروش محصولات شیراز پولاد نورد مراجعه کنید. شرکت آرادآهن به عنوان مرکز فروش مجموعه پولاد نورد، مرکزی معتبر در زمینه فروش محصولات این کارخانه می‌باشد. در واقع شرکت آرادآهن یک مرجع قیمت گذاری در زمینه فروش محصولات فولادی بوده که به دلیل بی واسطه بودن و از طریق فروش مستقیم محصولات از کارخانه، کلیه تولیدات این مجموعه را با بهترین و ارزان ترین قیمت به بازار عرضه می‌نماید.

خرید محصولات شیراز پولاد نورد

توجه به نکاتی در هنگام خرید محصولات شیراز پولاد نورد به شما کمک می‌کند تا خرید مطمئن و مناسب را داشته باشید. برخی از این نکات شامل:

  • وزن محصول: برای مثال یکی از نکات مهم در استاندارد بودن میلگرد، وزن میلگرد است. با توجه دقیق به مشخصات و وزن محصول تولیدی، به راحتی می‌توانید از استاندارد بودن و کیفیت آنها اطمینان حاصل نمایید. برای دریافت مشخصات دقیق این محصولات می‌توانید به سایت آرادآهن مراجعه کنید.
  • ابعاد و سایز: مسلما هر محصول تولیدی، از ابعاد و سایز های مختلفی برخوردار است که این امر موجب می‌شود تا کاربردهای مختلفی داشته باشد. بنابراین با توجه به نوع کاربرد مورد نظر خود، سایز و ابعاد محصول را در نظر داشته باشید.
  • بسته بندی محصول: میلگرد و مفتول معمولا به صورتی بسته بندی می‌شوند تا علاوه بر ایجاد ایمنی از خسارت های ناشی از حمل و نقل نیز جلوگیری گردد. از این رو نوع بسته بندی نیز از مواردی است که در هنگام خرید بایستی به آن توجه فرمایید.
  • قیمت: مهمترین فاکتوری که در هنگام خرید محصولات پولاد نورد وجود دارد، قیمت آن است. شرکت های مختلفی در زمینه فروش این محصولات فعالیت دارند که پیشنهاد می‌کنیم به مرکز فروش این کارخانه مراجعه کنید. در این صورت محصولات پولاد نورد با قیمت های مناسبی به شما ارائه خواهد شد.

آراد آهن مرکز فروش محصولات شیراز پولاد نورد

آراد آهن مرکز فروش محصولات شیراز پولاد نورد، مجموعه ای حرفه ای و با سابقه طولانی در زمینه فروش محصولات فولادی می‌باشد.همین امر باعث می‌شود تا تولیدات پولاد نورد با ارزان ترین قیمت به خریداران ارائه گردد. شما می‌توانید برای دریافت قیمت های بروز این محصولات به سایت آرادآهن مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید با مشاورین و کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در خرید این محصولات به بهترین نحو راهنمایی نمایند.

سفارش آنلاین آهن آلات
مقالات
ورق
مقالات ورق
قیمت تیرآهن
مقالات تیرآهن
قیمت میلگرد
مقالات میلگرد
قیمت قوطی در آراد آهن
مقالات قوطی
قیمت پروفیل زد (Z)
مقالات پروفیل
قیمت لوله مبلی
مقالات لوله
قیمت محصولات مفتولی
مقالات مفتولی
قیمت نبشی
مقالات نبشی