آراد آهن اسپادانا

بازار آهن در دستان شماست

031-34055

برترین کارخانه های تولید کننده میلگرد

میلگرد
به این مقاله امتیاز دهید

در حال حاضر کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد در ایران با استفاده از تکنولوژی‌های به روز و امکانات پیشرفته، به عنوان یکی از تولیدکنندگان جهانی میلگرد در دنیا شناخته می‌شوند. استاندارد تولید میلگرد در هر کشوری متفاوت می‌باشد؛ پلاک الصاقی حک شده بر روی این محصول، اطلاعات زیادی از جمله کارخانه‌ تولیدکننده و روش تولید محصول را نشان می‌دهد.

 قیمت میلگرد بر اساس برند محصول، جنس، سایز، روش تولید، نوع و خصوصیت‌ مکانیکی میلگرد، میزان مقاومت میلگرد در برابر خوردگی و … متفاوت می‌باشد. با مطالعه این مقاله به معرفی کارخانجات مشهور تولیدکننده وصادرکننده میلگرد در ایران می‌پردازیم و مشخصات فنی محصولات آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

برترین کارخانه های تولید کننده میلگرد

برخی از کارخانه‌های برتر تولیدکننده و صادرکننده میلگرد در ایران عبارتند از:

کارخانه ذوب آهن اصفهان

میلگرد ذوب آهن اصفهان به عنوان برترین برند میلگرد در ایران شناخته می‌شود که به دو صورت ساده و آجدار و براساس استاندارد ملی به شماره ۳۱۳۲ تولید و عرضه می‌شود. شرکت ذوب آهن اصفهان توانسته برای اولین بار در ایران، گواهینامه استاندارد تولید با بالاترین سطح کیفی، گواهینامه مطابقت میلگردهای BS 4449:2005 Grade B500B از شرکت انگلیسی UK CARES و گواهینامه سیستم‌های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ در زمینه تولیدات شمش را دریافت نماید. این گواهینامه‌ها نشان دهنده سطح بالای کیفی محصولات این کارخانه می‌باشد و باعث توسعه روز افزون صادرات محصولات این کارخانه شده‌است.

قیمت روز میلگرد ذوب آهن  به صورت لحظه‌ای و آنلاین از این کارخانه استعلام می‌شود و در سایت آرادآهن یا شبکه‌‌های اجتماعی این شرکت در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام  به روز رسانی و منتشر می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوط به میلگرد این کارخانه سایز و قیمت هر محصول را مشاهده نمایید یا جهت مشاوره و استعلام قیمت انواع میلگرد از جمله قیمت میلگرد ۸ ذوب اهن اصفهان با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

کارخانه فولاد کویر کاشان

این کارخانه در منطقه آران و بیدگل شهرستان کاشان با ظرفیت تولیدی سالیانه ۳۵۰ هزار تن، یکی از قطب‌های بزرگ تولیدکننده میلگرد در کشور می‌باشد. قابلیت جوشکاری و مقاومت بسیار بالای میلگرد کویر کاشان باعث شده که یکی از بهترین برندهای میلگرد در بازار آهن بعد از میلگرد ذوب آهن اصفهان شناخته ‌شود.

این کارخانه همچنین میلگرد A4 (آج ۵۲۰) با قابلیت جوش پذیری و مشخصات مکانیکی مطلوب را تولید می‌کند. از محصولات دیگر این کارخانه، میلگرد سایز ۴۰ و سایز ۳۶ است که استفاده از آن‌ها سبب کاهش مصرف میلگرد در بتن می‌شود. کارخانه کویر کاشان میلگرد سایز ۸  را نیز به صورت شاخه ۱۲ متری با استاندارد ISIRI 3132 تولید می‌کند. محصولات دیگر این کارخانه به شرح زیر می باشد:

  • میلگرد آجدار A1 (آج ۲۴۰) از سایز ۱۲ تا ۵۰ میلی‌متر
  • میلگرد آجدار A2 (آج ۳۴۰) از سایز ۸ تا ۴۰ میلی‌متر
  • میلگرد آجدار A3 (آج ۴۲۰) از سایز ۸ تا ۴۰ میلی‌متر
  • میلگرد آجدار A4 (آج ۵۰۰) از سایز ۸ تا ۴۰ میلی‌متر
  • کلاف ساده A1  در سایز ۵ تا ۱۶
  • کلاف آجدار در سایز ۸ تا ۱۶

 برای مشاهده قیمت میلگرد کارخانجات معتبر از جمله قیمت میلگرد کویر کاشان به دسته بندی مربوط به این محصولات در سایت آراد آهن مراجعه نمایید.

کارخانه میلگرد نیشابور

مجتمع فولاد خراسان یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد در شرق کشور می‌باشد؛ میلگرد تولید شده در این کارخانه با نام تجاری میلگرد نیشابور در بازار معروف می‌باشد.کارخانه فولاد خراسان انواع میلگرد ساده و آجدار را بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی و توسط دستگاه‌های روز دنیا تولید می‌کند. مجتمع نیشابور در تولید محصولات فولادی ساختمانی، به عنوان قطب سوم فولاد کشور شناخته می‌شود.

 این کارخانه میلگرد آجدار را در گرید A3 و در سایزهای ۱۰، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲، ۲۵، ۲۸ و ۳۲  تولید و به  بازار داخلی و بین المللی عرضه می‌کند. قیمت میلگرد نیشابور مانند میلگردآجدار ۱۶ نیشابور نسبت به برندهای دیگر در بازار آهن مناسب‌تر  می‌باشد که همین امر سبب  شده متقاضیان زیادی جذب محصولات این کارخانه شوند. جهت مشاهده قیمت میلگرد مجتمع فولاد خراسان به قیمت درب کارخانه، با کارشناسان آراد آهن در تماس باشید.

کارخانه فولاد البرز ایرانیان (فایکو)

کارخانه فولاد البرز ایرانیان با نام تجاری فایکو در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد و سالیانه ۱.۵ میلیون تن محصولات فولادی مانند انواع میلگردهای صنعتی و ساختمانی، تیرآهن IPE، IPN، ناودانی UPE، UPN  و نبشی بال‌های مساوی و نامساوی تولید می‌کند. میلگرد و سایر محصولات فولادی کارخانه فایکو از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشدبه همین دلیل این کارخانه یکی از کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد برتر در ایران است.

میلگرد فایکو به صورت صنعتی و ساختمانی در سایز ۸ تا ۳۲ میلی‌متر تولید می‌شود و تیرآهن فایکو به صورت  IPE، INP  با ضخامت بال ثابت و بر اساس استاندارد اروپا تولید می‌شود. جهت ثبت سفارش و خرید این محصول با توجه به لیست قیمت‌ها که شامل قیمت میلگرد فایکو ۱۴ درب کارخانه می‌باشد، می‌توانید با کارشناسان فروش آرادآهن در تماس باشید. کارشناسان واحد فروش این مجموعه تمامی سوالات و ابهامات شما را در خصوص قیمت روز میلگرد فایکو و نحوه سفارش و خرید آن برطرف می‌نمایند.

کارخانه میلگرد ظفر بناب

کارخانه فولاد ظفر بناب با مساحت۳۰ هکتار در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن در سال فعالیت می‌کرد و در سال ۱۳۹۰ از فاز دوم این کارخانه با نام تجاری فولاد ظفر نوین گستر و با هدف افزایش ظرفیت تولید به ۳۰۰ هزار تن در سال بهره‌برداری شد. در سال ۱۳۹۶،  فاز سوم این کارخانه در زمینه تولید تیرآهن، نبشی و ناودانی به بهره‌برداری رسید. مجتمع موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های ISO14001 و ISO_OHAS_18001 شده‌است و سالانه ۴۰۰ هزار تن انواع محصولات فولادی  مانند میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی را بر اساس استاندارد جهانی و ملی تولید می‌کند.

این کارخانه دارای سه خط تولید شامل خط تولید ظفر، خط تولید نوین گستر و خط تولید تیرآهن، نبشی و ناودانی می باشد. خط تولید ظفر، میلگرد آجدار سایز ۸، ۱۰، ۱۲ و۱۴ تولید می‌کند.خط تولید نوین گستر، میلگرد آجدار را با استاندارد A2 و A3 و در سایز ۸ تا ۳۲ و طول ۱۲ متری تولید می‌کند. بر روی میلگرد ظفر بناب علامت اختصاری ZN.CT حک می‌شود.

خط تولید تیرآهن، نبشی و ناودانی، انواع تیرآهن مانند تیرآهن بال پهن موازی نیمه سبک را در سایزهای ۱۲ تا ۲۷ ، ناودانی را در سایزهای ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و نبشی را در سایزهای ۴، ۵، ۶، ۷، ۹، ۱۰ تولید می‌کند. شما می توانید آخرین  و به روزترین قیمت انواع میلگرد این کارخانه مانند قیمت میلگرد ۸ بناب را در سایت آرادآهن مشاهده نمایید و چنانچه نیاز به مشاره رایگان داشتید با کارشناسان مجموعه آرادآهن تماس بگیرید.

کارخانه میلگرد آناهیتا گیلان

کارخانه میلگرد آناهیتا گیلان در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۲ با تولید آزمایشی سالانه ۳۲۰ هزار تن میلگرد فعالیت خود را آغاز نمود. میلگرد آناهیتا گیلان به صورت ساده و آجدار از سایز ۸ تا ۲۵ و در دو گرید A2 و A3  و بر اساس استاندارد ملی ایران ISIRI 3132 و استاندارد GOST 5781 روسیه تولید می‌شود. این مجموعه که مهمترین کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد در شمال کشور است، در سه فاز تولید میلگرد آناهیتا، فاز ذوب نورد و فاز تولید میلگردهای سایز کوچک می‌باشد. بازرگانی آرادآهن انواع میلگرد این کارخانه را در ابعاد و سایزهای مختلف مانند میلگرد ۸ آناهیتا در سبد محصولات خود در سایت آرادآهن ارائه می‌دهد.

کارخانه سیرجان حدید

این کارخانه، یکی از برترین کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد است که انواع میلگرد را در دو گرید  A2 و A3  و به طول ۱۲ متر و در سایزهای ۸ تا ۲۵  و بر اساس استاندارد ملی ایران و اروپا تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کند. بر روی میلگرد سیرجان حدید علامت اختصاری SIRJAN/H  حک می‌شود و هر شاخه با توجه به نوع مصرف آج و حک نشانه‌گذاری مناسبی دارد.

میلگردهایی که به روش ترمکس تولید می‌شوند علامت T و میلگردهایی که به روشی غیر از روش خنک‌کاری تولید می‌شوند علامت U  دارند و اگر در تولید میلگرد از عناصر آلیاژی برای استحکام آن استفاده شود حرف A به انتهای علامت اختصاری آن اضافه می‌شود و در گواهینامه فنی صادره برای محصول نیز درج می‌شود. قیمت روز میلگرد سیرجان حدید جنوب مانند قیمت میلگرد ۱۲ سیرجان در در صفحه مربوط به این محصول در سایت آرادآهن قابل مشاهده می‌باشد.

کارخانه شاهین بناب

مجتمع فولاد صنعت بناب با نام تجاری شاهین بناب در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد و در حال حاضر دارای چندین زیرمجموعه با ۷ خط نورد می‌باشد که علاوه بر تولید میلگرد شاهین بناب در گریدهای  A2، A3، A4  ، نبشی، ناودانی و تیرآهن را نیز تولید می‌کنند. محصولات این کارخانه شامل میلگرد آجدار بناب، تیرآهن بناب نیمه سبک، تیرآهن معمولی بناب، نبشی بناب بال مساوی، ناودانی بناب، محصولات فولاد آلیاژی و شمش فولادی بناب می‌باشد. برای مشاهده قیمت محصولات این کارخانه مانند قیمت میلگرد ۱۶ بناب امروز به صفحه مربوط به محصول مورد نظر در سایت آرادآهن مراجعه نمایید.

کارخانه سرمد ابرکوه

این کارخانه در سال ۱۳۹۱ آغاز به فعالیت نمود و در حال حاضر محصولات فولادی خود را با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته شرکت ایتالیایی STG   با ظرفیت سالانه ۴۵۰ هزار تن میلگرد آجدار و ۶۰۰ هزار تن شمش فولادی باکیفیت و مرغوبیت بسیار بالا تولید می‌کند. میلگرد سرمد ابرکوه به صورت آجدار در سایزهای ۸ تا ۳۲ میلی‌متر و بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۳۲ تولید می‌شود.  میلگرد این کارخانه با علامت اختصاری  SAISCT در بازار آهن شناخته می‌شود. قیمت روز میلگرد ابرکوه از جمله قیمت میلگرد ۱۲ ابرکوه به صورت روزانه و لحظه‌ای در سایت آرادآهن بروز رسانی و درج می‌شود.

کارخانه صبا فولاد زاگروس

این کارخانه در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد و با ظرفیت سالانه ۴۲۰ هزار تن فعالیت می‌کند. میلگرد این کارخانه به صورت آجدار در دو گروه میلگردهای آج ۴۰۰ و آج ۵۰۰  و بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۳۲ تولید می‌شود. میلگرد صبا فولاد زاگرس آجدار برای تقویت سازه‌های بتنی و تولید انکر بولت استفاده می‌شود. از سیستم‌های ترمکس برای افزایش استحکام کششی میلگردهای این کارخانه بر اساس استانداردهای بین المللی استفاده می‌شود.

کارخانه فولاد خاورمیانه(میلگرد قزوین)

این کارخانه با نام میلگرد قزوین در بازار آهن شناخته می‌شود. میلگرد قزوین کیفیت بسیار خوبی دارد و برای استفاده در ساخت و ساز مناسب می باشد. میلگرد این کارخانه در سایز ۸  تا ۲۰ میلی‌متر و با گرید A2  و A3 و بر اساس استاندارد ملی ایران ۳۱۳۲ تولید می‌شود. در بازار آهن میلگرد قزوین سایز ۸  بیشتر از کارخانه‌های دیگر موجود می‌باشد. میلگرد این کارخانه آج‌هایی به صورت مارپیچ دارد و به این دلیل که قابلیت جوشکاری ندارد، برای مصارفی که با تغییر شکل در سازه همراه است، مناسب نمی‌باشد.

کارخانه آذر فولاد امین

این کارخانه از سال ۱۳۹۰ به عنوان تولید کننده انواع میلگرد و محصولات فولادی با نام تجاری AFA Steel  فعالیت خود را آغاز نمود. میلگرد آذر فولاد امین در دو نوع آجدار مارپیچی و جناغی و در گرید A2 و A3 و در سایزهای ۸ تا ۳۲  و بر اساس استاندارد INSO 3132  و استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۳۲ تولید می‌شود. این کارخانه در سال ۱۳۹۶ گواهینامه ۲۰۱۵، ISO9001 را از شرکت BAS  انگلستان دریافت کرده‌است.

به دلیل این که قیمت روز میلگرد این کارخانه نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب می‌باشد، این میلگرد یکی از گزینه‌های انتخابی با اولویت بالا برای خریداران می‌باشد. میلگردهای این کارخانه دارای علامت اختصاری AFA  می‌باشند و مقاومت کششی و تنش تسلیم آن‌ها منطبق بر استاندارد ملی است.

مجتمع فولاد بافق یزد

کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق یزد در سال ۹۴ با ظرفیت تولید  سالیانه ۵۵۰ هزار تن تاسیس گردید و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد در بازار آهن شناخته می‌شود. میلگرد بافق یزد با استفاده از تکنولوژی روز اروپا با ابعاد و تلرانس استاندارد و خواص مکانیکی مناسب و در انواع A3 در سایز ۸ به صورت ۴ شاخه، سایز ۱۰ به صورت ۳ شاخه، سایز ۱۴ به صورت ۲ شاخه و سایزهای ۱۶ تا ۳۲ به صورت تک شاخه تولید می‌شود. آخرین و به روز‌ترین قیمت میلگرد بافق یزد از جمله قیمت میلگرد ۱۴ آجدار A3 فولاد بافق یزد را در سایت آراد آهن می‌توانید مشاهده نمایید، همچنین می‌توانید جهت استعلام قیمت نهایی و ثبت سفارش با کارشناسان آراد آهن تماس حاصل نمایید.

مجتمع فولاد روهینا دزفول

این مجتمع با داشتن دو فاز تولیدی در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد. فاز اول، سالیانه ۵۰۰ هزار تن میلگرد تولید می‌کند و فاز دوم یک واحد ذوب و نورد با ظرفیت سالیانه ۴۵۰ هزار تن می‌باشد. میلگرد روهینا دزفول در چهار گرید  A1، A2، A3  و A4 و در دو شکل ساده و آجدار تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

 در این کارخانه، میلگردهای آجدار به صورت آج دوکی و یکنواخت، جناقی و مرکب در سایزهای ۸ تا ۴۰ و به صورت کلاف در سایزهای ۵ تا ۱۶ میلی‌متر و براساس استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۳۲ ، استاندارد ASTM A615  آمریکا و استاندارد BS 4449 انگلستان تولید می‌شود. از ویژگی‌های این میلگرد می‌توان وزن سبک، استحکام بالا، قیمت مناسب و … را نام برد.

 بر روی میلگرد این کارخانه آرم  ROUHINACT حک می‌شود. برای مشاهده قیمت روز میلگرد‌های تولید شده در این کارخانه همچون قیمت میلگرد ۸ دزفول می‌توانید به جدول مربوط به این محصول مراجعه کنید و در صورت هر گونه سوال در مورد این محصول، با کارشناسان آراد آهن در تماس باشید.

مجتمع فولاد راد همدان

مجتمع فولاد راد همدان با نام تجاری Steel Rad Hamadan SRH و با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن تولید در سال، یکی از معتبرترین کارخانه‌های تولید میلگرد است که بخشی از نیاز بازار آهن ایران را تامین می‌کند. محصولات فولادی این کارخانه توسط تجهیزات و ماشین آلات ایتالیایی و آلمانی و بر اساس استانداردهای اروپایی به شماره BS4449 ، استاندارد DIN آلمان و استاندارد ملی ایران به شماره SNSO3132 تولید و روانه بازار آهن می‌شوند. علامت RAD بر روی تمامی میلگردهای تولید شده در این کارخانه حک می‌شود. این میلگردها  در دو گرید A3 و A4   و در سایزهای ۸ تا ۳۲ میلی‌متر تولید می‌شوند.

 مشخصات میلگرد راد همدان عبارتند از:

  • این میلگرد به صورت آجدار و مطابق با استاندارد ملی ۳۱۳۲ تولید می‌شود.
  • میلگرد این کارخانه به صورت شاخه ۱۲ متری تولید می‌شود.
  • میلگردهای این کارخانه مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد.
  • دارای وزن استاندارد (سبک وزن)
  • بر روی میلگردهای تولید شده در این کارخانه لگوی RAD حک می‌شود.
  • ·         25 درصد آج بیشتر

جهت ثبت سفارش و خرید این محصول با توجه به لیست قیمت میلگرد راد همدان درب کارخانه می‌باشد، می‌توانید با کارشناسان فروش آرادآهن در تماس باشید. کارشناسان واحد فروش این مجموعه تمامی سوالات و ابهامات شما را در خصوص قیمت روز میلگرد و نحوه سفارش و خرید این محصول برطرف می‌نمایند.